sobota, 22 listopada 2014

71. Manuel Fettner

Cześć Moi Drodzy!
Na dobry początek nowego sezonu (nawet nie wiecie jak się cieszę!), dostałam w końcu odpowiedź od Manuela Fettnera! Pewnie niejednej osobie powiedziałam przez czas oczekiwania, że miałam zły adres, a tu taka niespodzianka. Już nawet nie pamiętam, jak dawno temu wysłałam tę prośbę. Chyba z półtora roku temu. Jeśli jednak jesteście cierpliwi, to skombinujcie IRC, napiszcie prośbę i wyślijcie list na adres:

Manuel Fettner 
Birgitzköpflweg 7 
6091 Birgitz
Austria 

AKTUALNY 2017

Ja co prawda mam na głowie pracę licencjacką, ale pisanie idzie mi naprawdę nieźle, więc nie powinna mi ona przeszkadzać w regularnym prowadzeniu bloga. :)

Kibicujcie mocno w ten weekend! 
Pozdrawiam serdeczniej niż zwykle! 



17 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Powodzenia w pisaniu pracy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;)
    I powodzenia w pisaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje!! :) i powodzenia życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i zapraszam do mnie :
    http://autografyilony.blogspot.com/2014/11/144-micha-kucharczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :> Zapraszam do mnie ---> http://autografymarcela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten autograf można bez problemu otrzymać od Austriackiego Związku Narciarskiego. Ja mam ten sam właśnie od nich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja tęskniłam za nowymi wpisami ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz może jak można otrzymać autograf Philippa Sjoeena? pisałaś do niego prosbe?

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przez napisanie do niego prośby na adres związku. Sama jeszcze nie próbowałam.

      Usuń
    2. Hej, adres podany jest na jego oficjalnej stronie - http://www.phillipsjoen.com/shop/
      Phillip osobiście odpowiada na listy (oprócz autografu dotychczas przesyłał też własnoręcznie wypisane podziękowania - nie wiem jak będzie teraz w sezonie). Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  9. Świetny podpis, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje :D ja dostałam niedawno 3 kartki z jego podpisami <3

    OdpowiedzUsuń