sobota, 26 kwietnia 2014

54. ASP Sports (Ammann, Freund, Schmitt)

Cześć!
Po tym, jak uporządkowałam informacje o AZN, chciałabym się zająć Weirather- Wenzel, czyli managamentem skoczków, o który ostatnio często pytaliście. Początkowo udzielałam odpowiedzi w ciemno, ale szybko postanowiłam na własnej skórze wypróbować zbiorową prośbę do nich. Wysłałam list, kopertę zwrotną oraz IRC, a po ponad 2 miesiącach otrzymałam odpowiedź. Zgodnie z moją prośbą, przysłali mi autografy wszystkich 3 skoczków, którzy wchodzą w skład ich grupy, czyli Ammanna, Freunda i Schmitta. Teraz już z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć: tak, można za jednym zamachem prosić o wszystkie autografy, a nie pisać pojedyncze prośby. Pokażę Wam tylko kartkę Simona, ponieważ jest ona inna, niż ta sprzed roku. Przypomnę adres:

ASP SPORTS
Kalchern 68
6866 Andelsbuch
Austria

Polecam serdecznie, tym bardziej, że ostatnio coraz mniej możemy liczyć na zbiorowe otrzymywanie kartek (ach, ci Norwegowie!).

Pozdrawiam!



48 komentarzy:

  1. Hej! widzę, że następny będzie Norikai, czyżbyś zdobyła jego adres :D, czy może zaczną sie juz posty bez adresów??? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Don't worry, be happy - mam adres. ;D

      Usuń
    2. a podasz go tu?

      Usuń
    3. W komentarzu nie. To naprawdę tylko 5 dni, bądźcie cierpliwi.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Muszę do nich wysłać w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje. Też niedawno do nich wysłałam:)
    Dodałam Cię do polecanych

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa jak zdobyć autograf Wojciecha Fortuny. Rozglądam się za adresem wszędzie-nigdzie nie da się znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieki za adres i jednocześnie gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, ci Norwegowie też mi nie odpisali. Autografów oczywiście gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ktoś wie czy Niemiecki Związek Narciarski odsyła autografy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy ktoś ma jakiekolwiek inne dane, ale ze sprawdzonych źródeł wiem, że nie odsyłają autografów, bo ich po prostu nie mają.

      Usuń
  9. Z tego co czytam, nie ma co liczyć na zbiorową prośbę do Norwegów? ;c Szkoda, bo Norwegia to dość liczny team :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje, ja do nich wysłałem, ale bez IRC :/

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje dodalam Cie do linkow http://grafki-aniula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Uwielbiam Simona. Nawet pisałam do niego już chyba raz czy dwa własnie na ten adres, ale bez rezultatu. Spróbuję po raz kolejny. :)

    No i nie muszę dodawać, że ZAZDROSZCZĘ JAK NIE WIEM...

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :) zajrzysz ? http://autografyoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. czy kupon irc ma date waznosci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, ale od nowego roku weszły kupony ważne do końca 2017, więc nie musimy się w najbliższym czasie o tę datę ważności martwić. :)

      Usuń
  15. Nie orientujesz się może czy Norwegowie w ogóle nie wysyłają już autografów czy wysyłają tylko wtedy jak jest prośba o 1 konkretny a zbiorowe odrzucają?

    OdpowiedzUsuń
  16. Na mojej poczcie nie mają IRC, co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :)
    Mam pytanie. Moim największym problemem zawsze jest "co mam napisać w liście"
    Jak ujęłaś swoją prośbę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej więcej tak, jak Wam to napisałam w 'jak napisać prośbę?'. Ściągać nie musisz, ale jakaś tam baza jest, ;)

      Usuń
  18. Gratulacje! Wie ktoś moze czy mozna jeszcze wysyłać do nich listy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu miałoby nie być wolno? Ci skoczkowie nadal należą do ich managementu.

      Usuń
  19. Można zamiast kuponu IRC dodać Niemieckie znaczki, bo na stronie Severina, gdzie jest podany ten adres jest napisane że zamiast kuponu IRC można dodać niemieckie lub austriackie znaczki, a nie wiem czy to jest możliwe też jeśli piszę zbiorową prośbę

    OdpowiedzUsuń
  20. A jak myślisz mogę spróbować bez IRC ? Cieżko u mnie z nim :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy nadal aktualny adres?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do WW owszem, ale zasady zdobywania autografów tych skoczków się zmieniły.

      Usuń
    2. Proszę porównać adres do WW i obecne adresy do zdobywania autografów.

      Usuń
    3. Adres owszem widzę inny, sama wysyłałam do Dorbirn. Tylko jak zobaczyłam słowo ,,zasady" myślałam, że jakieś specjalne warunki wprowadzili albo coś :P

      Usuń
  22. Czyli dobrze rozumiem, że już nie można wysyłać "zbiorowej" prośby? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie to bywa, jeszcze przed zmianą adresu z WW na obecny nie wysyłali zbiorowych. Teraz ciężko powiedzieć, bo osobiście nowego kontaktu nie używałam. Można zaryzykować, bo moim zdaniem szkoda zachodu z oddzielnymi prośbami. ;)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :)

      Usuń