sobota, 31 maja 2014

59. Roman Koudelka

Hej, hej!
Na dzisiaj mam dla Was ostatni autograf przed zbliżającą się przerwą. Jest to kolejny z tych podpisów, dla których adresów nie można się doszukać. Równie ciężko mi było ze zdobyciem tego autografu. Udało się to dopiero rok temu w Wiśle. Roman pewnie nie jest pierwszym w kolejce, który podpisuje wszystko co popadnie, ale zrobił na mnie dobre wrażenie i w końcu otrzymałam jego autograf. 
Czesi to generalnie naród, który w sferze podpisów jest na dość niskim poziomie. Osobiście, nie posiadam żadnego sprawdzonego adresu do skoczków z Czech. Tym bardziej jestem szczęśliwa, że udało mi się otrzymać kilka ważnych autografów na ostatnim LGP. 
Widzę, że podpis Romana na zdjęciu jest żałośnie widoczny, za co przepraszam - na szczęście na żywo wygląda normalnie. ;)



Zapraszam Was następnym razem po sesji. Teraz czeka mnie masa wyzwań i ciężkiej pracy. Mam nadzieję, że czerwiec minie szybko i pomyślnie.
Pozdrawiam serdecznie!

19 komentarzy:

  1. Gratulacje zdobyczy :P
    I zapraszam do mnie: http://skokinarciarskienalogiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :-) Też mam jego autograf z zeszłorocznego LGP :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję! Powodzenia na sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i życzę powodzenia na sesji! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje :) i udanej sesji życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pozazdrościć ;)) Powodzenie w czasie sesji, będę trzymać kciuki! ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję oraz powodzenia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! I życzę powodzenia podczas sesji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki!!!
    Zapraszam również do mnie :)
    Kiedyś ---> autografyolenki.blogspot.com
    Teraz ---> olografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! :) i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie: Czy w Wiśle skoczkowie dawali swoje kartki z autografami czy sama wcześniej drukowałaś? W tym roku pierwszy raz się wybieram więc nie wiem co zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoczkowie rozdają sporo kartek, ale przygotowane zdjęcia wiele mi dały - polecam ten sposób, bo jest pewny, a na rozdawanie kartek możesz nie trafić.

      Usuń