sobota, 22 czerwca 2013

14. Daiki Ito

Cześć!
Dziś notka zgodnie z planem, w dodatku dotycząca wyjątkowego podpisu. Kartkę od Daiki Ito muszę uznać za sukces. Może nie ze względu na trudność zdobycia autografu, ale fakt, że jest bardzo istotny w mojej kolekcji, bo pierwszy. Podobnie jak z Jacobsenem, jakoś nigdy nie udało mi się “dorwać” Daiki osobiście. Prawdę mówiąc, w kolekcji nie mam zbyt wielu autografów od Japończyków. Tym bardziej podpis ich najlepszego skoczka jest dla mnie bardzo cenny. Wysłałam typowy zestaw: list, kopertę zwrotną i kupon na odpowiedź. Po dwóch tygodniach dostałam odpowiedź. Godne podziwu biorąc pod uwagę, jak daleką drogę przebył list. Oto adres, który mi umożliwił otrzymanie autografu:

Daiki Itō
c/o Megmilk Snowbrand Ski Team
6-1-1, Naebo-Cho
Higashi-Ku
Sapporo-Shi
Hokkaidō, 065-0043
Japan 
 
Tak, to bez dwóch zdań najdłuższy adres, jaki tu kiedykolwiek zamieściłam. ;)
Serdecznie polecam napisanie prośby, powodzenia!



Hello!
My next autograph is from Daiki Ito. I must say, that it's my big success, because it's the first Daiki's sign in my collection! I sent a letter, SAE and IRC, and waited only 2 weeks for the picture. Hope to get another Ito's autograph personally, maybe this summer in Wisła?
If you still don't have his card, don't wait and send your request to Japan!
Good luck.

35 komentarzy:

  1. Gratulacje! dobrze, że nie trzeba pisać po japońsku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe adres powala :D
    gratuluję serdecznie :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. wooooow!!!!! Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy da się wysłac do Ito bez IRC ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się da. Po prostu IRC zwiększa nasze szanse na odpowiedź, bo niektórzy bez tego nie odpiszą.

      Usuń
  5. Hey zapraszam Cię na mojego nowego bloga Moje Autografy ;-)
    http://moje-autograf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku przepraszam za długą nieobecność!
    Poza tym bardzo gratuluję wszystkich podpisów. Arrr, gratuluję nawet mimo tego, że szczerze nie cierpię japońskich skoczków! Nie cierpię ich od mistrzostw w Libercu w 2009 roku, kiedy to "zabrali" nam medal... No nic. Jeszcze raz gratuluję, przepraszam i pozdrawiam!
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  7. a do japoni ile kosztuję znaczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczek do Japonii, Niemiec, Bułgarii - generalnie zagranicę, kosztuje 5 zł (warto zajrzeć do FAQ, tam naprawdę wszystko już zostało napisane).

      Usuń
  8. Czy podany adres jest do Japońskiego Związku Narciarskiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bynajmniej. Adres jest poprawny tylko w przypadku Ito (jest to zapewne adres do jego sponsora/ managementu).

      Usuń
  9. Witaj!!
    czemu Daiki nie skacze ostatnio, wiesz może??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie. Na takie pytanie nie potrafię odpowiedzieć. Może po prostu trenuje, bo nie był ostatnio w świetnej formie?

      Usuń
  10. cześć! Mam pytanko, czy kartka Daiki jest standardowa 10x15?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma wymiary 10x15. Gdy jakaś kartka będzie większa, to na pewno napiszę.

      Usuń
  11. przepraszam za moje pytanie, ale czy uważasz że autograf Daiki jest orginalny?( podpisany osobiście przez niego)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Nie mam powodów sądzić, żeby był nieoryginalny. Porównałam to zdjęcie z innymi i podpis na pewno nie jest nadrukiem. Jeśli chodzi Ci o to, czy ktoś mógł podpisać się za Daiki, to nie sądzę, żeby Japończycy robili przekręty (zresztą, sądzę że żaden skoczek w ten sposób nie oszukuje fanów).
      Fajne pytanie, nie ma za co przepraszać. :)

      Usuń
  12. dziekuję za odpowiedz :) szczerze mówiąc to też tak uważam, ale chciałam zobaczyć co myślą o tym inni, a Ty się akurat na tym znasz chyba najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobnież moża na ten adres pisać także prośby do Reruhi Shimizu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie sprawdzania tego adresu odnośnie innych zawodników, więc może już wkrótce będę mogła to potwierdzić :)

      Usuń
  14. https://www.google.pl/search?q=daiki+ito+autograph&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=-QMzU7nFJsmg7AbJnoGYBA&ved=0CCoQsAQ&biw=1366&bih=705#facrc=_&imgdii=_&imgrc=wp5UynjAdRGahM%253A%3B9z6myrjWD4TnpM%3Bhttp%253A%252F%252F4.bp.blogspot.com%252F-KdWbzF4fH7k%252FUgDZk6dpSeI%252FAAAAAAAAAPo%25

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to już sama nwm który autograf jest prawdziwy...

      Usuń
    2. Nie wiem, czy którykolwiek jest "fałszywy". Ciężko mi uwierzyć, żeby Japończycy chcieli się bawić w wysyłanie jakichś podrobionych autografów. Niektórzy skoczkowie mają inny podpis, w zależności od wolnego czasu lub miejsca na autograf. Np. nie rozpoznałam kiedyś autografu Wanka, bo okazało się, że podpisał się "na szybko" i właśnie jakoś w skrócie. Mój autograf Andreasa jest zupełnie inny. Może tak samo jest z Ito. Sprawdzę, czy nie posiadam jego podpisu w zeszycie, wtedy mogłabym je porównać. Dodam, iż mam tak dziwaczny podpis Prevca, że gdybym go pokazała, to wszyscy by mnie wyśmiali i nie uwierzyli, że to jego :D

      Usuń
  15. Masz rację :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pisałas list jak do związku czy kierowałas prosbe do Daiki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwracałam się do Daiki. Pewnie listu nie widział na oczy, ale jednak koperta jest zaadresowana do niego. ;)

      Usuń
    2. Ok, dzięki :)

      Usuń
  17. Dzięki temu adresowi można zdobyć tylko autograf ito?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba by sprawdzić, czy ktoś jeszcze do tego "Megmilk" należy. Wtedy można próbować z prośbą o jego autograf.

      Usuń
    2. Wysłałam zbiorową prośbę do ekipy z "Megmilk", jakieś 3 miesiące temu, niestety nadal czekam na odpowiedź. Nie dołączyłam IRC, nie mieli go na poczcie, może to dlatego :/

      Usuń
  18. Myślisz, że można poprosić o kilka autografów w jednym liście?

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój blog jest fantastyczny,naprawdę bardzo pomaga

    OdpowiedzUsuń