sobota, 23 listopada 2013

35. Adam Małysz

Cześć!
W końcu, po wielu miesiącach prowadzenia bloga, mogę napisać post w trakcie sezonu zimowego! Niesamowite, jak szybko minęło te osiem miesięcy. Zanim jednak obejrzę dzisiejsze zawody drużynowe (które jakby nie patrzeć, będą bardzo emocjonujące), pokażę Wam kolejny autograf. Tak się złożyło, że na ten wyjątkowy, listopadowy weekend przypadł podpis Adama Małysza. O samym zawodniku nie muszę chyba wiele pisać. Powinnam jednak zaznaczyć, że był moim pierwszym ulubionym skoczkiem. Bardzo zależało mi na jego podpisie i życzenie to spełniło się na LGP w Wiśle, w 2010 roku. Na szczęście, bardzo łatwo otrzymać kartkę Małysza pocztą. Wystarczy napisać prośbę na adres:

Adam Małysz
ul. 1 maja 48 a
43-460 Wisła

Aktualizacja 3.03.2014
Chciałam załapać się również na nowszą kartkę z serii Fischera, którą widziałam na wielu blogach i w tym celu napisałam na podany adres. Ku pozytywnemu zaskoczeniu, odpowiedź dostałam po nieco ponad miesiącu oczekiwania. Wysłałam oczywiście prośbę i kopertę zwrotną z naklejonym znaczkiem.
 
 

Hi!
I've got for you Adam Małysz's autograph, which I got in Wisła, 3 years ago. He was really great ski jumper, so it's necessity to have his card. Fortunately, it's easy to receive it via post. You should just send your request, SAE and IRC. I can't tell how long you will wait, but I hope it won't be very long time.
Have a nice weekend (finally with ski jumping)!

28 komentarzy:

  1. Gratuluje!

    Mam pytanie, czy próbowałaś wysyłać prośby do związków narciarskich: Niemiec, Finlandii, Włoch, Czech i innych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Osobiście nie wysyłałam próśb do nich, ale coś tam wiem: moja przyjaciółka pisała do Niemiec - nie dostała odpowiedzi. Ostatnio dowiedziałam się, że oni tam nie mają autografów i widocznie dlatego nie odpisali. Wysłała ona też dwie prośby do Finów - również bezskutecznie (dlatego ja nawet nie próbowałam, choć zależałoby mi na tych autografach). Jeśli chodzi o Włochy i Czechy to nie mam wiedzy na ich temat. Z innych, pisałam do: Norwegii, Austrii, Słowenii i Bułgarii (no i Polski).

      Usuń
    2. Nie mają autografów w sensie kartek?

      Usuń
    3. No tak, nie mają kartek i trzeba zwracać się indywidualnie do skoczków.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. No tak, Małysza akurat przedstawiać nie trzeba... ;)
    Gratuluję!
    PS Jestem w trakcie "załatwiania" noclegu w Zakopanem i sama już nie wiem, czy mam się śmiać, czy denerwować. Nigdzie nie chcą mnie przygarnąć na jeden weekend...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o nocleg, to lepiej od razu się denerwuj, bo bez tego ani rusz w tej kwestii. Ode mnie miesiąc temu nie chcieli przyjmować rezerwacji na skoki, kazali dzwonić teraz. Piszesz, że obecnie nie chcą przyjmować ich na jeden weekend - czyste szaleństwo. Na pocieszenie powiem, że rok temu moja przyjaciółka znalazła nam nocleg w grudniu. :) Jak Ci pisałam kiedyś, nie był idealny, ale na weekend wystarczająco dobry. Życzę Ci dużo powodzenia w dalszym szukaniu.

      Usuń
  3. Po pierwsze - świetny blog, który z przyjemnością śledzę :)
    Mam pytanie. Jeżeli wysyłasz prośby do skoczków lub do związków narciarskich, to wysyłasz zwykłym listem czy kopertą zwrotną? I jak i gdzie podajesz swój adres? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę nie rozumiem alternatywy "listem zwykłym, czy kopertą zwrotną".
      Wszystko jest napisane w FAQ - do Polaków list zwykły, za 1,75 zł, z kopertą zwrotną z naklejonym znaczkiem również za 1,75, a zagranicę wysyłam priorytet za 5,2 zł, wraz z kopertą zwrotną (oczywiście bez znaczka) i dodaję IRC. Swój adres podaję tylko na kopercie zwrotnej.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Hej :) Gratuluję zdobycia autografu ! Mam jednak pytanie związane nie do końca z tym autografem . Chodzi mi o to czy wiesz może co napisać , kiedy wysyła się e-mail z prośbą o autograf . Mam napisać normalnie , że proszę o autograf i podać adres czy coś jeszcze ? :) Z góry dziękuję za odpowiedź ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Oczywiście mail to krótsza forma, niż list z prośbą, ale całkiem podobna. W mailu też się przedstawiasz, opisujesz krótko, że kibicujesz skoczkowi, czy jego drużynie, doceniasz jego sukcesy itp. Po tym piszesz już tylko formułę z prośbą o autograf, dziękujesz i to tyle. Oczywiście dodajesz też swój adres ;) Powodzenia!

      Usuń
  5. ja dostałem taż z fishera ale i też z orlena.
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutaj pisać tak jakby się pisało bezpośrednio do Adama czy jak do związku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwracałam się bezpośrednio do Małysza, bo gdyby akurat chciał sobie poczytać listy od fanów, to wyszłoby głupio. ;D

      Usuń
  7. a napisać Drogi Panie Adamie czy Drogi Adamie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam jakiego dokładnie użyłam zwrotu, ale na pewno z "Panie Adamie".

      Usuń
  8. Czy nadal wysyła kartki? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej , myślisz że nadal można wysyłać do niego prośby? I chodzi mi oto czy wysyła te kartki ze skokami czy tylko ze rajdami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo po zakończeniu kariery dostałam kartkę ze skoków, może jeszcze masz szansę.

      Usuń
  10. Melduję, że kartki nadal można otrzymać ;) (wiem, dobry mam zapłon) Prośbę wysłałam w marcu ubiegłego roku a karty dostałam w zeszłym tygodniu, ale warto było czekać (chociaż szczerze się przyznam, że straciłam już nadzieję na odpowiedź), bo dostałam nawet dedykację :) Żadna z kart nie ma "tła" ściśle związanego z skokami, ale to akurat nie jest w tym najważniejsze, jezeli są podpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Otrzymałem autograf Adama Małysza wysłałem dwie koperty jedna z jego adresem adruga z moim adresem oraz znaczek [ koperta w środku ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za namiar na Adama Małysza
    trochę czekałem na odpowiedź na mój list do pana Adama Małysza ale warto
    było czekać na odpowiedź w sprawie autografu do go nie dawno otrzymałem.

    OdpowiedzUsuń