sobota, 7 grudnia 2013

37. Vegard Swensen

Cześć!
Na ten weekend przypadło mi pokazanie Wam ostatniego autografu popartego adresem (który zresztą już dobrze znacie). Jest to kolejny, norweski podpis, który otrzymałam w sierpniu od Norweskiego ZN, po mojej prośbie wysłanej 3 miesiące wcześniej. Do tamtego czasu, nie posiadałam żadnego autografu Vegarda. Moja kolekcja zapewne prędko się nie powiększy, bo nie widać go ostatnio w zawodach PŚ. Jeśli chodzi o adres to nie będzie niespodzianki:
 
Norges Skiforbund
Vegard Swensen
Ullevaal stadion
0840 Oslo
Norway


Jeśli mowa o dalszej działalności bloga to sama nie wiem, jak mają wyglądać kolejne posty. Jeden autograf w jednym poście, a może wszystkie autografy danego skoczka naraz? Skłaniam się za pierwszą opcją i przez najbliższy tydzień wszystko obmyślę. Mam nadzieję, że zbyt prędko nie zabraknie mi materiałów. :)


 Hi!
I'd like to show you Vegard Swensen's autograph, which I received in August. I sent only my request and SAE. After about 3 months I got this card, which is my first from Vegard. It's really good idea to write a letter to Norges Skiforbund, because you may receive a few autographs.
Good luck!

7 komentarzy: