sobota, 27 lipca 2013

19. Richard Freitag

Cześć!
Już myślałam, że nie zdążę z dzisiejszą notką. Rozpoczęłam intensywne przygotowania do wyjazdu, poza tym zaczęły się skoki. Na szczęście udało mi się ze wszystkim wyrobić i mogę zabrać się do pisania. Nie będzie to pewnie najbardziej dopieszczony post, ale za to z autografem z mojego nieoficjalnego top 3. Richard może nie jest najbardziej lubianym skoczkiem w naszym kraju, jednakże na pewno jest moim ulubionym. Nigdy nie myślałam, że będę komuś tak mocno kibicować jak Kamilowi. Moje osobiste sympatie nie są tutaj najważniejsze, więc przejdę do rzeczy.
Aby dostać autograf Richarda, standardowo wysyłamy prośbę, IRC i SAE. Ja trafiłam akurat pechowo – wysłałam prośbę w lutym, czyli w trakcie sezonu. Za karę musiałam poczekać cztery miesiące na odpowiedź. ;) W każdym razie fakt, że odpowiedź nadejdzie, jest niezaprzeczalny – informacja o możliwości zdobycia podpisu, wraz z adresem pochodzi z oficjalnej strony skoczka. A oto i sprawdzone namiary:

Richard Freitag
Schachtstraße 09
D-08359 Breitenbrunn
Germany

AKTUALNY 2017

Co ja Wam będę mówić – piszcie śmiało! Może jestem nieobiektywna, ale to wspaniały skoczek i na pewno warto mieć jego podpis w kolekcji.
Mam też małą informację – za tydzień w sobotę będę w Wiśle, dlatego nie zamieszczę kolejnego autografu. Pojawi się on najpewniej po moim powrocie w poniedziałek, może wtorek. Nie wiem też, co uda mi się zdobyć w Wiśle, więc póki co następny post będzie dotyczył podpisu, który dostałam pocztą.
Bardzo Was pozdrawiam, szczególnie dlatego, że trochę dłużej się nie usłyszymy. Co za tym idzie, nie będę też przez tydzień odwiedzać Waszych blogów i zostanę z tyłu. :(
Moja krótka nieobecność może za to dać mi materiał na sporo ciekawych postów. :)
Trzymajcie się!


Hello!
I don't have much time, so I can only write a few things about my next card. As you see, it's from Richard Freitag, my favourite ski jumper (I mentioned, that I like Germans). If you would like to have his autograph, you should send a request, IRC and SAE. I waited four months, because I sent the letter on February, but it was worth it. :)
My next autograph will be presented on Monday or Tuesday next week. I will spend a few days in Wisła to see ski jumping. :)
Greetings!

41 komentarzy:

  1. Dobra, zaliczam się do tego szerokiego grona Polaków, którzy za nim nie przepadają... ale i tak gratuluję.
    Miłego pobytu w Wiśle. Ja w tym roku jeszcze odpadam, ale za to rezerwuję sobie styczniowy weekend. Trzymaj za mnie kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja wyslalem duzo listow do norweskiego zwiozku ale zaden mi nie przychodzi czy mam powody do niepokoju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja listy do Norwegów wysyłałam zimą i wtedy nie miałam żadnego problemu z odpowiedzią. Do tej pory mogło się wszystko zmienić, mogły skończyć im się kartki, czy coś podobnego. Jeśli nie będzie już możliwości otrzymania od nich podpisu, to na pewno dowiemy się od skoczków - na stronie Toma Hilde nic się nie zmieniło, nadal podany jest adres do związku. Poza tym zawsze coś może stać się z naszym listem, albo odpowiedzią, dlatego trzeba być cierpliwym lub próbować ponownie za jakiś czas.

      Usuń
  4. A masz adresy do fińskich skoczków, Ahonena np.? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam. Zimą miałam w planach napisać do fińskiego związku (na ich stronie była informacja, że można prosić o autografy). Jednakże moja koleżanka napisała do nich już 2 prośby, bez żadnego skutku i zrezygnowałam. Indywidualnie nie szukałam ich adresów, ale widziałam namiary na Ahonena :)

      Usuń
  5. a masz adres do slowenskiego zwiazku ?

    OdpowiedzUsuń
  6. a na stronie norweskiego zwiazku jest dalej ten sam adres

    OdpowiedzUsuń
  7. a jakiej stronie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oficjalnej stronie związku narciarskiego.
      http://www.sloski.si
      Już chyba bardziej pomóc nie mogę.

      Usuń
  8. a tam maja autografy slowenskich skoczkow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają. Nie wiem czy wszystkich, ale ja od nich dostałam. Ale nie pytaj czyj, bo to pojawi się w którymś z postów.

      Usuń
  9. Gratuluję :D
    Do zobaczenia w Wiśle ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! :) Również lubię Richarda :>

    OdpowiedzUsuń
  11. To super ja najbardziej chcialbym miec Tepesa ,Prevca i Kranjca

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog! świetne autografy :)
    + dodaję do listy ulubionych blogów;)
    ++ liczę na to samo :D
    autografy-justynyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chcę wysłać do Austrii to muszę mieć kupon IRC a na kopercie zwrotnej bez znaczka tak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, IRC wkładasz do koperty razem z prośbą, a na zwrotnej nie naklejasz żadnego znaczka.

      Usuń
  14. Aha i czy lepiej wysłać priorytetem, polecony czy zwykły ? Sory ale jestem zielona w tych sprawach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej jest wysłać priorytet. Dla takich niewielkich przesyłek jak list, koszt wynosi 5 złotych.

      Usuń
  15. Masz może adres do Fettnera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam, ale nie dostałam odpowiedzi, więc nie mogę za niego ręczyć. Jeśli jesteś zainteresowany/a, pisz na maila.

      Usuń
  16. Czy na kopercie zwrotnej musi być znaczek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o list do Richarda, jak i do każdego innego skoczka zagranicznego, dodajesz kupon IRC, więc znaczek na kopercie zwrotnej nie jest potrzebny (tym bardziej, że nie posiadamy znaczków niemieckich, a polskie są tam bezużyteczne).

      Usuń
  17. Hej kiedys pytałem się Ciebie o adres do Jurija Tepesa i okazało sie że to dobry adres bo wlasnie otrzymalem autograf od niego dzieki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  18. również uwielbiam Richarda i kibicuje mu tak samo jak naszym Polakom :) dzięki za adres napewno wyślę .Świetny pomysł na bloga .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  19. A jeśli nie mam IRC mogę wysłać EURO czy nie do Freitanga ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej !
    Ktoś wysłał do Freintanga bez IRC i mu wysłali odpowiedź i ja się pytam czy jest IRC i pytam czy mogę wysłać prośbę do Schlierenzauera i Morgensterna list z prośbą o autograf bez IRC ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drugi raz - proszę o więcej przecinków.
      Nie można wysyłać listów bez IRC, skoro Gregor i Thomas o nie proszą - jest to podstawowy warunek na otrzymanie autografów. Nie masz IRC - dodaj pieniądze.

      Usuń
  21. List można wysłać teraz przed LGP w Ałmaaty czy czekać do końca LGP?

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, widziałam u jednej dziewczyny na zdjęciach, że dostała plastron startowy Richarda pisząc właśnie prośbę listową. Myślisz, że można poprosić o plastron polskich skoczków listownie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś przeczytałam, że nasi zostawiają plastrony np. na akcje charytatywne. Na pewno nie wszyscy, więc możesz próbować. :)

      Usuń
  23. Richard is mine!

    OdpowiedzUsuń