sobota, 22 lutego 2014

46. Rune Velta

Cześć!
Nadeszła najwyższa pora, żeby uzupełnić moje blogowe zbiory o autograf Rune Velty. Tak się nieszczęśliwie złożyło, że po swojej pierwszej prośbie nie otrzymałam jego kartki. Postanowiłam to naprawić i w styczniu napisałam kolejny list. Tym razem, bez problemu dostałam brakującą kartkę Rune. Czekałam niezbyt długo, około 3 tygodni. Jak widać, Norweski ZN nie obniżył lotów i cały czas wykonuje świetną robotę. Jeżeli Wam też brakuje jakiegoś autografu, to nie zastanawiajcie się długo i napiszcie do Norwegii (przypominam z radością, że wystarczy koperta zwrotna, bo IRC jest zbędny):

Norges Skiforbund
Rune Velta
Ullevaal stadion
0840 Oslo
Norway

Pozdrawiam!


34 komentarze:

  1. Gratuluję!:) ja napisałam do NZN ponad msc temu i czekam:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, ja również napisałem miesiąc temu i na razie cisza :(

    OdpowiedzUsuń
  3. tez posiadam jego autograf i bardzo się z tego cieszę :))
    Gratulacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje, fajny autograf :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne cudo w kolekcji :)
    W poniedziałek wysyłam list do NZN i czekam na mailową odpowiedź od Ciebie, dawno nie pisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ! ;) Też muszę napisać do NZN :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mogę wysłać do niego list bez IRC bo u moich dziadków nie ma mają pojęcia o IRC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam przeczytać post, bo po to go piszę, żeby wszystkie niezbędne rzeczy Wam wyjaśnić.

      Usuń
  8. gratuluję :) ja nie miałam tyle szczęścia i NZN już drugi raz mi nie odpisał, ale nie wiem czemu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie Ci gratuluję! ;)

    Ja właśnie mam zamiar wysłać do nich list, zobaczymy jak będzie z odpowiedzią ;)

    Pozdrawiam, Magda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje a czemu postów nie dajesz co dziennie ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz autograf michael'a hayböck'a może ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się szczęśliwie złożyło, że mam :) Gdy znów skończą mi się adresy, to na pewno pojawi się na blogu.

      Usuń
  12. Czesc, mam pytanie ;)
    Jak pisalas prosbe do Malysza, to jak sie do niego zwracalas? Napisalas naglowek "czesc Adam, czy witam panie Adamie" czy cos w tym oficjalnym rodzaju?
    Pozdrawiam ;)
    Inszaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat autografy z bloga dostałam osobiście, ale ostatnio napisałam prośbę do Małysza, bo liczę, że załapię się na tę nowszą, fischerowską kartkę ;)
      I napisałam w nagłówku coś w stylu "Szanowny Panie Adamie". Nie wiem, czy dokładnie tak, ale na 70% to był właśnie ten zwrot.

      Usuń
  13. Czy mam wysłać do Norwegii IRC bo kiedyś pisałem do Norwegii bez IRC i otrzymałem odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skądże, tak jak wszędzie podkreślam -żadnego IRC do Norwegii! ;)

      Usuń
  14. Masz może autograf Marinusa Krausa :) ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie niecierpliwego oczekiwania na odpowiedź od Marinusa :)

      Usuń
  15. Ale czemu wysłałaś do Norwegii IRC skoro nie jest potrzebne
    Kiedyś wysłałem do Velty bez IRC i my wysłał
    Czy teraz mam wysłać bez IRC czy jednak z IRC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto Ci powiedział, że wysyłałam IRC? Osobiście nic o tym nie wiem.
      Powtarzam w każdym swoim poście i w każdym komentarzu (od niemal roku!), że IRC NIE JEST potrzebny do Norwegii. Spójrz chociażby na komentarz Anonima z 27. lutego i moją odpowiedź.

      Usuń
  16. Hej, super kolekcja, gratuluję! :)
    Dodaję do linków ;)
    Pozdrawiam. :>
    http://podpisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję ! Ja już czekam 3 miesiąc i nic:-(

    OdpowiedzUsuń
  18. A co pisalas do norwegow w liscie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Rune napisałam mniej więcej to samo, co do innych zawodników.

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pani na poczcie się mnie pyta czy znaczki zagraniczne czy polskie. Czyli mam brac zagraniczne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mają norweskie (hmmm?), to kup norweskie, wtedy NZN nie zapłaci za odsyłanie listu. A polskie potrzebujesz, żeby list wysłać.

      Usuń