sobota, 10 maja 2014

56. Jaka Hvala

Cześć!
Na początku parę słów o bohaterze, a potem sedno sprawy. Jak zauważyłam podczas skoków, Hvala ma naprawdę sporo fanów w naszym kraju. Co się z tym łączy – wielu z nich (i nie tylko), próbowało otrzymać podpis Jaki. Nie wiem, czy tylko ja mam tak złe doświadczenia, ale nie udało mi się tego dokonać. Mogę wręcz powiedzieć, że Hvala ani razu się nie zatrzymał. Zapracował sobie tym na miano gbura i do czasu rehabilitacji, na pewno nie zacznę go lubić. ;)
Na szczęście, jego kartkę udało mi się zdobyć na wymianie i od tamtego czasu jestem szczęśliwą posiadaczką swojego pierwszego podpisu Jaki. Co bardziej przydatne – po kontakcie z jego fan clubem, dowiedziałam się, że można dostać autograf po napisaniu prośby na adres, który podają. Nie wiem, czy mogę go upublicznić, więc jeśli chcecie go poznać, napiszcie do mnie maila. Możecie też odezwać się do samego fan clubu:


27 komentarzy:

  1. Hej! Masz może autograf Anssi Koivuranty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się zdobyć tylko jego autograf w zeszycie (i to dużym fuksem). Użyłam też adresu, który ktoś mi podrzucił na blogu i czekam na ewentualną odpowiedź póki co. ;)

      Usuń
  2. super graf! :)
    Serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Mam autograf Jaki z zawodów, ale zdobyłam go tylko dlatego, że miałam szczęście, bo idący przed nim skoczek zatrzymał się by dawać autografy, a Jaka nie umiał go wyminąć i stanął przy mnie. Wtedy ja przytomnie wcisnęłam mu marker w rękę i udało się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja odbieram go zupełnie inaczej :D, Jaka to mój ulubiony skoczek ze Słowenii. Co prawda niełatwo mi było dostać jego autograf na zawodach ale mimo wszystko uważam, że on nie ucieka od fanów tylko po prostu nie podchodzi bo jest nieśmiały, i nie ignoruje ich tylko się ich wstydzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czy dopisuje do adresu Sz.P?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam podobne zdanie o tym zawodniku, unika rozdawania autografów jak ognia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację ! :) Zazdroszczę :)
    Zapraszam u mnie NN ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Ja niestety nie miałam okazji spotkać go na żywo, więc nie mogę ocenić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto następny??

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, bardzo cenny podpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :)
    Pisałam do Fan Clubu Jaki na fb i odpisali mi żebym wysłała list na podany adres ( no i podali mi adres) .
    Jeśli ktoś by chciał ten adres to niech napisze mi na maila: kkuligowska18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. hej :) no to ja też napisałam do fan clubu Jaki Hvali i mi odpisali, że za mnie wysłali prośbę z moim adresem na adres Jaki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Orientujesz się, czy potrzebny jest IRC?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z tego co pamiętam, to napisali, że trzeba.

      Usuń
  14. Ja mam autograf Jaki 💕 letni puchar świata Wisła 2016 kiedy wychodziłam już z terenu skoczni zasmucona faktem nie zdobycia autografu gdy zobaczyłam go... Podeszłam poprosiłam o autograf, zgodził się nawet na zdjęcie 💕💕 Cieszę się bardzo bo to mój ulubiony skoczek 💖💕💓

    OdpowiedzUsuń