sobota, 5 października 2013

28. Kenneth Gangnes

Hej!
Wakacje, wakacje i po wakacjach. Dopiero co wróciłam do szkoły, a już prawie zapomniałam, że dziś sobota i czas na nowy post. Pewnie dlatego, że czeka mnie dzień pełen sportowych emocji...
Jeśli chodzi o autograf – dostałam go w sierpniu, po 3 miesiącach od wysłania listu. Jestem bardzo wdzięczna Norwegom, że spełnili moją prośbę, bo jest to mój pierwszy podpis Kennetha, w dodatku na karcie z serii, która mi się podoba. Tradycyjnie, wystarczyła prośba wysłana do Norweskiego Związku i zaadresowana koperta zwrotna. Adres jest dobrze nam wszystkim znany:

Norges Skiforbund
Kenneth Gangnes
Ullevaal stadion
0840 Oslo
Norway

AKTUALNY 2017

Serdecznie Was pozdrawiam i życzę wytrwałości wszystkim studentom – a już szczególnie, jeśli macie jakieś matematyczne przedmioty. 
 


Hello!
Today I've got for you Kenneth Gangnes' autograph. I got it in August, after 3 months of waiting. I sent only my request and self-addressed envelope. I'd like to remind you, that IRC is not necessary, when you send a request to Norges Skiforbund. I'm glad, becasuse it's my first autograph from Kenneth in my collection. The more, the better. :)
Greetings!

9 komentarzy: