sobota, 9 sierpnia 2014

63. Antonin Hajek

Hej!
Na dzisiaj nie udało mi się wymyślić postu z adresem, dlatego postanowiłam pokazać Wam autograf Antonina Hajka. Skoczek ten jest moim ulubionym Czechem i jak można się domyślić,  zależało mi na zdobyciu jakiegoś "lepszego" podpisu niż tylko w zeszycie. Udało się to rok temu w Wiśle. Niestety, nie mam danych na temat otrzymania kartki pocztą. Tak jak wspominałam, Czechy to biała plama na mapie i trochę mnie to irytuje. Pocieszający jest fakt, że zdobycie autografów Czechów osobiście jest dosyć łatwe. :)
Pozdrawiam!


16 komentarzy:

  1. Gratulacje! Uwielbiam czytać twojego bloga :* Ja niestety nie posiadam autografu żadnego Czecha, ale mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni :) Zapraszam na mojego bloga: grafypati.blogspot.com . Dodałam twojego do listy i proszę o to samo. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow !! Gtatuluję Ci , ja nie mam autografu żadnego czeskiego zawodnika :((

    loveskijumping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie!
    Pasja do skoków

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz autograf Taku? ;))

    OdpowiedzUsuń