piątek, 3 maja 2013

7. Martin Schmitt

Hej!
Ostatni tydzień minął mi niezwykle szybko, choć niestety bezowocnie pod względem autografów, bo nie dostałam żadnego listu. Na szczęście materiału na kolejne notki mam jeszcze sporo.
Następnym na mojej liście jest podpis Martina Schmitta – cokolwiek by nie mówić, jest to obiektywnie cenny okaz dla każdego kibica skoków. Dla mnie tym bardziej, bo 2 lata temu kartka od Martina przeszła mi koło nosa, a teraz zostało mi to wynagrodzone.
Otrzymanie tego autografu jest bardzo proste, ponieważ nie zdajemy się na wolny czas skoczka, tylko piszemy do jego ekipy, która spełnia naszą prośbę w 3-4 tygodnie. Zestaw jest standardowy: prośba, IRC i koperta zwrotna. Kartka także nie odbiega od normy, bo ma wymiary 10x15. I sprawa najwyższej wagi- adres. Tutaj muszę podkreślić, że jest to ten sam, który zamieściłam w poście dotyczącym Severina. 
 
ASP SPORTS
c/o Martin Schmitt
Kalchern 68
6866 Andelsbuch
Austria

Jest jeszcze jeden skoczek, do którego prośby wysyła się na ten adres, ale nie będę uprzedzać faktów, bo na ten post przyjdzie czas.
Udanej końcówki majówki życzę!

Informacje o zbiorowej prośbie do ASP Sports: >TU<








18 komentarzy:

  1. Wielkie gratulacje!

    Dzięki, nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :)
    dodałam Cię do obserwowanych blogów na moim blogu ;D
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. severin freund :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Martin!!! Bardzo go lubię... no ale ja lubię większość skoczków. :p
    Serdecznie gratuluję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow naprawdę świetny sukces! :D gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam go :) tez ostatnio dostałam jego autograf :) cudowny skoczek :) gratuluje sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ! :)
    A nie wiesz może czy drogą pocztową można zdobyć również autografy skoczkiń ? Widziałam że wiele osób ma autograf Anji Tepes ale nie podawali adresu ; / Jak byś wiedziała coś o adresie jakiejś skoczkini to napiszesz ? :) Byłabym bardzo wdzięczna :) A z tych adresów na pewno skorzystam ! rzadko bywam na zawodach, więc nie mam i autografów ; / Ale dzięki Tobie będę je miała ! :) Kocham skoki narciarskie i jest to dla mnie bardzo ważne ! :) DZIĘKUJĘ !!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Oczywiście, że można. Muszę przyznać, że nie wiem tego z autopsji, bo nigdy nie wysyłałam próśb do skoczkiń, ani nawet nie szukałam adresu. Za to tak jak mówisz, widziałam autografy na różnych blogach. Najlepszym sposobem będzie zapytanie właściciela podpisu, na jaki adres wysyłał prośbę. Poza tym, na początku warto sprawdzić oficjalne strony zawodniczek. Jeśli chodzi o Anję mogę Ci pomóc, bo ostatnio szukałam kontaktu do Jurija i znalazłam dwa w jednym. Oto link: http://www.tepes.info/kontakt_2.html. Jeśli nie znajdziesz jakiegoś adresu, to zawsze możesz pomyśleć o napisaniu prośby do związku narciarskiego.
      Powodzenia w zbieraniu autografów! :)

      Usuń
  8. Ja wysyłam bez IRC i otrzymuje odpowiedzi ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już dobra wola osób, które się zajmują wysyłaniem autografów. :)
      Na wielu stronach jest zaznaczone, żeby dodać IRC, więc wypada spełnić prośbę.

      Usuń
  9. A jak wyslalas prosbe o autograf na ten adres to w liscie zwracalas sie bezposrednio do schmita czy do ej firmy????prosze o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie zawsze zwracam się do skoczka (oprócz listu np. do PZN), i tak też pisałam do Martina.

      Usuń
  10. Czy nie trzeba IRC , bo na mojej poczcie nie mają pojęcia o IRC . Czy mam wysłać prośbę+ pieniądzę do Schmitta.
    A do Freunda i Ammanna ktoś nie wysyłał IRC i otrzymał odpowiedzi . Czy mam wysłać list bez IRC czy tak .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oficjalna wersja mówi, żeby wysyłać IRC. To jest wyjście najbezpieczniejsze. Ale oczywiście, zawsze można zaryzykować i nie wysyłać kuponu. Istnieje też możliwość dołączenia euro.
      Zawsze znajduje się ktoś, komu dopisało szczęście i sądzę, że warto spróbować, skoro nie możesz nabyć IRC. :)

      Usuń
  11. Czy mam wysłać jeżeli chcę wysłać do Ammanna , Freunda i Schmitta tylko jedną kopertę bo oni mają jeden taki sam adres i 3 koperty zwrotnie do mnie.
    Czy mogę bez IRC , bo na mojej poczcie nie mają pojęcia o IRC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie testowałam, ale sądzę, że gdy wyślesz jedną prośbę i jedną kopertę zwrotną do Weirather - Wenzel, to bez problemu otrzymasz te 3 autografy. Być może sama w najbliższym czasie zdecyduje się napisać prośbę o nowe kartki i przetestuję to na własnym przykładzie. Co do IRC - masz odpowiedź na swoje pytanie w komentarzu powyżej.

      Usuń
  12. Wow, gratulacje, sam mam trochę autografów, ale taki to prawdziwy Graal :)

    OdpowiedzUsuń