sobota, 25 maja 2013

10. Vegard Sklett

Cześć!
Moi drodzy, jestem Wam winna sprostowanie. Uważałam dotychczas, że podpis Vegarda nie jest oryginalny. Wychodzi na to, że się myliłam. Mam na to dowody w postaci drugiej kartki, na której autograf Vegarda jest znacząco inny. Pozostaje mi się tylko cieszyć i uzupełnić, że czekałam 2 miesiące na odpowiedź. Jak zapewne dobrze wiecie, wysyłamy jedynie prośbę i zaadresowaną kopertę zwrotną, ponieważ IRC nie jest wymagane przez Norweski Związek Narciarski. Korzystajcie śmiało z poniższego adresu:

Norges Skiforbund
Vegard Sklett
Ullevaal stadion
0840 Oslo
Norwegia

Zapewne po ostatnim “błyskotliwym” sezonie zainteresowanie Vegardem dramatycznie spadło. Nie zmienia to jednak faktu, że nadal jest moim ulubionym Norwegiem i kartka ta jest bardzo ważna w mojej kolekcji.



Hello guys.
Today I have for you Vegard Sklett's card. I'm very happy, because he is my favourite ski jumper from Norway. I waited about 2 months. You should send only your request and SAE, because it's not necessary to enclose IRC.
I only hope, he's going to improve his jumps next season. :)
Greetings!

29 komentarzy:

  1. gratuluje a ja wysłałem już list do Rune Velty ale nie pamietam czy na koperte nakleja się znaczek ty ppewnie wiesz odpowiedz prosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zwrotnej oczywiście nie naklejamy znaczka, bo nie dysponujemy norweskimi. Tym bardziej, że Norwegowie nie wymagają od nas IRC.

      Usuń
    2. aha to super Bardzo Dziękuje

      Usuń
  2. Gratulacje jestem tu nowy i zbieram autografy tylko ze sportów zimowych proszę dodaj mnie do swoich przeglądanych blogów

    OdpowiedzUsuń
  3. a znasz adres do Jurija Tepesa bo bardzo chciałbym wysłac mu list z prosba o autograf prosze o odpowiedz pliss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat niedawno znalazłam: http://www.tepes.info/kontakt_1.html. Tylko dodam, że nie został jeszcze przeze mnie sprawdzony.

      Usuń
    2. aha dziękije Ci może sprawdze

      Usuń
    3. to jes ten adres Osenjakova 14
      1000 Ljubljana ?

      Usuń
    4. bo nic tam nie rozumiem :/

      Usuń
    5. Jurij Tepeš
      Stanežiče 85
      SI-1210 Lj-Šentvid
      Slovenija

      Taki adres widnieje w zakładce kontakt i o ten mi chodziło.

      Usuń
    6. aaaa to superrr dziekiiii wielkieeee

      Usuń
  4. Kocham Twojego bloga. ;3 A mogłabyś trochę częściej dodawać te posty nowe? Czekam z niecierpliwością. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać. :)
      Teoretycznie - jasne, mogłabym nawet dodać wszystkie pozostałe kartki w ciągu tygodnia. Jednak nie chciałabym tak szybko kończyć przygody z blogowaniem, a tempo, w jakim dostaje listy nie dogoniłoby częstotliwości zamieszczania postów. Tym bardziej, że ogromną większość odpowiedzi już dostałam i liczba kartek jakie mam do zaprezentowania się zmniejsza. Wolę uniknąć sytuacji, kiedy zostaną mi do pokazania autografy z zeszytów, które są o wiele mniej interesujące, poza tym, nie dysponuję wieloma adresami, a to głównie interesuje fanów. Postaram się tak rozdysponować kolekcję, żeby do Wisły starczyło kartek, a po LGP mam nadzieję się wzbogacić. ;)

      Usuń
  5. Gratuluję!
    Moja koleżanka też wysłała do Vegarda i również dostała nadrukowany autograf ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy muszę na kopercie zwrotnej przykleić znaczek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź na to pytanie już jest kilka komentarzy wyżej, ale powtórzę:
      nie naklejamy znaczka, bo nie mamy możliwości zakupu norweskich. Poza tym, nawet nie wysyłamy kuponu na odpowiedź, bo Norwegowie tego nie wymagają, więc dołączamy tylko zaadresowaną do siebie kopertę.

      Usuń
  7. P.S Gratulacje!Szkoda,że nadrukowany ale zawsze coś ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje, szkoda że nadruk ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również kolekcjonuję autografy skoczków, pozatym masz świetnego bloga, wzoruję się na tobie.
    Mam nadzieję, że dodasz mnie do obserwowanych.
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć!
    Miała byś ochotę wpaść i udostępnić na blogu?
    http://autografy-alexandrine.blogspot.com/
    P.S.
    Niedługo będą skoczkowie narciarscy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny pomysl na bloga, dodalam cie do obserwowanych :)
    A znasz moze adres do Macka Kota? Szukalam w internecie, ale nie znalazlam...
    W mojej kolekcji jest tylko autograf Kamila Stocha, ale jutro wysylam do Piotrka :)

    Pozdrawiam I zapraszam na mojego bloga o skoczkach narciarskich http://www.itsyourend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za miłe słowa. Tak, posiadam adres Maćka. Napisz mi maila, wówczas Ci podam dokładne informacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, moj e-mail to : morganville15@o2.pl
      Z gory dziekuje :)

      Usuń
  13. Gratulacje super blog ;) mam pytanie czy masz może adres do maćka kota lub piotrka żyły? Byłabym wdzięczna za odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Akurat nad Twoim komentarzem odpowiedziałam na pytanie odnośnie Maćka - tak, mam adres. Napisz do mnie maila (autografy.skoczkow@op.pl), to Ci podam. Podobnie z Piotrkiem, ale on już był na blogu, więc zajrzyj po prostu do postu nr 2 - "Polska kadra i Piotr Żyła".

      Usuń