sobota, 7 września 2013

25. Krzysiek i Grzesiek Miętus

Cześć!
Dziś przyszedł czas na kolejne polskie autografy. Co prawda miałam zamieścić tylko kartkę Krzyśka, ale pomyślałam, że dodam od razu podpis jego brata. Do Krzyśka napisałam prośbę na początku wakacji i czekałam niewiele, bo tylko około dwóch tygodni. Dostałam niestety autograf na kartce, którą już posiadam (patrz Wagraf Team). Oprócz tego otrzymałam podpis na zdjęciu z serii "Wanted". Żałuję, że nie wydali tych fotografii na prawdziwych pocztówkach, bo bardzo mi się owa seria podoba.
Przy okazji pisania do Krzyśka poprosiłam go o podpis brata. Był tak miły i dołączył kartkę Grześka z wagrafowej serii. Z racji, że adresatem był Polak, do prośby dołączyłam kopertę zwrotną z naklejonym znaczkiem.
Adres, na który należy pisać, jest następujący:
Krzysztof Miętus
Klub Sportowy AZS Zakopane
ul. 3 Maja 5
34-500 Zakopane

Jeśli interesowałoby Was pisanie prośby bezpośrednio do Grześka, to adres pozostaje ten sam. Bardzo polecam zrobienie z niego użytku. Krzysiek jest moim drugim ulubionym skoczkiem z Polski, więc jego podpisy zawsze będą miały szczególne miejsce w kolekcji.



 Hi!
These are the autographs, which I received after sending a request to Krzysiek Miętus. I enclosed SASE, because he is from Poland. For those who live abroad it's necessary to add IRC. I waited only 2 weeks, and got 3 cards: 2 Krzysiek's autographs and 1 his brother's.
Krzysiek is my second favourite ski jumper from Poland, so every autograph from him is precious for me.

10 komentarzy: