sobota, 13 lipca 2013

17. Vladimir Zografski

Cześć!
Miniony tydzień był dla mnie raczej okropny. Wraz z awarią komputera i pendrive'a straciłam mnóstwo cennych rzeczy. Szczęście w nieszczęściu, że chociaż bloga nie można w ten sposób zaprzepaścić. "Nowy stary" komputer działa mi raczej mizernie, więc nie można wykluczyć, że będę miała ogromne problemy z zamieszczaniem postów (tak jak w tym przypadku). [EDIT - po przeanalizowaniu zbiorów okazało się, że nie ma obaw - materiału jest jeszcze na jakieś 3 miesiące + Wisła. Przepraszam za pesymistyczną wstawkę - to chyba przez awarię komputera.]
Zapowiadałam, że po Dannym wysypały mi się świetne autografy. To oczywiście subiektywna ocena, bo grono moich ulubieńców jest raczej oryginalne. Jednym z tych wspaniałych podpisów jest główny bohater postu – autograf Vladimira Zografskiego.
O ile nie ma nic łatwiejszego niż zdobycie podpisu Vladimira na skokach, o tyle nigdy nie widziałam jego kartek. Chwilę pokombinowałam i napisałam maila do Bułgarskiego Związku Narciarskiego. I tutaj wielkie brawa dla nich – to jedyny związek, który odpisał na moje mailowe pytanie (nie licząc Austriaków, którzy wysyłają autografy po takiej prośbie -> 15. Gregor Schlierenzauer). Gdy dostałam zapewnienie, że otrzymam wymarzony podpis, kiedy wyślę prośbę, kopertę zwrotną i IRC, nie czekałam długo i tak zrobiłam. Nie powiem Wam ile czekałam, bo dane te straciłam wraz z innymi bezcennymi. Mogę Was jednak zapewnić, że było to niedługo, może jakieś półtora miesiąca. Trochę się bałam, że pomyliłam adres, ale okazało się, że niepotrzebnie. Dostałam kartkę, na której mi tak zależało. Bułgarzy to naprawdę fajni ludzie, nie wszystkim chce się spełniać zachcianki kibiców. Aż szkoda, że nie mają całej drużyny w PŚ, bo na pewno bym im kibicowała.
Oto adres:

Bulgarian Ski Federation
75, "Vasil Levski" Blvd., floor 5
1000 Sofia
Bulgaria


Życzę Wam dobrego tygodnia. A przynajmniej bez żadnych problemów. :)


Hi!
I've had a terrible week. My computer broke down, and I lost everything. Now I have problems, even with my blog. It's hard to add new posts. Hope it'll get better.
But, today the most important is my next card – from Vladimir Zografski. If you want it, you should write a request to Bulgarian Ski Federation, enclose IRC and SAE. I waited about 1,5 month for my autograph. Personally, I like Vladimir very much. I believe that he is the future of ski jumping. I've been cheering on him for 2 years, and I'm not disappointed.
Have a nice week!

16 komentarzy:

  1. gratulacje a czemu koniec bloga??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z powodu ograniczonej liczby autografów. ;)
      Podam wszystkie adresy, które znam, co wyczerpuje formułę bloga. Nie ma sensu dodawać autografu zdobytego osobiście, kiedy nie znam namiarów na skoczka.

      Usuń
  2. To zacznij kolekcjonować też autografy innych sportowców, i aktorów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A może w przyszłości jak już skończą Ci się kartki z autografami mogłabyś dodawać takie podpisy, które zdobyłas osobiście? Żeby było ciekawiej to np. 2 w jednej notce. Uwielbiam Twojego bloga i nie chcę żebyś tak szybko kończyła. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. :)
      Taki miałam zamiar i jeśli ktokolwiek będzie chciał je oglądać to zacznę zamieszczać podpisy z zeszytów.
      Póki co, materiału na normalne notki mam jeszcze na co najmniej 3 miesiące, więc za szybko wyskoczyłam z końcem działalności.
      Poza tym - za 3 tygodnie Wisła i jeśli się postaram, to na pewno będzie co oglądać jeszcze długo. :)

      Usuń
  4. Masz może autograf jakiegoś Słoweńca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kartki, które w pierwszej kolejności zamieszczam, to mam dwie.
      A jeśli pytasz ogólnie to mam trochę większą kolekcję, ale muszę ją jeszcze uzupełniać.

      Usuń
    2. zdobyte osobiście też mam :) a właśnie chodzi mi o karty :D tak więc czekam na wpisy ;3
      sorry że anonim ale nie prowadzę blogów itp xd
      jak coś to tt: @/PotereDeiSogni

      Usuń
  5. Gratulacje ;) Młody, zdolny skoczek :) Czekam na jego sukcesy ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!
    Ja również miałam problemy z komputerem. Ledwie odzyskałam moje dane ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniec bloga? O.O
    Jesli wyczerpalas juz 'narciarskie autografy' to moze zaczniesz zbierac autografy od siatkarzy? Ja mam taki zamiar, ale za nic w swiecie nie moge znalesc adresu do Piotra Nowakowskiego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To duża przesada jednak była - policzyłam kartki i materiału jest jeszcze sporo (czarnowidztwo jakieś mi się włączyło). ;)
      Ja zbieram również autografy innych osób, które lubię i nie są oni skoczkami (bardzo skromne grono i prawie już wszystkich mam). Niestety, siatkarzy trudno byłoby mi kolekcjonować z powodu braku jakiejkolwiek sympatii (jeśli już to byliby to bokserzy, bo choć jestem fanką tylko jednego, to Polaków + najlepszych zagranicznych zawsze oglądam).
      Nie orientuję się jak wyglądają siatkarskie autografowe realia, ale życzę Ci zdobycia tego podpisu. ;)

      Usuń