piątek, 5 kwietnia 2013

3. Andreas Wellinger

Hej!
Tak jak obiecałam dzisiaj zamieszczam kolejny post, który pewnie ucieszy kilka osób (o ile znajdą bloga w odpowiednim czasie). 
Jak mówi tytuł, tematem będzie autograf Andreasa Wellingera. Nasz młody przyjaciel z Niemiec nie posiada jeszcze oficjalnej strony internetowej, dlatego zdobycie jego adresu było odrobinę trudniejsze i mniej pewne. Całe szczęście pewien kolekcjoner zza zachodniej granicy mi bardzo pomógł i skorzystałam z adresu na jego stronie. Ponieważ okazał się prawidłowy, mogę go Wam teraz z całą odpowiedzialnością pokazać:

Andreas Wellinger
Seelauerweg 29
83458 Weißbach/ Inzell 
Germany 

Wysyłając ten list tak jak zawsze, załączyłam zaadresowaną kopertę zwrotną, kupon IRC, a także list z prośbą. Na pocztę udałam się 1. lutego. Odpowiedź dostałam 11. marca. Bardzo się ucieszyłam, zważywszy na fakt, że nie byłam pewna, czy adres jest dobry i czy ktokolwiek zajmie się moim listem. Bardzo doceniam fakt, że ktoś z rodziny Andreasa dba o jego fanów i odpowiada na prośby.
Istotną dla mnie sprawą jest, że odpowiedź otrzymałam priorytetem, co sprawiło, że list szedł do mnie tylko 3 dni i był bardziej bezpieczny. Dodam także, że kartka ma wymiary 10x15, dlatego wystarcza zwykła, mała koperta. 
Ostatnio trochę wątpliwości budzi podany przeze mnie adres. Otóż, jest on jedynym, który przetestowałam osobiście. Poprawny jest też poniższy adres, z którego sama nigdy nie skorzystałam. Musicie wybrać, na który zdecydujecie się napisać.

Andreas Wellinger 
Biathlonzentrum 1
83324 Ruhpolding
Germany
 
Mam nadzieję, że ta kartka Wam się podoba. W razie pytań, zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam!


Hi.
My today's post is about Andreas Wellinger's card. I sent to him self-addressed envelope, a letter and IRC on the 1st of February. I didn't have to wait a long time for a response, which I got on the 11th of March. In my envelope I found 1 card, 10x15. The response was sent as a priority, which is a big advantage for me. This is one of my favourite cards, I hope you like it too. If you have any questions, contact me.
Greetings!

45 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za tę notkę (i dedykację), naprawdę mi się przyda, kiedy będę wysyłać list z prośbą ;) co do adresu okazało się, że miałam ten sam, ale teraz przynajmniej jestem pewna co do tego, czy jest prawdziwy. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :) adres na bank się przyda :) uwielbiam skoki i skoczków :)
    pozdrawiam
    http://ciekawepodpisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie co to jest ten kupon IRC?
    I jeszcze jedno, bo chciałabym wyslać ową kopertę i mam pytanie czy trzeba pisać jakiś list i czy autograf jest np dla .... i podpis? Czy po prostu jedynie podpis? Dziękuje z góry za odpowiedź, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupon IRC to w tłumaczeniu na polski "międzynarodowy kupon na odpowiedź". Kosztuje 4,5 złotego. Jest on po to, żeby osoba, do której piszesz, nie musiała kupować znaczka i płacić za to, że odpisuje na Twój list. Po prostu idzie na pocztę i daje ten kupon. Wspominałam o tym w poście o autografie Freunda, warto zajrzeć. Może się zdarzyć, że pani na poczcie zrobi wielkie oczy, gdy usłyszy o co prosisz, ale mam nadzieję, iż Ciebie to nie spotka. ;)
      Wiadomo, że jeśli nie załączymy listu, a w naszej przesyłce adresat znajdzie kopertę zwrotną i wspomniany IRC, to zorientuje się, że chodzi o to, aby nam odesłał autograf. Jednakże namawiam do napisania listu, bo to pokazuje, że zależy nam na podpisie i wyraża szacunek do danego skoczka. Osobiście pisząc listy pisałam na początku jak mam na imię, a na końcu podpisywałam się tymże imieniem, dlatego jeśli ktoś chciałby napisać dedykację wiedziałby dla kogo jest ten autograf. I faktycznie dostałam ostatnio kartkę z dedykacją (następna notka będzie właśnie o tym podpisie). Mam nadzieję, że trochę pomogłam. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Pomogłaś. W poniedziałek wybiorę się na pocztę i wszystko załatwię. Serdecznie dziękuję :)))
      Na pewno będę częstym gościem na tym blogu :)
      I serdecznie zapraszam na http://just-give-me-a-reason.blog.pl/ :)

      Usuń
  4. mnie niestety to spotkalo na poczcie .Pani calkowicie nie ma pojecia o czyms takim ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja ptrzymałem autograf od Wellingera a wcale nie wysyłałem żadnego IRC dzięki za adres

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ten adres jest nadal aktualny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu nie przetrzymuję złych adresów. Wszystkie są aktualne.

      Usuń
  7. na stronie oficjalnej Andreasa W. na facebooku jest podany inny adres pod który można przesyłać prośby o autograf- Biathlonzentrum 1, 83324 Ruhpolding. Więc mam pytanie, czy ten jest dobry? Czy jeśli wyślę na ten podany przez Ciebie to nie będę rozczarowana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, znam ten adres, wiele osób z niego właśnie korzystało. Ja Wam podałam taki, na który sama pisałam i miałam pewność, że jest prawidłowy. Chyba będę musiała ten drugi dopisać w swoim poście, żeby nie budzić wątpliwości i dać możliwość wyboru.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :). Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Do Andreasa pisałaś list taki schematyczny czy bardziej od siebie? Jeśli schematyczny jak mniej więcej wyglądał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minął już ponad rok od mojej prośby i szczerze mówiąc nie pamiętam jak wyglądał ten list. Niemcy to moi ulubieńcy, więc na pewno nie był to czysto schematyczny list. ;) Pewnie napisałam, że doceniam jego wspaniałe starty w PŚ, życzę sukcesów itp.

      Usuń
  9. Ile czekałaś na autograf od Andreasa ? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie polecam czytać, to co piszę w postach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy na kopercie zwrotnej którą wkładamy do tej normalnej trzeba napisać swoje imię oraz adres czy coś jeszcze? :) pozdrawiam i dzięki za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic więcej, bo co by jeszcze pisać? ;) Piszesz tylko imię i nazwisko, adres i "Poland".

      Usuń
  12. Gratuluję. Szczerze to zazdroszcze. To mój ulubiony skoczek... Oczywiscie oprocz Stocha.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten drugi adres jest błedny.

    Andreas Wellinger
    Biathlonzentrum 1
    83324 Ruhpolding
    GERMANY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki! Nie zauważyłam, że tak się litery i cyfry przestawiły!

      Usuń
  14. Wysłałam prośbę na ten drugi adres, dokładnie 31.03. Na większości blogów czytałam że czas oczekiwania na kartkę Andreasa to około miesiąc, myślisz że to normalne że jeszcze nie dostałam? A może ten adres przestał działać? Bo nie mogę się doczekać i już nie wiem co myśleć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zielonego pojęcia. Ja sama tam nie pisałam, nie orientuję się, ile czasu trzeba czekać.
      Ale jakby nie patrzeć od 31.03 minęło jedynie ponad 1,5 miesiąca, więc nie jest to gigantyczna różnica. ;) Nie widzę powodu do niepokoju. Oczywiście, jest możliwość, że adres przestał działać, albo coś stało się z listem, ale póki co, czekałabym cierpliwie.

      Usuń
  15. Dzisiaj, po 26 dniach (!) dostałam odpowiedź od tego pana :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja wysłałam i na pierwszy (minęły 4 miesiące) i na drugi (minęły 2) i nadal nic :(

    OdpowiedzUsuń
  17. ja czekam już 3 miesiące i nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  18. a piszecie do Andiego po niemiecku czy po polsku ? i ogl tak co u niego, zeby odpisl i wgl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piszę po angielsku. Na odpisanie nie ma co liczyć, ale list z pewnością przeczyta. :)

      Usuń
  19. Czy dostałas od jakiegoś skoczka list ale taki że on go napisał, nie tylko kartke ale właśnie list?? Nie koniecznie od Angiego, od jakiegokolwiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, czy skoczkowie odpisują jeśli się ich o coś zapytamy?

      Usuń
    2. Ja przez całą swoją autografową karierę nie dostałam odpowiedzi na list, skoczkowie mają mnóstwo roboty z autografami, więc ciężko oczekiwać, że odpiszą.

      Usuń
  20. a wysyłałaś ty kartke którą on mapodpisać ? czy on wziął jakąs swoją i dal na niej autograf ? wysyłałaś keidys jakis prezent ? bądź dodstalas jakis prezent no nwm np kaszulke tego skonczka czy cos z/?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, że nie. To zadanie skoczka, żeby przygotować kartki. ;) Nigdy nie wysyłałam żadnego prezentu (oprócz kartki urodzinowej dla Kamila parę lat temu). Sama dostałam 2 prezenty - akredytację i plastron.

      Usuń
  21. co zrobiłaś, aby dostać ten plastron ? :D zazdroszczę! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam prośbę o plastron. ;)

      Usuń
    2. A do kogo taką prośbę trzeba napisać?? ;)

      Usuń
    3. Do tego, którego plastron chcesz dostać. :)

      Usuń
  22. Czyli Ty pisałaś na ten pierwszy adres? A czy od Andresa też można dostać plastron?

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam pytanie, czy jak jest Weieißbach/ Inzell to pisać te dwa miasta po ukośniku, czy jedno? ;p
    Z górry dzięki za odpowiedź :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń