sobota, 28 grudnia 2013

40. Andreas Goldberger

Cześć!
Tak się szczęśliwie złożyło, iż udało mi się potwierdzić dla Was kolejny adres. Tym razem należy on do Andreasa Goldbergera. To jeden z tych byłych zawodników, których przedstawiać nie trzeba. Jest on nadal obecny w świecie skoków i cieszy się dużą sympatią kibiców. Aby otrzymać jego autograf należy wysłać standardowy zestaw: list z prośbą, zwykłą kopertę zwrotną oraz IRC. Niestety, mam dość złą wiadomość dotyczącą oczekiwania na odpowiedź. Moja przyjaciółka czekała 10 miesięcy. I z tego co się orientuje, kilkumiesięczne terminy to norma. Oto adres Goldiego:

Andreas Goldberger
Oberhöribach 5
5310 Mondsee
Austria

Mimo długiego oczekiwania, polecam Wam napisanie prośby. Poza tym życzę udanego początku TCS oraz oczywiście wspaniałego Sylwestra.
Pozdrawiam!



20 komentarzy:

  1. Świetny blog!
    Serdecznie gratuluję autografu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mogłabyś pisać przy "Who's next?" czy post będzie z adresem czy bez, z góry dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobry pomysł, ale w tym przypadku niepotrzebny, bo Goldi jest wyjątkiem. Adresy już mi się skończyły i najbliższe posty będą bez nich. A w razie kolejnego wyjątku będę pamiętać i zaznaczę to. :)

      Usuń
  3. Łaaał, gratuluję! Legenda. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) i dziekuję za adres!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) świetny graf :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Ja Goldbergera chyba zdobyłam na skokach jak byłam w 2004 w Zakopanem, ale musiałabym się upewnić, bo dawno nie zaglądałam do kartonu gdzie mam autografy ^^ Muszę je na nowo odkopać.
    Swoją drogą, mam pytanie, pisałaś te prośby o autograf odręcznie czy na komputerze a potem drukowałaś? :)
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze piszę prośby odręcznie. Zresztą, prywatne listy też, tak się już przyzwyczaiłam. :)

      Usuń
    2. to super. Bo tak się właśnie zastanawiałam czy jakieś gafy nie strzelę kiedy wyślę odręcznie napisaną prośbę ^^

      Usuń
  7. Gratuluję całej kolekcji :) Mam pytanie, jaki może być mniej, więcej czas oczekiwania na autografy z ÖSV??? :) Pozdrawiam Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku było to coś koło 2-3 tygodni. Ale niektórzy dostawali odpowiedź już po tygodniu. Trudno znaleźć regułę. :)

      Usuń
  8. Mam pytanie, bo widzę że jesteś specjalistką.
    Jeśli wysłałam prośbę o autografy do Eve-nement Team i nie napisałam, którego konkretnie skoczka proszę, to czego mogę się spodziewać.? Sama już nwm, czy otrzymam odpowiedź.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie mogę tego przewidzieć, ale sądzę, że wyślą Ci autografy wszystkich skoczków Teamu. :)

      Usuń
  9. Witam! Czy kartka Goldiego ma wymiary 10x15 bo wygląda troszke inaczej? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta przedstawiona ma inne wymiary, ale Goldi wysyła standardowe 10x15. :)

      Usuń