Ogłoszenia



sobota, 28 grudnia 2013

40. Andreas Goldberger

Cześć!
Tak się szczęśliwie złożyło, iż udało mi się potwierdzić dla Was kolejny adres. Tym razem należy on do Andreasa Goldbergera. To jeden z tych byłych zawodników, których przedstawiać nie trzeba. Jest on nadal obecny w świecie skoków i cieszy się dużą sympatią kibiców. Aby otrzymać jego autograf należy wysłać standardowy zestaw: list z prośbą, zwykłą kopertę zwrotną oraz IRC. Niestety, mam dość złą wiadomość dotyczącą oczekiwania na odpowiedź. Moja przyjaciółka czekała 10 miesięcy. I z tego co się orientuje, kilkumiesięczne terminy to norma. Oto adres Goldiego:

Andreas Goldberger
Oberhöribach 5
5310 Mondsee
Austria

Mimo długiego oczekiwania, polecam Wam napisanie prośby. Poza tym życzę udanego początku TCS oraz oczywiście wspaniałego Sylwestra.
Pozdrawiam!



20 komentarzy:

  1. Świetny blog!
    Serdecznie gratuluję autografu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mogłabyś pisać przy "Who's next?" czy post będzie z adresem czy bez, z góry dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobry pomysł, ale w tym przypadku niepotrzebny, bo Goldi jest wyjątkiem. Adresy już mi się skończyły i najbliższe posty będą bez nich. A w razie kolejnego wyjątku będę pamiętać i zaznaczę to. :)

      Usuń
  3. Łaaał, gratuluję! Legenda. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) i dziekuję za adres!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) świetny graf :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Ja Goldbergera chyba zdobyłam na skokach jak byłam w 2004 w Zakopanem, ale musiałabym się upewnić, bo dawno nie zaglądałam do kartonu gdzie mam autografy ^^ Muszę je na nowo odkopać.
    Swoją drogą, mam pytanie, pisałaś te prośby o autograf odręcznie czy na komputerze a potem drukowałaś? :)
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze piszę prośby odręcznie. Zresztą, prywatne listy też, tak się już przyzwyczaiłam. :)

      Usuń
    2. to super. Bo tak się właśnie zastanawiałam czy jakieś gafy nie strzelę kiedy wyślę odręcznie napisaną prośbę ^^

      Usuń
  7. Gratuluję całej kolekcji :) Mam pytanie, jaki może być mniej, więcej czas oczekiwania na autografy z ÖSV??? :) Pozdrawiam Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku było to coś koło 2-3 tygodni. Ale niektórzy dostawali odpowiedź już po tygodniu. Trudno znaleźć regułę. :)

      Usuń
  8. Mam pytanie, bo widzę że jesteś specjalistką.
    Jeśli wysłałam prośbę o autografy do Eve-nement Team i nie napisałam, którego konkretnie skoczka proszę, to czego mogę się spodziewać.? Sama już nwm, czy otrzymam odpowiedź.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie mogę tego przewidzieć, ale sądzę, że wyślą Ci autografy wszystkich skoczków Teamu. :)

      Usuń
  9. Witam! Czy kartka Goldiego ma wymiary 10x15 bo wygląda troszke inaczej? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta przedstawiona ma inne wymiary, ale Goldi wysyła standardowe 10x15. :)

      Usuń