sobota, 21 lutego 2015

76. Severin Freund

Nareszcie jestem. Skończyłam sesję i mam ferie. Cieszę się tym bardziej, bo mamy już MŚ. Szczerze mówiąc, nie mogę sobie uświadomić, że tak szybko one nadeszły. Dziś mamy już mistrzowski konkurs, a ja mam wrażenie, jakbym dopiero co skończyła świętować sukces Kamila w Val di Fiemme.  
Jeśli chodzi o autograf, to jest to moja druga kartka Severina. Zdecydowałam się na nią, bo Niemiec jest w świetnej formie i liczę na jego dzisiejszy bardzo udany występ. Jeśli chcecie poznać szczegóły zdobywania autografu Severina, to zapraszam do mojego poprzedniego postu o nim: 

Trzymajcie kciuki mocno, dużo wsparcia dziś potrzeba skoczkom. :)
Pozdrawiam!


23 komentarze:

  1. Gratuluję , dodasz mnie do polecanych blogów ? Ja już Cię dodałem, pozdrawiam.
    http://autografytomkafcbayern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Severin jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę o tej kartce :) Severin jest niesamowity! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Ps. Dodałam Cię do obserwowanych - fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :D A ile czeka się na autografy od Fannemela, Haybocka i Kamila ? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Zapraszam do postu.
      2. Nie mam pojęcia.
      3. Zupełnie różnie bywa z Kamilem, około kilku tygodni.

      Usuń
    2. Ja na graf od Kamila czekałam ok półtorej miesiąca

      Usuń
  7. Super, gratuluję ;) U mnie wielka przesyłka od Evenementu-Team, więc zapraszam ;)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Prowadzisz świetny blog. Jestem pod wrażeniem.
    Mam małe pytanko. Jeżeli wysyłam kupon IRC za granicę, to musi on być podbity, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to czytać, dziękuję. :)
      Ja wysyłałam zarówno podbite, jak i niepodbite IRC. Dostawałam odpowiedzi w obu przypadkach.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję ;-)

      Usuń
  9. Gratulacje. Zapraszam do mnie autografy-zimowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje
    Zapraszam do mnie. Dzisiaj Stefan Hula autograf i plastron

    http://autografywiktorii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!
    Zapraszam na nowy blog
    anigrafy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń