sobota, 26 października 2013

31. Robert Kranjec

Cześć!
W ten weekend przyszedł czas na kolejny, bardzo istotny autograf z mojej kolekcji. Do chwili jego otrzymania, miałam jedynie podpis Roberta Kranjca w swoim notesie. Przyznam, ciężko było złapać Słoweńca, kiedy akurat był skłonny złożyć autograf. Na szczęście z ogromną pomocą przyszedł Słoweński ZN i dzięki nim otrzymałam kartkę Roberta. Niestety (albo stety), jest ona większa niż 10 x 15 i nie mieści się w moim albumie. Dlatego zalecam wysyłanie większych kopert zwrotnych do tego skoczka (i generalnie do SZN). Na odpowiedź nie czekałam zbyt długo (zaledwie około 3 tygodni). I ważna rzecz – dzięki jednemu z komentarzy na blogu, który zapewniał, że Słoweńcy nie wymagają IRC, nie wysyłałam tegoż kuponu. Dlatego nie martwcie się i ślijcie samą prośbę z kopertą zwrotną (większą niż C6!).
Adres to:

Robert Kranjec
Ski Association of Slovenia
Podutiška cesta 146
1000 Ljubljana
Slovenia

Serdecznie polecam, bo na skokach możecie nie mieć tyle szczęścia i nie otrzymacie podpisu Roberta (mówi mi to doświadczenie kilku wyjazdów).
Pozdrawiam!


Hi!
Today, I want to tell you about Robert Kranjec's autograph, which I got from Ski Association of Slovenia. I sent only my request, and SAE (IRC is not necessary if you're writing to SAoS). I advise you to enclose bigger envelope than C6, because my card is to big for that. I received my autograph after about 3 weeks. It's really good idea to write a request, because Robert Kranjec is rarely willing to sign autographs (my own experience).
Good luck!

14 komentarzy:

  1. Gratuluję ;-) W wakacje też wysłałam do niego list, tylko na iny adres. Na zawodach bardzo trudno o jego podpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :)
    Ja autografu jeszcze nie zdobyłam, ale mam z nim zdjęcie. Gdy go zapytałam "can I take a photo with you?" a on się zgodził, to mnie po prostu zamurowało, bo autografów nigdy nie chce dawać, a tu nagle na zdjęcie się zgadza ;O
    No ale jest to jedno w moich ulubionych zdjęć ze skoczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie. Kartka ma wymiary 11,6 x 17,6; więc jedną stroną się nie zmieści.

      Usuń
  4. Nie wiesz co ze SZN? Wysłałam już dawno temu i nie dostałam odpowiedzi. Możliwe że przestali wysyłać autografy? Nie słyszałaś nic może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam żadnych nowych wieści, sama ostatnie doświadczenia mam właśnie związane z autografem Kranjca. Nikt z czytelników, ani znajomych mi blogów nie informował o SZN. Chociaż przypominam sobie, że mój znajomy miał kłopot z odpowiedzią, napisał 2 razy i chyba bez skutku. To było z pół roku temu, jak nie więcej.

      Usuń
  5. Może nie odpowiadają już jeśli nie ma IRC?

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbował ktoś z Was pisać ostatnio na ten adres?

    OdpowiedzUsuń