sobota, 30 listopada 2013

36. Michael Neumayer

Hej!
W tym tygodniu mam dla Was kontakt do jednego ze świetnych, niemieckich skoczków – Michaela Neumayera. O ile nie budził on nigdy mojej sympatii, o tyle zdobycie jego autografu w Wiśle było dla mnie bardzo ważnym wydarzeniem. Na szczęście nie trzeba liczyć tylko na osobiste spotkanie skoczka, bo można śmiało pisać prośby na jego adres:

Michael Neumayer
Sonnenstaβe 2
83435 Bad Reichenhall
Germany

Serdecznie polecam!

 

Hello!
Today I've got for you Michael Neumayer's autograph. He is good, german ski jumper, so I really wanted to get his sign. I haven't received it via post, but you can. You should just send your request, SAE and IRC on his address.
Greetings!

10 komentarzy:

  1. Cześć :) Mam pytanie, czy ty wysyłasz do nich wraz z listem te kartki czy to oni ci je wysyłają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, że to skoczkowie je przysyłają ;) Jedyne co można im wysłać to zdjęcia. Wkrótce na blogu pojawią się i one (choć zbierane osobiście, a nie wysyłane).

      Usuń
  2. gratuluję wysyłałaś kupon IRC

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! A jeżeli mam niemiecki znaczki to moge je wysłac zamiast IRC?

    OdpowiedzUsuń