sobota, 1 marca 2014

47. Krzysiek Biegun

Cześć!
Po pewnym uzupełnieniu moich norweskich zbiorów, czas na kolejny polski autograf. Jest on moim pierwszym od Bieguna, ponieważ nie miałam do tej pory wielu okazji, żeby go spotkać na zawodach. Z kolejnymi latami moja kolekcja na pewno się powiększy. Jeśli chodzi o tę kartkę, to odpowiedź dostałam już po tygodniu. Wysłałam jak zwykle do Polski: list i kopertę zwrotną z naklejonym znaczkiem za 2,60 zł.
Prośby należy kierować na adres klubu:

Krzysztof Biegun
LKS Sokół Szczyrk
ul. Plażowa 8
43-370 Szczyrk

AKTUALNY 2017



36 komentarzy:

  1. Serdecznie Ci gratuluję! ;)

    Ja jeszcze czekam na odpowiedź od Krzyśka ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. też wczoraj dostałam, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie, bo nie znalazłam tego w FAQ: ja jakiej kartce zwykle piszesz list, na takiej zeszytowej w kratkę, czy A4 czystej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę na kartce w kratkę, bo nigdy nie potrafiłam pisać równo, linijka pod linijką, na czystej.

      Usuń
  4. Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostał ktoś z Was ostatnio list z Wagraf Teamu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam już 25 dni, mam nadzieję, że niedługo coś od nich przyjdzie

      Usuń
    2. Ja również nadal czekam na odpowiedź od Wagraf Teamu. Już prawie 2 miesiąc ;/

      Usuń
    3. Ja napisałam jeszcze w tamtym roku, ale do tej pory nic nie przyszło.

      Usuń
  6. Gratuluję;d a Krzysiek ma kartę z serii Fischer jeszcze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, widziałam. Będzie motywacja, żeby go złapać na LGP :D

      Usuń
    2. Na 100% ma, udało mi się dostać na PŚ w Zakopanem w tym roku :) Świetna jest ^^

      Usuń
    3. Ech, jak pytałam Krzyśka to zawsze mówił, że zapomniał i weźmie następnym razem więc serio go ciężko dorwać ;D

      Usuń
    4. Mi dzisiaj taki pocztą przyszedł ;)

      Usuń
  7. Dostał ktoś ostatnio odpowiedź od PZN ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam prośbę ponad miesiąc temu i czekam.

      Usuń
    2. mam to samo -.- Już chyba ponad miesiąc czekam ;/

      Usuń
    3. Ja czekałam na odpowiedź od nich pół roku, ale w końcu doszło, wiec trzeba uzbroić się w cierpliwość. :D

      Usuń
    4. Po 3 miesiącach doszło :D

      Usuń
  8. Gratuluję!
    Zapraszam do mnie http://autografki-ewki.blogspot.com/
    Dodałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałem ostatnio link do wszystkich członków fis. Tam znajdowały się adresy do wszystkich związków. Masz może go?

    OdpowiedzUsuń
  10. http://wautografykrystiana.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam!
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje i zapraszam do siebie

    http://autografymihaua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ! Dwa autografy przez wakacje przywiózł mi brat Krzysia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka :)

    Masz fajniutkiego bloga .. i widzę , że mamy podobne zainteresowania ;DD
    Wpadnij na mojego bloga ,jeśli chcesz :)

    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam ja z zapytaniem czy trzeba w srodku dolaczyc kopertke zwrotna i jak ja zaadresowac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jak najbardziej wypada (właściwie trzeba) dołączyć kopertę zwrotną za każdym razem, gdy piszemy prośbę o autograf. Jak ją zaadresować? Zupełnie normalnie, jak każdą inną kopertę. Po prawej stronie koperty, blisko dolnej krawędzi piszesz taką formę:
      Twoje imię i nazwisko
      Twoja ulica i numer domu/mieszkania
      kod pocztowy i miasto

      Usuń
  15. Dzięki za ten adres ;* Dzisiaj dostałam od Krzysia aż 2 autografy ( jeden z Wagrafu, drugi z Fischera), choć wcale nie prosiłam o dwa. Tylko szkoda,że nie napisał dedykacji ;c

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kolekcja autografów! Ja dopiero zaczynam ^^ Jeśli masz chwilę możesz zajrzeć na mojego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń