sobota, 6 września 2014

67. Drużyna Słowenii z MŚ 2011

Cześć!
Mam na reszcie okazję pochwalić się kartką, którą dostałam od Słoweńskiego Związku Narciarskiego. Mile mnie zaskoczyli, bo okazało się, że znajdują się na niej oryginalne podpisy całej drużyny, która 3 lata temu zdobyła medal na MŚ. Otrzymałam ją razem z kartką Roberta Kranjca, którą pokazywałam dość dawno temu. Nie będę Was namawiać do pisania próśb do SZN, bo dochodziły mnie słuchy o problemach z odpowiedzią od nich. Z drugiej strony nie mogę Was też zniechęcać. Gdyby ktoś mógł pochwalić się niedawnym sukcesem, to zachęcam do podzielenia się nim z nami. :)
Pozdrawiam!


15 komentarzy:

  1. Gratuluje :))
    Bardzo ładne kartka !
    Zapraszam jeszcze jeszcze raz na mój blog:
    http://autografymoje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) Ja niestety nie dostałem odpowiedzi :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) ja też niestety nie dostałam odpowiedzi :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Kto następny? Oby z adresem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do postu o Jure, tam napisałam o planach na przyszłość. :)

      Usuń
  5. Gratuluję!
    Zapraszam do mnie :) ---> http://sportowe-souvenirs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wysłałam do nich kartkę w połowie maja i w poniedziałek (15.09) dostałam odpowiedź z autografem Jurija, już myślałam, że się jej w ogóle nie doczekam, a tu taka miła niespodzianka

    OdpowiedzUsuń