sobota, 15 lutego 2014

45. Eve-nement Team

Hej!
Po raz pierwszy w historii witam się z Wami, jako fanka Mistrza Olimpijskiego. To bardzo miłe uczucie. Nie martwcie się, tym razem oszczędzę Wam wypracowania na temat mojej sympatii do Kamila. Cieszę się, że akurat na ten tydzień przypadła kolej autografów Eve-nement Team'u. Tym sposobem podtrzymam tę piękną, olimpijską serię postów.
Swoją prośbę napisałam niezwłocznie po tym, gdy poznałam adres. Na odpowiedź czekałam około trzech tygodni. Zapewne wiecie, że obok listu, należy zamieścić kopertę zwrotną ze znaczkiem (obecnie kosztującym 1,75 zł). Powstanie Eve-nementu było doskonałym pomysłem. Kartki są naprawdę świetne, ale to przecież nie dziwi nikogo, kto chociaż raz widział zdjęcia wykonane przez żonę Kamila, Ewę.
Gdyby jeszcze ktoś nie znał adresu:

Eve-nement Team
ul. Krupówki 20
skrytka pocztowa 236
34-500 Zakopane

Już nawet nie będę nikogo namawiać do skorzystania z tej wiedzy. ;)
Nie zapomnijcie trzymać kciuków za Kamila!





84 komentarze:

  1. gratuluję ;]
    właśnie dzisiaj mam zamiar wysłać do nich list ;dd

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i też muszę się pochwalić, że mam od nich autografy! ;)
    Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.! co napisałaś w prośbie o ich autografy..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to co zawsze piszę, przedstawiłam się krótko i poprosiłam o kartki wszystkich zawodników (bo można wysłać pojedynczą prośbę, albo za jednym zamachem poprosić o wszystkich). Podziękowałam i tyle ;)

      Usuń
    2. Dzięki;) zawsze zastanawiam się co napisać :)

      Usuń
    3. Evenement ma nową stronę całego Teamu - www.eve-nement.com. Tam też są wszystkie informacje jak zdobyć autografy :)

      Usuń
  4. Ewka robi wspaniałe zdjęcia, dlatego kartki, które sama zaprojektowała to dopiero coś! :) Kolejne must have :D Heh.. zaszpanuję angielskim ;D
    I dziękuję, Ty moja "matko chrzestna" :D :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :))
    Czy mogłabyś mi powiedzieć do kogo mogę wysłać prośbę o autograf bez IRC? Bo u mnie jest to wręcz niewykonalne żeby go kupić ;) Byłabym wdzięczna :) (i to bardzo)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na szybko, mogę powiedzieć, że na pewno Norweski ZN, Słoweński ZN, Austriacki ZN. Do Tepesa nie potrzeba. Niestety, ja do wszystkich, którzy proszą o IRC wysyłam kupon, więc nawet nie potrafię powiedzieć do kogo warto zaryzykować. A, czytałam ostatnio, że pewna kolekcjonerka napisała prośbę do Weirather & Wenzel bez kuponu i dostała kartki. Także jest od czego zaczynać :)

      Usuń
  6. Gratuluję autografów świetnych NASZYCH skoczków! :)
    Czekamy bardzo na poniedziałek oby wskoczyli na podium!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje , czekam na nich ale dopiero po olimpiadzie dostane

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy wysyłają tylko polskich skoczków czy też zagranicznych??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eve-nement team to tylko czwórka polskich skoczków: Kamil, Ziobro, Kubacki i Hula. Dlatego tylko takie autografy możesz od nich otrzymać (a także trenera Kruczka, jeśli poprosisz w liście).

      Usuń
    2. Mam pytanie bo jak weszłam na ich stronę to pisało tam, że można też otrzymać autograf K.Miętusa i K .Murawski czy to aktualne? ^^

      Usuń
    3. Nie odpowiadam za to, co pisałam półtora roku temu, musimy rozumieć, że to już nieaktualne. ;)

      Usuń
  9. Chciałabym się dowiedzieć , czy pisałaś że chcesz wszystkich autografy czy po prostu jak wyślesz list to oni wszystkich wysyłają ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pisałam, że proszę o autografy wszystkich.

      Usuń
  10. Wysyłasz zwykły list czy polecony, priorytet ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze wysyłam zwykły list za 1,75 zł do Polaków.

      Usuń
  11. Dziś wysłałam list, niestety napisałam na 'zewnętrznej' kopercie, tylko adresata, bez nadawcy czyli siebie. Myślisz że dojdzie, miałaś kiedyś taką sytuację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mam taką sytuację, bo nigdy nie piszę swoich danych na kopercie skierowanej do skoczka, a jedynie na zwrotnej.

      Usuń
  12. Jak długo czekałaś na odpowiedź Eve-nement Team? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz może adres do Niemieckiej kadry? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, chyba coś takiego nie istnieje :D Musisz poświęcić trochę czasu i wysyłać prośby pojedynczo.

      Usuń
  14. Hej. Jesli wysyłasz list z prośbą do skoczka/kadry, to później w kopercie zwrotnej go odsylają? Czy zatrzymują? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe pytanie ;)
      Nie, nigdy mi nie odesłali. Raz tylko osoba z PZN napisała na mojej prośbie, że nie mają autografu bodajże Huli, o który prosiłam i to jedyny raz, kiedy prośba do mnie wróciła.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)))

      Usuń
  15. Życzcie powodzenia. Dzisiaj wysłałam 2 prośby. Mam nadzieję , że wszystko będzie okej....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma możliwości, żeby coś poszło nie tak. :)
      Trzymam kciuki!

      Usuń
    2. Ile mniej więcej trzeba czekać na autografy? Jestem bardzo ciekawa...

      Usuń
    3. Zależy czyje konkretnie.

      Usuń
    4. A przykladowo od Evenementów? Czy zalezy z jakiej miejscowosci sie wysyla?

      Usuń
    5. Odpowiedź w poście.
      Oczywiście, że to trochę zależy od tego, gdzie mieszkasz. Jest to jednak kwestia jednego lub dwóch dni dłużej, w przypadku, gdy jesteś z północy. Największe znaczenie w długości oczekiwania ma liczba próśb, jaką otrzymują Evenementy.

      Usuń
  16. Czy wypada poprosić o dedykację..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypada, ale musisz się uzbroić w cierpliwość :)

      Usuń
    2. a ty kiedyś prosiłaś..?

      Usuń
    3. Akurat jestem złym przykładem, bo nie proszę o dedykacje. Ale czytałam na profilu Evenementów, że bez problemu można prosić o dedykacje, tylko trzeba dłużej poczekać :)
      W każdym innym przypadku też można poprosić o to, nie jest to niczym złym moim zdaniem.

      Usuń
  17. Hej mam takie pytanie bo ja wyslalam ten list ale na adres Kamila podany na stronie i tak sie teraz zastanawiam bo ja tam nie dalam zadnej koperty ze znaczkiem do srodka, dałam tylko adres zwrotny i list i nie wiem czy w tym wypadku mi nie odesle tego autografu?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę Cię martwić, ale w przypadku, gdy wymagają przysłania koperty zwrotnej ze znaczkiem i nie spełnia się tego życzenia, to szansa na odpowiedź jest mniejsza. Oczywiście nie znika całkowicie :)

      Usuń
    2. dzieki za odpowiedz no, a tam pisze (na stronie kamila) ze nalezy przyslac koperte z adresem zwrotnym i gdy wysylalam to zinterpretowalam to tak ze w kopercie z listem ma byc adres zwrotny i tak zrobilam :(

      Usuń
    3. koperta z adresem zwrotnym to chyba co innego niz koperta zwrotna ze znaczkiem?;)

      Usuń
    4. "Aby otrzymać kartkę z autografem Kamila prosimy o przesłanie koperty ze znaczkiem oraz adresem zwrotnym" - to właśnie przeczytałam na stronie Kamila.
      Nie martw się nic, najwyżej wyślesz kolejną prośbę, do Polski to groszowe sprawy :)

      Usuń
  18. Ten list to Eve-nement Team pisałaś w czasie sezonu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam pytanie: ile czekałaś na odpowiedź od nich? bo ja wysłałam i nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam siódme zdanie postu. :)

      Usuń
    2. a no tak :) ja już czekam 5 tyg i nie mg się doczekać ;c

      Usuń
  20. Jeżeli dobrze rozumiem to trzeba wysłać list, kopertę ze swoim adresem i znaczkiem, a potem na większej kopercie napisać ich adres i swój też, tak? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! :) Mam zamiar napisać do Austriackiego Związku Narciarskiego i chciałabym, aby mi wysłali autografy 10 skoczków. Czy to nie za dużo? Może poprosić tylko o autografy kadry narodowej? Czy mogę ich poprosić o autografy z dedykacją? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ostatnio odpowiadałam na takie pytanie i napisałam "może 10 autografów to przesada, ale o 5 nie wahałabym się prosić". Jeśli chcesz, to zaryzykuj i proś o 10, ale nie sądzę, że mają podpisy tylu swoich skoczków. Ba, oni nawet z kadry narodowej nie mają w jednym momencie wszystkich kartek. Także wybrałabym tych 5 zawodników, na których mi zależy i może jakieś 3 autografy będą mieli. Dedykacja odpada, bo kartki idą bezpośrednio od AZN do Ciebie, bez odsyłania ich do skoczków.
      Powodzenia. ;)

      Usuń
  22. Hej ostatnio zdobyłem adres do AZS Zakopane i informację: ''Witam Bardzo proszę o przesłanie listu z taką prośbą na adres klubu wraz z zaadresowaną kopertą zwrotną i znaczkiem Pozdrawiamy'' Jeśli ktoś chce spróbować tak jak ja piszcie na:
    Klub Sportowy AZS w Zakopanem
    Aleja 3 Maja 5
    34-500 Zakopane

    Myślę że jest duża szansa na powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, ale to nie ma nic wspólnego z Evenementami. Oni mają swój adres i odwalają kawał dobrej roboty. Adres AZS od dawna znajduje się na moim blogu, więc nie widzę w tym nic odkrywczego. Zresztą, oni bardzo zniechęcili fanów podrabianiem dedykacji, więc nie wiem, czy nadal jest wielu amatorów do używania tegoż kontaktu.

      Usuń
  23. Wysłałam prośbę do Eve-nementów pod koniec sierpnia i do tej pory nie dostałam odpowiedzi. Pamiętam, że jakoś na przełomie października i listopada mówili, że robią nowe kartki. Jest możliwość, że jeszcze dostanę autografy, czy lepiej wysłać ponownie swoją prośbę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, nigdy nie zaszkodzi wysłać drugiej prośby, tym bardziej, że znaczki do Polski są o wiele tańsze niż zagraniczne. Polecam Ci więc napisać ponownie.

      Usuń
    2. Ja czekałam pół roku na autografy tak, że wiesz. :)

      Usuń
  24. Mam taki autograf. :3 Nie mogłam się wyszaleć, gdy przyszedł! XD Również żywię ogromną sympatię do Kamila. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta zwrotna koperta ma byc taka "zwykla" czy o jakiś szczegolnych rozmiarach ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Kto odbiera/czyta i zajmuje sie tymi listami Ewa czy ktos inny ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Czyli moge w liście zwracać sie bezpośrednio do niej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, pisząc do nich możesz śmiało tak zrobić.

      Usuń
  28. Czy pisac na kopercie docelowej swoje imie i nazwisko ?Jezeli nie napisze to list dostanie sie do celu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz, bo gdyby coś się stało, to list do Ciebie powróci.

      Usuń
  29. Ile czekałaś na autografy ? :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam takie same! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No ja wysłałam. I czekam...😊

    OdpowiedzUsuń
  32. No ja wysłałam. I czekam...😊

    OdpowiedzUsuń
  33. Wysłałam ! Wiem że musze czekać ale dzień w dzień wyczekuje na listonosza :D pozdrawiam Kejt :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli chce zdobyć autografy eve-nementów muszę: kupić dwie koperty (jedna mniejsza, a druga większa) na większej kopercie musi znaleźć się ich adres razem z przyklejonym znaczkiem w środku list z prośbą.
    Na mniejszej kopercie musi znaleźć się mój adres i przyklejony drugi znaczek.
    Dobrze rozumiem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. A jak do ich wysyłałaś list to wystarczy zwykła koperta czy ta większa się przyda?

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam pytanie jak pisze do Eve-nementu to można porosić o autograf 4 skoczków, czy każdego osobno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można. Ostatnio odwiedzałam ich stronę i sami tam pisali, żeby wymienić o kogo chodzi w prośbie, więc nic nie zaszkodzi poprosić od razu o kilku.

      Usuń