poniedziałek, 17 czerwca 2013

13. Wagraf Team

Hej!
Miałam tyle do roboty, że minął weekend, a ja nawet nie zdążyłam dodać postu. Pocieszający może być fakt, iż lada dzień na blogu pojawi się już kolejny autograf. :)
Następna w kolejności jest kartka, którą dostałam od Wagraf Team'u. Chciałam wypróbować ten adres i nie prosiłam o konkretny podpis z tego powodu, że wagrafowe kartki dostałam od kadrowiczów w Wiśle. W efekcie, po dwóch tygodniach otrzymałam taki oto okaz, z podpisami kilku członków owej grupy. O ile na żywo kartka prezentuje się bardzo dobrze, o tyle po zeskanowaniu autografy są dość słabo widoczne...
Z racji tego, że piszemy do Polaków, wystarcza nam list z prośbą i koperta zwrotna z naklejonym znaczkiem. Najważniejsza sprawa – adres:

BMGSPORT 
ul. 1 Maja 8 
32-590 Libiąż

UWAGA: Co prawda adres jest poprawny, ale nie ma już możliwości otrzymania autografów. (info: listopad 2016)




28 komentarzy:

  1. Gratuluję widzę że następny autograf będzie od Daiki Ito

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne!
    chyba skorzystam z adresu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mam takie pytanko czy można wysać list z prosbą o autograf na adres norweskiego związku do trenera Alexandera Steckla ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawe pytanie. Osobiście tego nie sprawdzałam, ale nie powinno być problemu. Nawet jeśli sami nie mają jego podpisów, to może przekażą Twój list i sam trener spełni Twoją prośbę. Norwegowie są na tyle zorganizowani, że warto próbować.

      Usuń
  4. Ok spróbuję dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli co napisać w takim liście do wagrafu, jeżeli chce otrzymać taką kartkę? P.S. Zaczynam dopiero zbieranie autografów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. List do Wagrafu wygląda dokładnie tak, jak list do związku narciarskiego.-> polecam FAQ.

      Usuń
  6. czy można poprosić o każdą kartkę z osobna czyli np. jedną Krzyśka Miętusa, drugą Kuby Kota.. itp.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj. Ja miałam to na myśli pisząc prośbę, ale poszli na łatwiznę. ;D

      Usuń
  7. Czy nadal można wysyłać do Wagraf Teamu prośby o autografy? Czy wysyłają cały czas tak jak Eve-nement team? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat do Wagrafu już później nie pisałam prośby, ale nic nie powinno się zmienić. Team nadal istnieje, BMG dalej się nim zajmuje, tylko skład teamu się trochę różni.

      Usuń
    2. Mam nadzieję ;p bo czekam już ponad miesiąc i nic. Ale uzbrajam się w cierpliwość! :D jak przyjdą, będę się bardziej cieszyła ^^ dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
    3. I jak? Doczekałaś się? Bo ja od lutego czekam i nic :/

      Usuń
  8. Mam pytanko, czy jak wysłałem prośbę do Wagraf Teamu i nie mam odpowiedzi od pół roku już to radzisz czekać, czy napisać jeszcze raz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pół roku to dość długo. Ostatnio niezbyt wiele osób pisze do Wagrafu i szczerze mówiąc nie orientuję się w ich bieżącej pracy. Może coś się stało z Twoim listem, albo odpowiedzią i lepiej spróbować ponownie? List do Polski to małe koszta, tak bym zrobiła. ;)

      Usuń
  9. Dziękuje :) to wyśle jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam mam takie pytanko czy można wysłać list z prośbą o konkretne kartki z podpisami np: kot, zapotoczny i biegun?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak, Po prostu ja nie miałam konkretnych życzeń i nie wymieniałam nazwisk. ;)

      Usuń
  11. Wysłałem list do Wagrafu tydzień temu a wczoraj na ich facebookowej stronie znalazłem wpis: Skoro nowy sezon, to PORA BY ROZDAĆ TROCHĘ AUTOGRAFÓW
    Od dziś aż do LGP w Wiśle możecie nam przysyłać zaadresowane koperty zwrotne ze znaczkiem. Pierwsze 10 osób które tego dokona, otrzyma komplet 10 podpisanych kart autografowych obecnych i byłych zawodników Wagraf Teamu (M.Kot, K. Biegun, B.Kłusek, K.Miętus, G. Miętus, A.Zapotoczny, D.Kubacki). Obowiązkowo, żeby wziąć udział w zabawie, należy na kopercie (w dowolnym miejscu) wypisać nazwiska 3 obecnych zawodników Wagraf Teamu (takie małe zadanie konkursowe). Koperty wysyłacie na adres: BMG-SPORT, ul. 1 Maja 8, 32-590 Libiąż. Czas start


    Czy mimo tego mam szanase na autografy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytelnicy narzekali na ociąganie się Wagraf Teamu, więc nie wiem, czy nadal można liczyć na odpowiedź ot tak. Może wysyłają autografy tylko w związku z takimi konkursami. Byłoby to bardzo kiepskim działaniem (porównując chociażby z genialną robotą Evenementów), ale nic na to nie poradzimy. Ja Ci gwarancji na pewno nie dam, bo pisałam do nich dawno temu i wiele się zmieniło, sądząc po opiniach czytelników - zobacz komentarze powyżej.

      Usuń
  12. Adres jest jeszcze aktualny? I czy można poprosić o indywidualne kartki zawodników? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualny - możesz sprawdzić to na stronie Wagrafu. Można prosić o indywidualne, ale nigdy nie wiadomo, czy nie zinterpretują tego tak jak w moim przypadku i nie załączą zbiorowej kartki. :)

      Usuń
  13. Hej , wiesz może jak mogę zdobyć autograf Kuby Kota bo nie należy już do Wagraf Team, a nie wiem jaki jest jego adres :( Pomożesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcjonerka nawet podczas sesji na posterunku - Jakub Kot Ciągłówka 23, 34-500 Zakopane ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Dziękuje !! :)

      Usuń