sobota, 4 października 2014

70. Flaga Niemiec z podpisami

Hej!

Wybaczcie mi moją nieobecność w zeszłym tygodniu. Teraz może brakować mi czasu, bo zaczynają się studia. Szkoła szkołą, ale jak niesamowicie przybliża do sezonu zimowego. ;)

Chcę Wam dzisiaj pokazać jedną z moich ulubionych pamiątek ze skoków. Ja generalnie jestem fanką Niemiec, więc sympatia do skoczków z tego kraju, była kwestią czasu. Dopadło mnie na dobre 3 lata temu. W rezultacie bardzo cenię wszelkie niemieckie pamiątki. O tę zadbałam osobiście w Wiśle. Było dość łatwo, chociaż starania o odpowiednie ułożenie flagi podczas podpisywania, były sporym wyzwaniem. Efekt na żywo jest świetny. Na zdjęciu wydaje mi się marny, więc przepraszam za jakość, ale jednak skaner to moje główne narzędzie pracy. ;D

Polecam całym sercem zdobywanie podobnych pamiątek. 




49 komentarzy:

  1. Bardzo fajna pamiątka, gratuluję :). Jeszcze tylko podpis Marinusa i będzie idealna :). Mnie niestety ktoś bardzo 'serdeczny' ukradł austriacką flagę, więc nici z podpisów na niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Wspaniała pamiątka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, taka pamiątka to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;)
    świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, kto następny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba będzie spontaniczna decyzja, bo nie miałam za bardzo czasu na przeglądanie kolekcji. ;)

      Usuń
  6. Fantastyczna sprawa, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała pamiątka :) Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Z pewnoscia pamiatka wspaniała :)
    Chciałam jeszcze powiedzieć, ze dostałam dziś kartki od austriaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    Mam takie pytanie. Wybieram się na PŚ w Zakopanem. Czy mogłabyś mi doradzić które trybuny wybrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam sektor C, dobrze widać skoki, skoczkowie potem idą w naszym kierunku i tylko siatka dzieli nas od domków zawodników. Można zaobserwować przygotowania, a nawet niektórzy skoczkowie rozdają przy tej siatce kartki. :)

      Usuń
  10. Jak na obecną chwilę wygląda sytuacja ze Słoweńskim Związkiem Narciarskim? Wysyłają oni zbiorowe autografy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko starsze dane, więc nie będę Cię wprowadzać w błąd. Wydaje mi się, że ktoś ostatnio chwalił się autografem od SZN, ale na pewno nie było mowy o zbiorowej prośbie.

      Usuń
  11. gratuluję! :) bardzo fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na swojej poczcie wykupiłam wszystkie IRC :( a teraz zwlekają żeby je sprowadzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakra z tymi IRC, na poczcie nie poczuwają się do tego, żeby mieć je w zapasie. :(

      Usuń
  13. Mam pytanie jak pisalas do AZN to jakim zwrotem zaczelaś bo mam problem

    OdpowiedzUsuń
  14. Coraz bardziej mnie załamuje moja poczta :( poszłam się znowu dowiedzieć o IRC i dalej nie ma, a podobno przychodzą one razem ze znaczkami.

    Do kogo jeszcze można wysłać prośbę o autograf bez IRC? (oprócz Austrii, Norwegii, Słowenii i Polski)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie wszędzie, jeśli decydujesz się na ryzyko. Żadnych innych pewnych kontaktów bez IRC nie znam, ale ludzie czasami go nie wysyłają i im się udaje, np. jeśli chodzi o Niemców.

      Usuń
  15. gratulacje !

    http://autografy-tali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. SKOKInews.com - Skoki narciarskie - Nasza i Wasza Pasja!

    OdpowiedzUsuń
  17. A można zamias priorytetu zagranicznego kupic po prostu zagraniczny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, ale ja wolę dołożyć kilkadziesiąt groszy i mieć pewność, że list dojdzie szybciej i jest bezpieczniejszy.

      Usuń
  18. Czy PZN wysyła jeszcze grupowe autografy skoczków, jeśli tak to o których można poprosić? Bo jak widzę lepiej wysłać prośbę do Eve-nement Team.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dawno do nich nie pisałam i nie wiem jak teraz wygląda sprawa. Do Evenementów zawsze warto napisać. ;)

      Usuń
  19. Nie wie ktos czy prevc wysyla autografy jak mu emaila wyslalam prosze o odp :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A masz adres sjoena ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezpośrednio do niego nie mam, ale możesz śmiało pisać na adres ich związku narciarskiego.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  21. Stał się cud i wreszcie IRC powrócił na moją pocztę :) to mogę dalej wysyłać prośby, chociaż już na wiele czekam. A dzisiaj mnie Pani w okienku zaskoczyła bowiem powiedziała żeby po naklejeniu znaczku na kopertę oddać jej ten list, a nie wrzucić do skrzynki...

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć ,byłam dzisiaj na poczcie aby kupić priorytet zagraniczny i dowiedziałam się że za cięższy list jest drożej a ja włożyłam do swojego pare euro to ten list jest cięższy z tymi euro czy nie bo ja już nie wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, za cięższy list jest drożej. Gdy ja wysyłałam euro, to nie zapłaciłam więcej, więc sądzę, że i Ty łapiesz się na tę normalną cenę. Ale dokładnie musisz się dowiedzieć na poczcie.

      Usuń
    2. bardzo dziękuję ;)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Kiedy znajdę czas. Nie martw się, cały czas mam bloga na oku, ale niestety, zamiast pisać posty, piszę licencjat. ;)

      Usuń
  24. Super kolekcja, gratuluję! :)
    Zapraszam wszystkich do mnie:
    http://swiat-autografow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Prośby do skoczków piszesz na takich zwykłych kartkach z zeszytu? Myślisz, że wypada napisać taką prośbę na ładniejszym papierze np. papeterii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy miałam ładniejszy papier, to korzystałam na maksa. Teraz zdarza mi się pisać na zwykłych, tylko równie przyciętych kartkach w kratkę.

      Usuń
  26. Cześć a czy do Petera Prevca pisałaś jak do związku czy do niego ? Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Prevca napisałam maila, więc bezpośrednio do niego się zwracałam.

      Usuń
  27. Gratuluję :) Zapraszam ---> http://autografymarcela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bylas w tym roku na LGP w Wisle? ;)
    swietna pamiatka ;)

    OdpowiedzUsuń