sobota, 5 lipca 2014

60. Vincent Descombes Sevoie

Hej!
Zaczęły się wakacje, a więc zbliża się LGP! Tak jak przewidywałam, dostałam jeszcze jedną odpowiedź w czasie sesji i postanowiłam poświęcić temu ten post. Zdążyłam już dać się poznać jako fanka wielu nie najpopularniejszych skoczków i teraz jest podobnie. Od swojego pierwszego wyjazdu na skoki 6 lat temu, bardzo lubię Vincenta. Wystarczyło, że raz był miły i już mnie kupił. ;) Szkoda tylko, że nie jest odrobinę lepszym skoczkiem, ale co zrobić...
Na odpowiedź z Francji czekałam jakieś 2 miesiące. Standardowo, dodałam IRC i kopertę zwrotną. Cieszę się, że w końcu pojawiła się taka możliwość, bo brakowało mi podpisanej kartki Vincenta. Okazał się on trochę naiwny rok temu, ponieważ sądził, że będzie na bieżąco podpisywał karty i je rozdawał... Jak to bywa w Wiśle, pomysł spalił na panewce i w rezultacie dostałam (jak większość innych osób), kartkę bez podpisu. Jeżeli ktoś z Was ma ochotę na dołączenie autografu Vince'a do kolekcji, to powinien napisać na adres:
Fédération Française de Ski
Mr. Vincent Descombes Sevoie
50 rue des Marquisats
BP 2451
74011 ANNECY CEDEX
France

Co do następnego postu – będzie to obiecywany poradnik dotyczący LGP w Wiśle. Gdybyście mieli jakieś pytania, zapraszam – zdążę na nie odpowiedzieć. Jeśli nie, skupię się na zagadnieniach, o które pytaliście już w zasadzie od stycznia. Myślę, że początkującym bardzo się to przyda (wnioskuję po zaskakującym popycie na wiślańskie informacje).
Do usłyszenia!


17 komentarzy:

  1. Można spróbować napisać zbiorowo do Francuzów na ten adres ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie zabroni. ;)
      Kto wie, może się udać (dotąd nie słyszałam o nikim, kto tak zrobił).

      Usuń
  2. Wiesz w jakim hotelu spia skoczkowie w wisle ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie w tym roku to nie wiem na pewno, ale ostatnio spali w Gołębiewskim, a dawniej w Vestinie i Geovicie.

      Usuń
  3. czy istnieje autograf Bardala z kolekcji Norweskiego Związku Narciarskiego?

    OdpowiedzUsuń