niedziela, 28 grudnia 2014

74. Richard Freitag

Hej!
Wyjątkowo piszę w niedzielę, ale nie mogę zostawić Was na kolejny tydzień bez postu. ;) Zaczyna się Turniej Czterech Skoczni, więc można uznać, że święta dla kibiców się wcale nie skończyły. Już nie mogę się doczekać tych konkursów! 
Postanowiłam, że wrzucę Wam dziś prehistoryczną kartkę Richarda. Można powiedzieć, że zaraz obok Kamila jest to skoczek, w którego kartkach się specjalizuję. Przedstawioną poniżej zdobyłam kiedyś dzięki wymianie. Adres Richarda nie uległ zmianie od czasu mojego zeszłorocznego postu, więc możecie śmiało do niego pisać. Kontakt znajdziecie tutaj. Wymagany jest kupon IRC lub niemiecki znaczek. 
Do usłyszenia!
 

23 komentarze:

  1. Gratuluję :) też bardzo lubię Richarda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje! Śliczna karta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :)
    Dodaję do polecanych! Świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy jest możliwość napisania poradnika na Pś w Zakopanem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taka możliwość, ale musiałabym zebrać Wasze pytania, bo za bardzo nie wiem, co miałabym tam napisać.

      Usuń
    2. Np. Który sektor jest godny polecenia a który odpowiedni do zbierania autografów i gdzie trzeba sie ustawić aby zebrać ich jak najwięcej itp. :)

      Usuń
    3. W jakich momentach najlepiej by było zbierać, czy można prosić o zdjęcia... :)

      Usuń
    4. Ok, ok. Postaram się na przyszły tydzień stworzyć właśnie taki poradnik. :)

      Usuń
  5. Gratuluję!
    Zapraszam do mnie --> http://sportowe-souvenirs.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje :)
    znasz może adres na który można wysłać list do Kuby kota?
    z góry dziękuje
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki wskazówkom na Twoim blogu dziś otrzymałam piękny autograf Thomasa Morgensterna, z imienną dedykacją. Bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie największa nagroda, bardzo się cieszę!

      Usuń
  8. Ja wysłałem bez IRC ani bez niemieckiego znaczka i dostałem

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć:) Wiesz może czy jeżeli wyślę prośbę o autografy do Niemieckiego Związku to wyślą mi je?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Za "moich" czasów i zgodnie z moimi info na pewno nie wysyłali. Zresztą, ja jestem fanką tej drużyny i też chciałam do nich napisać. Nie wiem tylko skąd się dowiedziałam - z ich strony, z maila, od kogoś? Polecam przeprowadzić nowe śledztwo, bo może coś zmienili.

      Usuń