sobota, 12 kwietnia 2014

52. Klemens Murańka

Cześć!
Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam (aż wstyd się przyznać), swój pierwszy autograf Klemensa w mojej kolekcji. Zdobyłam go miesiąc temu dzięki wymianie, bo do tamtego czasu nie zdążyłam się zebrać, żeby napisać prośbę. Na szczęście, nie zostawię Was na pastwę losu bez adresu, bo ostatnio jedna z czytelniczek pochwaliła się, że adres, który jej podałam podziałał i cieszy się teraz z podpisu Murańki. Jak zawsze, oprócz prośby musimy dodać kopertę zwrotną ze znaczkiem za 1,75 zł. Od czasu kiedy podałam adres do otrzymania autografu minęły 2 miesiące.
Oto ten cenny kontakt:

Klemens Murańka
TS Wisła
ul. Jagiellońska 35
34-500 Zakopane

Jeżeli również mieliście mało szczęścia do Klemensa i nie macie jego podpisu, to polecam skorzystać. :)

Pozdrawiam!


59 komentarzy:

  1. Gratuluje!
    Jesteś zainteresowana Evelyn Insam lub Christoph Stauder?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. W zasadzie wymieniam się tylko na skoczków. Autografy skoczkiń i innych sportowców zbieram okazjonalnie. :) Staudera nie znam zbyt dobrze, więc sądzę, że czas na jego podpis nadejdzie w przyszłości.

      Usuń
  2. Nareszcie notka ! gratuluję :) również pisałem pod ten adres ale jeszcze odpowiedzi nie dostałem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)

    Ja należę do grona szczęśliwców, którzy zdobyli autograf Klemensa podczas PŚ w Zakopanem w tym roku. Bezcenny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki ;)) A jak jestem z pomorza to też 1,75 płace za znaczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. ;)
      Można też wysłać nierejestrowany priorytet za 2,35 zł.

      Usuń
    2. Mhm :-) myślisz,.że to coś zmienia?:-)

      Usuń
    3. Przyznam, że nie znam się na tajnikach przesyłek pocztowych, ale np. priorytet jeszcze nigdy mi nie zginął, a list zwykły owszem. Chociaż do skoczków zwykłam wysyłać zwykłe, za 1,75 zł.

      Usuń
    4. O ja a ile razy Ci się zdarzyło żeby Ci list zaginął? Skąd to wiesz i do kogo wtedy były te listy? Nie wiem co teraz robić czy wysłać za te 1,75 czy ten droższy.....

      Usuń
    5. To akurat był prywatny list - kartka urodzinowa. Także oficjalnie zaginął jeden mój list. Napisałam to dla porównania, że priorytet jest może bardziej bezpieczny, ale jednak cała masa osób (w tym ja), zazwyczaj wysyłają te zwykłe. :) Gdy wymieniam się autografami, to w życiu nie wysłałabym zwykłego, ale w sytuacji pisania próśb (które zawsze można ponowić), jakoś nie wpadłam na pomysł praktykowania priorytetów. Pewnie wychodzi ze mnie skąpiec. ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, zapomniałam zmienić przy wstawianiu posta. :D

      Usuń
  6. Gratuluję ;) Ja na razie czekam na odpowiedź od TS Wisła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :)
    super! muszę w końcu do niego napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba skorzystam z adresu ^^
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!
    Klemens jest taki... dziewczęcy, no. Ale w pozytywnym znaczeniu, po prostu ma taką oryginalną urodę. Paradoksalnie za kilka lat może być największym łamaczem damskich serc w historii polskiego sportu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz jest ładny :D

      Usuń
    2. No nie mówcie..urodą to on nie grzeszy :D

      Usuń
    3. Też jestem tego zdania. ;D

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy jest jakis autograf ktorego nie masz a bardzo chcialabys miec? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze skokowych raczej nie. Oczywiście, na bieżąco brakuje mi jakichś podpisów nowo pojawiających się skoczków, ale to zawsze kwestia miesięcy żeby je zdobyć. Chociaż marzyłby mi się autograf Kornilova na karcie. ;)

      Usuń
  12. Hejo, fajnego masz bloga (; w ogóle to ja z takim pytaniem czy pani na poczcie po prostu mówię że chcę znaczki za np. 1,75zł czy ona sama mi to przykleja? I ile ich trzeba przykleic? Do Polski i zagranicę, bo nie wiem czy to różnica w tym przypadku. Czytałam też że nie trzeba IRC do Norwegii to wtedy co wzamian? Dziękuję za odpowiedzi na moje pytania (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, że chcesz zwykłe znaczki - ja tak mówię i działa. ;) Zawsze można się wspomóc ceną - wtedy nie ma wątpliwości o które chodzi. Pani Ci je daje, a Ty przyklejasz jeden na kopertę (do Polski) i drugi na zwrotną. Zagranicę przyklejasz znaczki o wartości 5,2 zł, więc zazwyczaj 2 - jeszcze się nie spotkałam, żeby mieli od priorytetu zagranicznego jeden znaczek. Na zwrotną, zagranicę niczego nie przyklejasz, bo rolę znaczka pełni IRC, a w przypadku Norwegii po prostu nie musisz go dodawać i tym samym ograniczasz się jedynie do umieszczenia koperty zwrotnej.

      Usuń
    2. Czyli 1 taki znaczek zagranicę kosztuje 2,60zł tak?

      Usuń
    3. Źle się wyraziłam - priorytet zagraniczny kosztuje 5,20 zł. Jeszcze do lutego było to 5 zł i mieli na poczcie takie znaczki, które kosztowały akurat 5 zł, więc dawali Ci tylko 1. Teraz list podrożał, a oni nie mają znaczka kosztującego 5,20 zł i dlatego zawsze dostaję 2 znaczki: jeden z nominałem 5 zł, a drugi 20 gr. Mam nadzieję, że teraz to jasne. :)

      Usuń
    4. Jak słońce :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  13. hej, nie wiesz co z Norweskim ZN? bo wysłałam list z prośbą jakoś w październiku i nadal nie otrzymałam odpowiedzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to już poważny czas oczekiwania. Ja przez ten okres napisałam prośbę do Velty i bardzo szybko dostałam odpowiedź, więc są 2 opcje: albo przestali odpisywać na zbiorowe prośby (lub trzeba ogromnie długo czekać), lub coś stało się z Twoim listem po drodze (mało prawdopodobne).

      Usuń
    2. Ja rok temu pisałam do Toma Hilde i nadal nie dostałam odpowiedzi. A z tego co wiem, to kilka osób dostało odpowiedzi.

      Usuń
  14. To ja mam dwa pytania, tak przy okazji :)
    1) W styczniu wysyłałam prośbę o autografy do Norweskiego ZN. Słyszałam, że zwykle nie trzeba było długo czekać, a tu nadal nie dostałam odpowiedzi. Czy coś może być nie tak?
    2) Gdzieś w grudniu internetowo wypełniałam formularz, przez który Austryjacki ZN wysyła autografy do fanów. Próbowałaś może zdobywać je tym sposobem? Bo do mnie nadal niestety nie przyszły, chociaż niedawno trzeci raz ponawiałam prośbę internetowo ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Sprawa podobna jak w powyższym komentarzu, moja odpowiedź adekwatna również do tego pytania.
      2. Wystarczy zerknąć na moje FAQ, tam znajduje się odpowiedź. :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) I oczywiście natura obdarzyła mnie hojnie pamięcią królika, więc zapomniałam zapytać jeszcze o jedną rzecz:
      Ostatnio poprosiłam siostrę, aby podeszła na pocztę w Rzeszowie i zapytała o kupony IRC. Kupiła mi 3, zaczęłam wypisywać już listy do swoich ulubieńców, ale dla pewności wolę zapytać - kupon IRC jest mniej więcej wielkości małej koperty i jest niebieski?

      Z góry dziękuję za odpowiedź :) ♥

      Usuń
    3. Dokładnie tak wygląda ten kupon :)

      Usuń
    4. Niezawodni pomocnicy, dzięki! :)

      Usuń
  15. Ja również wysłałam do Związku Norweskiego prośby już dwa razy, w grudniu i w lutym i nie dostalam odpowiedzi, takze zgaduje, że juz nie wysyłają zbiorowo autografów, bo nie sadze zeby az dwa listy zaginely ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trochę głupio robią, a na pewno nieefektywnie. Gdyby np. Austriacy wysyłali po jednym autografie, to by się zamęczyli z prośbami i odpowiadaniem na nie. Ale cóż zrobić...

      Usuń
  16. Czy na kopertę formatu A5 mogę nakleić ten znaczek za 1,75 czy trzeba jakiś specjalny? Czy tą większą kopertę można wrzucić do skrzynki, czy trzeba w okienku wysłać? I gdzie można dostać jeszcze kupon IRC? Bo u mnie w mieście nie ma na poczcie głównej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez problemu możesz nakleić znaczek za 1,75zł - nawet na kopertę A4. Chodzi o to, że listy te nie mogą być cięższe niż 350g, rozmiar koperty jest tu więc drugorzędną sprawą. Niedawno wrzucałam kopertę A4 do skrzynki, więc Ty też tak możesz zrobić. ;)
      Jeśli nie ma na poczcie, to nigdzie ich nie znajdziesz. Ktoś ostatnio pytał - przez internet nie można ich kupić. W takich przypadkach doradzam zastąpienie IRC jakąś drobną sumą w euro.

      Usuń
  17. To jak wloze do koperty B5 list, IRC i kopertę C6 to nie przekrocze tej wagi? I kiedy oni to ważą? Bo ja jak kupię znaczki to od razu przyklejam je na koperty i chcę wrzucić do skrzynki. To znaczy że źle robię? Muszą mi to najpierw zważyć czy oni później jak zabierają z tych skrzynek je gdzieś to dopiero ważą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chodzi o to, że jeśli wysyłasz grubą, potężną kopertę, która waży 0,5 kg, musisz za to zapłacić więcej. Nikt nie waży takich przesyłek jak nasze, które zawierają kartkę papieru, kopertę zwrotną i IRC, nawet jeśli wysyłasz to w bardzo dużej kopercie, bo jakie ciężkie one mogą być? ;) Do limitu im bardzo daleko.

      Usuń
  18. Cześć. Oglądałeś ostatnio naszych u Wojewódzkiego? Jak tak, to czy Ci się podobało?;) W sobotę następna notka czy szybciej z racji, że tydzień wolnego?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, coraz ciekawsze pytania dostaję. ;D
      Tak, oglądałam. Moim zdaniem, skoczkowie w kwietniu to coś niesamowitego i grzechem byłoby przegapić. Nie oglądam programu Wojewódzkiego i nie wiem jak zazwyczaj on wygląda, ale odcinek z "naszymi" chłopakami uważam, był super. Na pewno jestem nieobiektywna, bo stęskniłam się za skokami i możliwość obejrzenia skoczków, tym bardziej w trochę innym wydaniu, przyniosła mi sporo radości. Muszę też nadmienić, że fajnie jest posłuchać nieco innych rzeczy niż tylko odpowiedzi na pytanie "jak oceniasz swój skok?", które przez cały sezon już się znudziły.
      W sobotę notka będzie normalnie, lubię zachowywać równe odstępy pomiędzy postami, a dodawanie ich w jeden dzień tygodnia jest dla mnie najlepszym rozwiązaniem. :)

      Usuń
  19. Gratuluję! I Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje i dziekuje za adres! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Do polskich skoczków pisać na ''Ty''?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój wybór, ale ja piszę na Ty. Jestem właściwie w ich wieku i sztuczne byłoby pisanie np. "Panie Macieju". Zawsze myślałam o nich po imieniu i sądzę, że to dla nich nie problem. O Klemensie nawet nie wspomnę, bo jest ode mnie młodszy. ;)

      Usuń
  22. Długo się czeka na autograf Klemensa ? ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje autografu!
    Mam pytanie ile czekałaś na autograf Klimka.?
    Ile średnio czekasz na autograf skoczków z polski ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie informacje są w poście. Sądzę, że średnio miesiąc.

      Usuń