sobota, 13 września 2014

68. Stefan Kraft

Hej!
Dziś postanowiłam pokazać Wam nową kartkę Stefana Krafta. Dostałam ją na LGP w Wiśle. Skoczek ten (jak i kilku innych Austriaków), był bardzo dobrze przygotowany na okoliczność rozdawania autografów, ponieważ zabrał ze sobą pokaźny stos takich kartek. Muszę przyznać, że nowa seria Fischera prezentuje się świetnie. Jeżeli Wam kartka też się podoba, to macie duże szanse na jej zdobycie pisząc do AZN. Z moich informacji wynika, że mają ją na zbyciu. 

Adres i wszelkie informacje znajdują się tutaj: >KLIK<

Pozdrawiam!


15 komentarzy:

  1. Gratulacje! :)
    też się w Wiśle załapałam na tą kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też taką zdobyłam. Cenna zdobycz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. serdecznie gratuluję :) również udało mi się zdobyć taką kartę - nie było łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, ale proszę zmień adres na Pozdrawiam blizejgwiazd.blogspot.com,ponieważ źle podałam adres. Za utrudnienia przepraszam.

    OdpowiedzUsuń