sobota, 15 marca 2014

49. Ronan Lamy Chappuis

Cześć!
Tym razem mam dla Was autograf Ronana Lamy Chappuis. Muszę go od razu bardzo pochwalić. Na moją prośbę odpisał w ciągu 10 dni, było to tuż przed Igrzyskami, w dodatku widać, że przeczytał mój list, bo dodał dedykację. Odniosłam bardzo miłe wrażenie, oglądając Ronana w telewizji i chyba się co do niego nie myliłam. :)
Oczywiście moja prośba zawierała kopertę zwrotną i IRC. Dodam również, że dostałam drugą taką samą kartkę, bez dedykacji. Oto adres, pod który należy pisać:

Ronan Lamy Chappuis

163, rue du vieux Bourg
39220 Bois d'Amont
France

prawdopodobnie aktualny 2017

Byłoby grzechem, gdybym Wam nie poleciła napisania do Ronana. Serdecznie Was zachęcam do tego i do usłyszenia za tydzień.


24 komentarze:

  1. Gratuluję Ci serdecznie!! ;)

    Muszę koniecznie napisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;)
    Mam pytanie - prosisz o dedykację w liście czy po prostu niektórzy skoczkowie sami dopisują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie proszę o dedykacje, bo to mogłoby znacznie wydłużyć czas oczekiwania na odpowiedź. Niektórzy skoczkowie są na tyle mili, że sami je dodają ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź!
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Gratulacje :)
    Chyba się skusze i napisze do niego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ronan jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje ;) Nie wiesz jak można zdobyć autograf jego kuzyna, Jasona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, to nie moja branża i nigdy nie szukałam kontaktu do niego.

      Usuń
  6. fajnie, że dołączył dedykację :)
    gratuluję! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. masz może adres do Kaarela Nurmsalu JAK MASZ TO PODASZ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam i podam.
      Jeśli nie chcesz czekać do następnej soboty, to napisz na maila. :)

      Usuń
  8. Witam! Jestem nowa na blogu, weszłam wczoraj, bo coś zachęciło mnie do napisania listu z prośbą autograf, ale nigdy nie wiedziałam jak się do tego zabrać. Twój blog okazał się być bardzo pomocny, dziękuję! Jednak mam parę pytań. Może ich odpowiedzi znajdują się już na Twoim blogu, a ja po prostu nie umiem ich znaleźć - w takim razie przepraszam, że zawracam Ci głowę i link z odpowiedziami mnie zadowoli ;). No, więc... Czy mogłabyś napisać mi, jacy zawodnicy wchodzą w skład podstawowy danego teamu? Piszę jak po chińsku xD. Tłumaczę - np. W skład Eve-nement wchodzi: Jan Ziobro, Kamil Stoch, Dawid Kubacki, Stefan Hula, Łukasz Kruczek ( o ile dobrze się orientuję. Drugie pytanie, takie w nawiasie, czy wysyłając list do Eve-nement mogę prosić też o podpis Maćka Kota i Piotra Żyły, czy do nich już prowadzą inne adresy? Jeżeli w czymś tutaj się pomylę, to proszę o poprawienie mnie ;) ). Mogłabym jeszcze prosić o napisanie mi adresu tego podstawowego teamu (jak Eve-nement, do Polski) tylko, że do Austrii, Norwegii, Szwajcarii, Japonii (niekoniecznie :)), Niemiec, Słowenii + napisanie kto wchodzi w ten skład, od kogo podpisu mogę się domagać w tym liście? Z góry bardzo dziękuję, że to przeczytałaś i proszę o odpowiedź. Pozdrawiam, Sandra :) Ps. Gratuluję tylu autografów w kolekcji! Zazdroszczę ;),

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      1. Jedyny team, o którym pisałam poza Evenementami, to Wagraf i tenże skład mogę Ci podać: Maciej Kot, Krzysztof Miętus, Grzegorz Miętus, Krzysztof Biegun i Bartek Kłusek.
      2. Raczej nie. Lepiej będzie, gdy wyślesz osobną prośbę do Maćka i Piotra (podane są one w postach dotyczących tych zawodników na blogu).
      3. O, już zrozumiałam sprawę z teamami :) W przypadku reprezentacji innych krajów, prośby kierujemy do związków narciarskich. Wyjątek stanowi tu japoński team Megmilk, do którego adres znajdziesz w poście dot. Daiki Ito. Póki co nie dostałam od nich autografów innych zawodników, więc nie mogę Ci podać ich składu. Reszta teamów to już stricte sprawa poszczególnych związków narciarskich. Kolejno: Austria
      Österreichischer Skiverband
      Olympiastraße 10
      A-6010 Innsbruck
      Austria
      Oczywiście, w teamie znajdują się wszyscy reprezentacji Austrii. Nigdy jednak nie wiemy, czyje autografy mają, więc możesz po prostu w liście wypisać skoczków, którzy Cię interesują i będziesz musiała zdać się na szczęście. Ja ostatnio dostałam od nich Morgiego, Fettnera i Koflera.
      Z Norwegią jest podobnie - piszesz do ich związku:
      Norges Skiforbund
      Ullevaal stadion
      0840 Oslo
      Norway
      Tutaj śmiało możesz prosić o każdego norweskiego zawodnika, który przyjdzie Ci do głowy. Mają mnóstwo kartek i jest szansa, że spełnią Twoje życzenia.
      Jeśli chodzi o Szwajcarię - nie orientuję się. Nigdy nie próbowałam kontaktować się z ich związkiem. Z Japonią, jak już napisałam, wiąże się póki co tylko team Megmilk. Niemiecki ZN nie posiada autografów, więc nie ma mowy o zbiorowej prośbie - musisz pisać osobno do każdego skoczka. Słowenia:
      Ski Association of Slovenia
      Podutiška cesta 146
      1000 Ljubljana
      Slovenia
      Sprawa ma się podobnie jak z Austrią - odpisują na prośby i możesz prosić o dowolnego skoczka, ale nie wiadomo, czy akurat będą mieli jego autograf.

      Usuń
    2. Ogromnie dziękuję za pomoc! :D Bardzo mi pomogłaś, biorę się za pisanie ;).

      Usuń
  9. Hej! Czy kartka Ronana jest standardowych wymiarów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest zupełnie zwyczajnych rozmiarów 10x15.

      Usuń
  10. dziękuję za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację! Ronan cały czas odpisuje na listy?

    OdpowiedzUsuń