sobota, 4 stycznia 2014

41. Jernej Damjan

Hej!
Po raz pierwszy mam okazję Was powitać w roku olimpijskim. Mam nadzieję, że będzie on dla wszystkich udany pod względem sportowym i każdym innym. Na dzisiejszy dzień wybrałam autograf Jerneja Damjana. Jeśli chodzi o moje prywatne zdanie – jest to niezwykle sympatyczny skoczek i mój ulubiony Słoweniec. Niestety, jego skoki ostatnimi czasy nie są najlepsze. Tak, czy inaczej, bardzo ucieszyłam się, gdy otrzymałam od niego kartkę. Co prawda nie podam Wam adresu, bo takowego nie znam, ale mogę Wam dać wskazówkę. Nie ukrywam, iż zdobyłam ten autograf, po napisaniu wiadomości do Jerneja na jego oficjalnym facebookowym profilu. Miałam nadzieję na otrzymanie adresu, tymczasem sama zostałam o niego poproszona. To bardzo miłe ze strony teamu Jerneja, że zajmuje się wysyłaniem podpisów, jedynie po takiej prośbie.
Dziękuję Wam za ostatnie liczne odwiedziny bloga i zadawane pytania. Moje blogowo-skokowe serce rośnie, gdy widzę, ile osób interesuje kwestia autografów skoczków. Tak trzymać!
Pozdrawiam serdecznie.

50 komentarzy:

  1. Gratuluję kolejnego autografu!
    Miło być tak pozytywnie zaskoczonym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje...Ile jeszcze Ci pozostało by mieć wszystkie podpisy..?Pózniej jakie plany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieć wszystkie podpisy? W moim słowniku kolekcjonera nie ma takiego zwrotu! Nigdy nie osiągnę takiego stanu, żeby mieć wszystko, co bym chciała. :) Wystarczy spojrzeć na PŚ - w trwającym sezonie już wyskoczyli Diethart, czy Kraus, których jeszcze nie miałam okazji spotkać. Za rok wyskoczą następni, a młodzi dołączą do drużyn. Poza tym, gdy zdobywam kartkę danego skoczka, automatycznie chcę dostać potem inną. Idąc tym tropem, moje plany na później są podobne jak teraz - zbierać kolejne cenne autografy. :)

      Usuń
  3. Gratuluję :) świetna zdobycz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. :) a czy znasz może adres do jakiegoś Fina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, od Finów bardzo ciężko otrzymać autografy pocztą. Ich związek nie odpisuje na prośby i dlatego nawet takowej nie wysyłałam. Jedynie znam niesprawdzone adresy Ahonena, ale takich na blogu nie zamieszczam.

      Usuń
    2. ja raz napisalem do AU zwiazku narciarskiego i mi przyslali .Pisze do nich prosby emailem od jakos roku bo chcialbym Loitzla, KrAfta i, Fettnera i nawet nie odczytuja tych wiadomocibo nie wyswietla mi poczta tego odczytu.Do finow napisalem raz i odrazu dostalem odp. Otrzymalem autografy , HAUTAMAKIEGO , KOINVURANTA, AHONAN, OLLI , I LAPPI chyba. Pisali ze maja na wyczerpaniu juz autografy skoczkow i zobacza czy jeszcze sie jakis znajdzie . ODpisali po jakims czasie ze jest kilka , wszystkie mam na jednej karcie duzej . Bylo to jakos poltora roku temu. Moze dlatego nie odpisuja juz . bo nie maja autografow .tym bardziej ze Finowie od tamtego czasu nic nie reprezenowali skokami swoimi

      Usuń
    3. Ja też wysłałem e-mail do Finów. Odpowiedzieli po kilku godzinach, dali adres i napisali ze nie trzeba IRC więc wysłałem i czekam :)

      Usuń
  5. Hej gratulacje tych wszystkich autografów ;) wiem ze to głupie pytanie ale jak byłaś na LGP to w którym sektorze siedziałaś ? I czy może wybierasz się teraz na skoki do wisły i zakopanego ? ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na A4 i A3 :) Tak, wybieram się za dwa tygodnie do Zakopanego.

      Usuń
  6. Podasz adres jego fan-paga? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, możesz odwiedzić mojego bloga kakagrafy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabyś podać link do oficjalnego profilu Damjana ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile czekałaś na odpowiedź? Bo ja napisałam wczoraj wieczorem i jeszcze nie dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź na moją wiadomość przyszła po dobie, a na sam autograf czekałam niecałe 2 miesiące.

      Usuń
    2. A prośbę pisałaś w języku angielskim czy słoweńskim ?

      Usuń
    3. Zawsze piszę po angielsku do obcokrajowców.

      Usuń
    4. Do mnie nieodpisuje od 3 dni ale to chyba dlatego że przez jakieś 4 dni na fb nie było :)

      Usuń
  10. Gratuluję! Zapraszam na mojego nowego bloga: http://skijumping-aboveall.blogspot.com/
    + Twojego bloga uwielbiam, mam go w ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  11. O ja też się wybieram do zakopanego ;p a ty w którym sektorze bd ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też zawsze jestem na C ;p od trzech lat tam jest chyba najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję. Zazdroszczę kolekcji. Zapraszam na mojego bloga autografyzawiei.blogspot.com.
    +dodaję do ulubionych, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Chyba też zdecyduję się do nich napisać. Również wybieram się do Zakopanego i także tak jak Ty sektor C, szykuje się wielkie i piękne kibicowanie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja do Jerneja pisałam na fb i po 2 tygodniach dostałam autograf, także zachęcam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. HEJ!
    mam kłopot bo nie wiem jak napisać.. bo mam normalnie jak pisze do skoczka. a potem co? moj adres?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Adres trzeba zawrzeć, więc nie ma rady. ;)

      Usuń
  17. Prośbę pisałaś normalnie czy jakoś inaczej?
    Adres podawałaś na końcu czy czekałaś na odpowiedź i dopiero później mu podalas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nawet nie była prośba, to było zapytanie o adres, na który można by wysłać list. Było tam parę słów uznania, ale to nie była typowa prośba. W odpowiedzi dostałam informację, żeby podać swój adres i to było na tyle.

      Usuń
    2. Aha, dziękuję bardzo :)

      Usuń
  18. Hej!
    Ile przeciętnie czeka się na autograf Jerneja? Ja napisałam prośbę na Facebooku ponad 2 miesiące temu, wiadomość została odczytana następnego dnia po wysłaniu i do tej pory nie dostałam autografu? Powinnam jeszcze czekać, czy ponownie wysłać moją prośbę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeciętnie to nie wiem, znam tylko swój przypadek. Z tego co pamiętam, czekałam jakieś 2 miesiące. Dlatego też nie martwiłabym się jeszcze. :)

      Usuń
    2. To ok, dzięki za info :)

      Usuń
  19. Napisałem do Jerneja 4 sierpnia i do teraz nie odczytał ;/ Wie ktoś może czy on jeszcze tam zagląda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagląda do 26 był aktywny a ja napisałem 27 i nie odpisał jeszcze

      Usuń
  20. Jernej odsyła jeszcze autografy? Napisałem do niego 2 tygodnie temu a jeszcze nie odpisał :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że tak. Nikt jeszcze nie narzekał, że Jernej nie odpisał. :)

      Usuń
    2. no to jeszcze poczekam ale coś mi się wydaję że nie odpisze:/

      Usuń
  21. Jeśli podałem adres w wiadomości to on odpisze że wysyła list czy wysyła i nie odpisuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak podałam adres, to już nie dostałam żadnej wiadomości.

      Usuń
  22. No to dobrze bo bałem się że może nie wyśle mi autografu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja napisałam do niego 8 września i do tej pory nie odpisał :C

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja napisałem do Jerneja 20 sierpnia podając swój adres i do dziś ani odpowiedzi na fb ani autografu, ale za to Ema Klimec odpisała do mnie z prośbą o mój adres i informacja że może wysłać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też wciąż czekam na odpowiedź od Jerneja :cc Mam wrażenie, że on już nawet nie czyta wysłanych do niego wiadomości, pozostają nieodczytane ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może Jernej opracuje nowy sposób pozyskiwania jego autografów. Jest teraz na fali, więc na pewno i próśb przybyło. Byłabym dobrej myśli. :)

      Usuń