sobota, 22 marca 2014

50. Kaarel Nurmsalu

Hej!
Tym razem chcę Wam pokazać mój pierwszy autograf Kaarela Nurmsalu. Na odpowiedź nie czekałam długo, około 3 tygodni. Standardowo, wysłałam do niego list, kopertę zwrotną i kupon IRC. Adres do kontaktu uzyskałam przez napisanie wiadomości do fanclubu Kaarela na Facebooku. Oto link do ich profilu: (skromnie proszę o polubienie, zasłużyli na nie): 


Prosili, żeby nie podawać tego adresu na blogu, więc możecie go uzyskać pisząc do nich wiadomość lub zwracając się do mnie mailowo. :)

Bardzo zaimponowali mi tym, że kilka tygodni wysłaniu mi autografów (były to 2 kartki), napisali do mnie z pytaniem, czy list dotarł.
Z tego co zdążyłam zaobserwować, nie jest tak łatwo otrzymać podpis Kaarela osobiście, więc tym bardziej zachęcam do napisania listu.

Pozdrawiam serdecznie!

43 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna zdobycz, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ;) Mam pytanie w sprawie innego skoczka :) Mianowicie wysłałam list do Wellingera grubo ponad miesiąc. Dołączyłam kupon, zwrotną kopertę, list itd ;) List wysłałam priorytetem, ale nadal nie otrzymałam dpowiedzi ;) Moja koleżanka wysłala list ok. 3 tygodni temu jednakże na drugi adres i blyskawicznie otrzymala odpowiedź :) Myślisz, że to kwestia adresu czy może jest coś nie tak ? ;) Z góry dzękuję za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Może być tak, że listy adresowane na Biathlonzentrum są czytane przez jakąś osobę z klubu Wellingera i odpowiedzi nadchodzą szybciej.
      Być może listy do domu Andreasa czekają na niego samego.
      Ja pisałam na adres domowy, inni na ten klubowy i wszyscy ostatecznie dostawali odpowiedź. :) Nie martwiłabym się po miesiącu. Ja czekałam miesiąc i 10 dni, z tego co pamiętam. Na autografy innych czekałam po 4 miesiące i też odpowiedzi nadchodziły. Nie sądzę, aby coś złego się z Twoją prośbą stało. :)

      Usuń
    2. Oki :) Bardzo dziękuję za odpowiedź ;)

      Usuń
  4. fajnie ostatnio zaskoczył :D
    gratuluję!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! niespotykany autograf!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej jakich wymiarów jest ta pocztówka?

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, mam kilka pytan. bo chciałabym wysłać prośbę do Maćka Kota i Piotra Żyły.
    1. Czy ich adresy które podawałas są nadal aktualne?
    2. czy otrzymany list dostaje sam Maciek/Piotrek czy jakiś fanklub?
    3. Jaką masz pewność że, otrzymamy autograf jest właśnie od niego i to nie jest oszukane? proszę o odpowiedź. ponieważ bardzo mi zależy tylko na tych 2 autografach . moja mama mówi że oni nie wysyłają autografów tylko fun cluby i że to oszukane. i że szansa że otrzymam autograf jest jedna na milion...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Oczywiście. Gdy tylko mam informację, że adres się zmienia, to je aktualizuję. Zarówno Maciej nie zmienił klubu, jak również pensjonat Źródełko nadal istnieje :)
      2. Nie mam pewności co do Maćka - jednakże wiele osób prosi o dedykacje i je otrzymują, więc sądzę, że listy są mu przekazywane. Jeśli chodzi o Piotra - dystrybucją zajmują się osoby z pensjonatu, więc nie mogę zapewnić, że Piotrek zobaczy Twój list.
      3. Tak, spotykałam się z podobnymi obawami/ zarzutami. Kiedyś mama mojej znajomej również powiedziała, że autografy, które dostałyśmy od Kamila są "oszukane". Teraz, po wielu latach zbierania, bardzo dobrze znam podpisy wielu skoczków i po prostu widzę, że to ich własnoręczne autografy. Np. porównuję podpis Piotrka z kartki, którą dostałam listownie i ze zdjęcia, które podpisał przy mnie. Nie ma najmniejszego podejrzenia, że te podpisy są sfałszowane :) Skoczkowie często biorą duży plik kartek i w wolnych chwilach je podpisują. Potem, podczas zawodów je rozdają lub wysyłają listownie. Nawet jeśli wysyłaniem kartek zajmuje się osoba z fanclubu/ manager/ rodzina, to nie znaczy, że podpis na kartce jest oszukany. :)

      Usuń
  8. Hejka :D Mam pytanie - kiedyś napisałaś, że przeciętnie prośba o autograf (chodzi o list ;) ) zajmuje Ci jedną kartkę z zeszytu. Z zeszytu A4, czy A5, bo mam przed sobą mój jeszcze nie wysłany list do Maćka i zajął mi całą A-czwórkę :P. To dobrze??? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, przeciętna prośba zajmuje mi stronę zeszytu A5. Nie ma nic złego w tym, jeśli wyszła Ci strona A4 - jeśli chodzi o listy do moich ulubionych skoczków, to nigdy nie mieszczę się w limicie kartki A5. :)

      Usuń
  9. masz moze fb? Mam jeszcze kilka pytan..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na maila, tam można pytać do woli, bo blogowego fb nie posiadam.

      Usuń
  10. Gratuluję! niespotykany graf :)
    zapraszam także do mnie: http://autografyteczazbierane.blogspot.com/2014/03/koniec-sezonu-zimowego-piekne-chwile.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. a masz może adres o autograf Vincent Decombes Sevoie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, bardzo go lubię i chętnie napisałabym prośbę, ale dotychczas nie trafiłam na adres.

      Usuń
  12. Czy poza granicę Polski musi być znaczek na kopercie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście - bez znaczka list jest zwykłą kopertą, więc nie ruszy w świat. Trzeba kupić znaczki za 5,2 zł - na zagraniczny priorytet.

      Usuń
  13. I czy koperta zwrotna różni się czymś od zwykłej koperty bo widziałam w prawym górnym rogu taki jakby kod kreskowy co to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie. Kopertę zwrotną "nominujesz" Ty. Kupujesz powiedzmy plik 10 kopert C6 i każda z nich jest taka sama. W jednej wyślesz list do koleżanki, w innej kartkę urodzinową, a jeszcze kolejna zostanie zaadresowana do Ciebie, bo będziesz chciał/a dostać w niej autograf od skoczka. ;)

      Usuń
  14. Cześć mam pytanie. Czy na poczcie muszę mówić że kopertę którą chcę wysłać jest zwrotna ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie, bo koperta, którą wysyłasz (np. zaadresowaną do Kaarela), nie jest zwrotna. Dopiero koperta, którą wkładasz do środka jest zaadresowana do Ciebie (czyli nazywa się zwrotna), i to ona wraca do Ciebie z autografem. :)

      Usuń
  15. List wkładamy do koperty zwrotnej i ta kopertę z tym listem do większej koperty? Tyczy się to wysłania koperty do Polski i zagranicy? + gdzie wkładamy kupon irc? Do koperty duzej czy do tej małej zwrotnej? Z góry dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim mamy 4 elementy: koperta zaadresowana do skoczka (czyli większa), koperta zwrotna (zaadresowana do Ciebie, czyli mniejsza, C6), list i kupon IRC. Tymi elementami zarządzamy. List, kupon IRC i kopertę zwrotną wkładamy do koperty większej. Tylko tyle. :)

      Usuń
  16. Ludzie wszystko jest w FAQ - nie na darmo dziewczyna to pisze.. List wkładasz do koperty zaadresowanej na skoczka. DO ZWROTNEJ NIC NIE WKŁADASZ. Kupon IRC również wkładasz do dużej koperty. Tak więc do dużej koperty - zaadresowanej do skoczka wkładasz: IRC, kopertę zwrotną zaadresowaną na Ciebie i list.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomoc, miło, że ktoś odpowiedział gdy mnie nie było. :)

      Usuń
  17. Gratuluje, ale masz komentarzy :o

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej mam pytanie. Wiem że nie na temat ale kolekcjonujesz autografy wiec może i w tym sie orientujesz. No to tak. Nie wiesz jak można zdobyc autografy One Direction ? Wiem,że to głupie pisac u ciebie ale masz naprawde świetnego bloga i gdybyś miała adres to byłabym wdzieczna. Przyjaciółka ma urodziny i bardzo i zależy. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To miłe dostać takie pytania, bo wyraża szczególny rodzaj zaufania do mnie jako kolekcjonerki. ;) Gdybym jeszcze mogła pomóc... Muszę przyznać, że na temat autografów 1D niczego nie słyszałam. Teraz sprawdziłam na fanmail - widziałaś tamtejsze adresy? Poczytaj o nich, na pewno coś da się załatwić - tylko, że to może zająć sporo czasu - przejrzałam jeden wątek i widziałam termin: kilka miesięcy.
    Urodziny nie urodziny, jeśli chcesz jej sprawić radość, to nawet za pół roku będzie fajnie jej podarować taki prezent. :)
    Szczerze życzę powodzenia, bo doskonale rozumiem autografowe marzenia, te muzyczne także. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje,czytam twojego bloga i jest naprawde świetny. Dzieki tobie mam już kilkanaście autografów skoczków. A koleżance napewno sie autografy spodobają,nawet kiedy dam po urodzinach :)

      Usuń
    2. A nie wiesz może czy do listu z prośbą o autograf trzeba dostarczyc jakiś kupon jak w przypadku autografów skoczków czy coś ? :)

      Usuń
    3. Tak, z pewnością trzeba. Jak wspominałam, rzuciłam okiem na jeden wątek o autografach 1D i ktoś napisał, że wysłał SASE, czyli kopertę zwrotną ze znaczkiem (w naszym przypadku oznacza to, że musimy dodać IRC).

      Usuń