niedziela, 12 stycznia 2014

42. Anders Bardal

Cześć Moi Drodzy!
Tydzień temu zdałam sobie sprawę, iż nie pokazałam Wam jeszcze autografu jednego z najlepszych skoczków ostatnich lat – Andersa Bardala. Udało mi się dostać jego kartkę rok temu w Zakopanem. Byłam z tego faktu niezwykle zadowolona z dwóch powodów: nie miałam w swojej kolekcji jeszcze żadnej pocztówki tegoż Norwega, poza tym pochodzi ona z mojej ulubionej, fischerowej serii. Niestety, nie wiem, czy można dostać kartkę Bardala po napisaniu do Norweskiego Związku, więc nie będę podawać Wam fałszywych informacji. Gdyby ktoś miał sprawdzone info na ten temat, to proszę dać znać – na pewno wiele osób się ucieszy.

Aktualizacja:
Wróciłam już do blogowego świata po mojej wizycie w Zakopanem. Możecie śmiało pisać i zadawać pytania. Do 'usłyszenia' w sobotę! 

Pozdrawiam serdecznie!


41 komentarzy:

  1. Hej jak jesteś w zakopanym to autografy zbierasz po zawodach czy przed zawodami ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    świetny podpis!
    życzę owocnego wyjazdu do Zakopanego :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ci zazdroszczę :) oczywiście pozytywnie :) wiesz napisałam teraz do norweskiego związku o autograf Bardala i zobaczymy czy wyślą autograf i czy w ogóle odpiszą mi, bo ostatnio nie dostałam żadnej odpowiedzi z ich związku :( nie wiem czemu gdyż widziałam, że większość z Was dostała odpowiedź i dużo kartek z autografami. Pozdrawiam serdecznie i życzę owocnego wyjazdu do Zakopanego :0 ja jadę do Wisły mam nadzieję, że skoki się odbędą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile bym dała żeby zdobyć jego autograf! *-* <3 Uwielbiam Norwegów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i zazdroszczę wyjazdu na PŚ do Zakopanego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Andeeeeeeeeeeeers! Jejku, jak ja go uwielbiam! Wywołałam już zdjęcia i nie wyjadę z Zakopca, dopóki go nie spotkam. A Tobie bardzo, bardzo gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i zapraszam do siebie :) http://autografy-skijumping.blogspot.com/
    Pozdrawaiam i dodaję do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje,myślę nad wyjazdem do Wisły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne gratuluję! :) Autografy otrzymane osobiście cieszą najbardziej!
    Życzę udanego pobytu i bogatej kolekcji autografów! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Ci zebrania tak wielu autografów! Masz wielkie szczęście ;) Powiedz mi czy pisząc do skoczków dodajesz jakieś swoje słowa czy piszesz po prostu "zwracam się z prośbą o autograf, gdyż..."?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę mniej więcej to, co podałam w moim przykładowym liście w "jak napisać prośbę o autograf". Za każdym razem co innego przychodzi mi do głowy, ale do każdego skoczka staram się pisać zindywidualizowane prośby.

      Usuń
  11. Hej! Napisałam do Ciebie emaila :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje świetny autograf :)
    Zapraszam do Siebie dopiero zaczynam zbierać autografy. :)
    http://autografybartkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :) W końcu się zmotywowałam do wysłania tych próśb. Mam pytanie: jakiej wielkości są kartki od Freitaga, Ammanna, Wellingera, Freunda, Miętusa, Żyły, Stocha, Morgiego, Schlierego, Kota i PZN ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to czytać. :)
      Jeśli chodzi o kartki, które wymieniasz, to wszystkie są 10x15. Zawsze wysyłam zwykłą kopertę C6 i w takiej te kartki się mieszczą. Gdy kartka ma jakiś nietypowy rozmiar to Wam o tym piszę w notce (przykład Kranjca, gdzie dostałam odpowiedź w kopercie od Słoweńskiego ZN, bo moja była za mała). Również plakat Gregora, który dostałam od AZN jest większy. To są naprawdę wyjątki.

      Usuń
  14. Cześć! Czy mogłabyś ile posiadasz kartek Fischera i jakich skoczków? Za jakie skłonna byłabyś się wymienić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zrobić research po blogu, tu kilka tych kartek fischerowych pokazałam. Nie liczyłam ile ich mam łącznie, bo traktuje je tak samo jak kartki z Wagrafu, Fluege i inne. Z Fischera mam na wymianę tylko Damjana, Tepesa i Schlierenzauera, reszta wymienionych w "o mnie" to kartki z innych serii. A za jakie byłabym skłonna się wymienić? To zależy, czy Ciebie któraś z tych kartek interesuje. ;)

      Usuń
    2. Mogę zaoferować Ci za Tepesa autograf Haybocka?

      Usuń
    3. Możesz, wyślij skan na maila i zobaczymy co da się zrobić. :)

      Usuń
  15. Czy mogłabyś dla mnie policzyć, czułym się wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dobrym momencie pytasz, więc zrobię to ;D
      23

      Usuń
    2. Aż tyle?! Czy mogłabyś napisać mi na maila jakie? autografyszymona@gmail.com

      Usuń
    3. Większość z nich pojawia się na blogu, będziesz mieć motywację do śledzenia. ;)

      Usuń
    4. Muszę trochę poczekać :) Nie opublikowałaś 12 autografów, czyli 12 tygodni plus autografy z innej serii to około 18 tygodni, czyli 126 dni, motywację na pewno będę miał, gdyż twój blog jest moim ulubionym.

      Usuń
  16. Gratuluję ci tak wspaniałej kolekcji! Mam pytanko: Czy masz w swojej kolekcji autograf Noriaki Kasai? Albo może adres? Marzę o jego autografie, lecz nigdzie nie mogę znaleźć adresu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Mam autograf Noriaki na zdjęciu i chyba też jeden w zeszycie. Ten ze zdjęcia na pewno lada moment się pojawi na blogu.
      Naprawdę wiele osób pyta mnie o adres. Sama chętnie wysłałabym prośbę o kartkę, ale niestety takowy adres nie jest nigdzie podany. Jeśli kiedyś się pojawi, na pewno się nim szybko podzielę.

      Usuń
  17. Bardal <3 Ojejku też chcę! Bardzo ci gratuluję ;* Znasz może adres do Klimka Murańki? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Klimka nie szukałam jeszcze adresu, ale pewnie niedługo się rozejrzę i jeśli uda mi się zdobyć autograf, to kontakt pojawi się na blogu. :)

      Usuń
    2. -możesz wysłać na adres klubu

      Usuń
  18. Dałabym wszystko żeby mieć jego autograf. Muszę się w końcu zebrać i wysłać do Norweskiego związku prośbę o jego autograf

    OdpowiedzUsuń
  19. wiesz może jaki jest adres norweskiego związku,bo chciałabym wysłać prośbę o autograf Bardala :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam FAQ lub jakikolwiek mój post o Norwegu z kategorii "z adresami" ;)

      Usuń
  20. pytanie mam, na jakiej zasadzie zbierasz te autografy? jak załatwiasz sobie w ogóle spotkanie ze skoczkiem? jesteś tak blisko ich podczas konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że po przeczytaniu "o mnie" lub dowolnego postu z adresem, znajdziesz odpowiedź na pierwszą część pytania. ;)
      Jeżeli chodzi o zbieranie autografów osobiście to tak, jestem 'tak blisko' podczas konkursu, przed lub po nim i wówczas albo dostaję kartki, albo daję skoczkom przygotowane zdjęcia (ewentualnie zeszyt), do podpisu.

      Usuń