sobota, 28 września 2013

27. Stefan Kraft

Cześć!
Kolejnym podpisem z mojej kolekcji, jest autograf Stefana Krafta. Zdobyłam go w sierpniu, dzięki uprzejmości Austriackiego Związku Narciarskiego (formularz na ich stronie jest nieoceniony). Na list nie czekałam długo – był to równy tydzień. Wcześniej nie miałam żadnej kartki Stefana w kolekcji, dlatego jest to dla mnie cenna zdobycz. Tym bardziej, że przekonałam się w Wiśle, iż to bardzo sympatyczny skoczek (mylnie oceniałam go oglądając zawody w telewizji).
Oto link do formularza:

Ze Stefanem sprawa jest o tyle prosta, że można otrzymać jego podpis, pisząc bezpośrednio do niego. W tym przypadku musimy dołączyć kopertę zwrotną i kupon na odpowiedź. Na jego oficjalnej stronie widnieje ten adres:

JumpandReach
Sonnenburgstraße 15
6020 Innsbruck
Austria

Jest to świetna alternatywa, w przypadku wyczerpania związkowych nakładów kartek Stefana. :)



Hello!
Next card in my collection is from Stefan Kraft – young and talented ski jumper from Austria. I received this autograph after filling up the form on Austrian Ski Association website. I waited only 1 week! You have also possibility to send request direct to Stefan. Then, you should add SAE and IRC. I really advise you to do that. He is very likeable person with great future in ski jumping.

20 komentarzy:

  1. gratuluje świetny graf :) hihi posiadam bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, gratuluję! :D
    Taaak, Stefan jest bardzo miły i uprzejmy. Również sama się o tym przekonałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli tutaj 5,20 za wysłanie i 4,50 za IRC który włożyć do środka? Wcześniej nawet nie zwróciłam na to uwagi ale wychodzi że jedna prośba 10 zł, drogi interes jak chcesz do wielu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Po podwyżce, koszt jednej prośby to 10 zł, doliczając koperty. Droga sprawa, nie da się ukryć. ;)

      Usuń
  4. Gratulejszyn !
    you have address to Sabirzah Muminov?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Weszłam teraz na jego stronę i jest tam podany inny adres. Myślisz że ten Twój nadal jest aktualny i mogę wysłać na ten? (ten ze strony to jakiś Związek/Klub)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialnie, że piszesz! Ja nie sprawdzam ich oficjalnych stron co tydzień i dzięki takim czujnym osobom jak Ty, mogę aktualizować bloga.
      Z pewnością "mój" adres jest zły, skoro pojawił się nowy. Już go zmieniam. Być może ten stary to prywatny adres Stefana i mieli za dużo kłopotu?
      Dzięki za info!

      Usuń
  6. ten adres jest przy Michaelu i Stefanie czy muszę dopisywać jeszcze do kogo jest ten list?
    np.
    Stefan Kraft
    JumpandReach
    Sonnenburgstraße 15
    6020 Innsbruck
    Austria?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, możesz dopisać, a jak nie, to przeczytają list i będą wiedzieć o kogo Ci chodzi.

      Usuń
  7. Czy listy do Stefana musi być napisany po niemiecku czy zna ktoś dobrze bo chce napisać żle ale nie znam za bardzo tego języka czy ktoś by mi mógł pomóc bardzo proszę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry a ma Pani emaile jakiś związków narciarskich ?

    OdpowiedzUsuń