Ogłoszenia



sobota, 29 czerwca 2013

15. Gregor Schlierenzauer

Hej!
Co tu dużo pisać – WAKACJE! Od poniedziałku mam czas tylko dla siebie i aż dziwnie się czuję z tym, że nie muszę się na nic uczyć. Żałuję nawet, że już zrealizowałam ogromną większość autografowych życzeń i nie mam wiele do roboty pod tym względem. Mam też nadzieję, że wzbogacę się trochę gratisowo w Wiśle. ;) Te niespodziewane kartki są najcudowniejsze. Już nie mogę się doczekać! Wspaniale byłoby, gdyby znowu zorganizowano takie spotkanie z polską kadrą, jak rok temu. To była prawdziwa bomba.
Dzisiejszym bohaterem postu jest Gregor Schlierenzauer. Jego kartka jest do zdobycia w bardzo prosty sposób. W dodatku mamy kilka możliwości. Jeśli chodzi o mnie, wypróbowałam obie. Po pierwsze, napisałam prośbę do Austriackiego Związku Narciarskiego. Dokładniej mówiąc, wypełniłam ten formularz:



>LINK<

Odpowiedź otrzymałam naprawdę szybko, po około 2-3 tygodniach. Byłam pod wrażeniem, że ÖSV spełnia prośby fanów i wysyła autografy. Należy im się za to wielki ukłon. Obecnie (2014), możliwość ta została wyczerpana i musimy użyć ich adresu do napisania klasycznej prośby:

Österreichischer Skiverband
Olympiastraße 10
A-6020 Innsbruck 
Austria

Można także kontaktować się bezpośrednio z Gregorem. Jest to istotne w przypadku, gdy prócz otrzymania autografu chcemy napisać mu kilka słów uznania. Adresu tego użyłam już na samym początku przygody z wysyłaniem listów – w lutym tego roku. Na odpowiedź przyszło mi czekać do listopada, ale było warto. Oczywiście, jak w każdym przypadku do swojej prośby należy dołączyć kupon na odpowiedź i kopertę zwrotną. I przede wszystkim uzbroić się w cierpliwość! Oto adres:


Gregor Schlierenzauer 
Serlesstrasse 19 
A-6166 Fulpmes
Austria 
Serdecznie polecam skorzystanie z uprzejmości Austriaków i napisanie prośby. Dodam, że dostajemy nie jeden autograf, a kilka (kolejny na pewno pojawi się niebawem). Jeśli chodzi o mnie, oprócz kartek otrzymałam też plakat Gregora z jego podpisem.
Powodzenia!



Hello!
Today I have for you Schlieri's autograph and poster, which I received after sending an e-mail to Austrian Ski Federation. It took only 2-3 weeks and really surprised me. It's very kind that Austrians send autographs to fans. The second surprise was this poster – signed by Gregor too. Something amazing. I also wrote a request on Gregor's private address and got another autograph after 9 months. 
Good luck!
 

91 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    Jedziesz do Wisły na zawody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :)
      Tak, ostatnimi czasy co roku jestem na LGP.

      Usuń
  2. Aj, aj, aj... Ja wysłałam 5.05.2011 (!!!) na adres Gregora i do tej pory żadnej odpowiedzi...
    Zazdroszczę, bo na przekór wszystkim moim znajomym wprost go uwielbiam!
    Gratuluję i pozdrawiam
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Niedawno widziałam na fanmailu odpowiedź od niego... I to był nawet ktoś z Polski!

      Usuń
  3. Gratuluję kolejnego świetnego podpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    Dodałam Cię do listy blogów:) Dopiero zaczynam.

    http://autografy-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie i życzę udanych wakacji :)
    A jeśli interesuje Cię Harry Potter to zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację. Kolejna świetna zdobycz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje :) Zapraszam do mnie ;> http://mojeautografyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sukces i to mailowy :o

    OdpowiedzUsuń
  9. a tam mają autografy każdego skoczka z Austrii ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma tak łatwo :(
      Nie zamieściłam jeszcze pozostałych kartek, które od nich dostałam, ale prócz Gregora można otrzymać jeszcze autografy Kocha, Koflera i Morgiego (widziałam u innych, bo ja go nie dostałam, chociaż prosiłam).
      Mojej koleżance, która napisała list odpisali, że nie mają innych np. Fettnera, czy Hayboecka. Dlatego jeśli chodzi Ci o Loitzla, czy Krafta to musisz bezpośrednio do nich się zwracać, z tymi mniej znanymi może być problem, bo nie do wszystkich namiary znajdziemy w internecie.

      Usuń
  10. a co napisałaś w tym linku co podane jest w ostatnim punkcie czyli w Anfrage??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to, co w każdym liście z prośbą (tylko krócej), czyli przedstawiłam się, napisałam, że jestem fanem skoków i zbieram autografy. Następnie poprosiłam o podpisy bodajże 3 zawodników, na których mi zależało i dodałam, że będę zadowolona, jeśli przyślą jakiekolwiek. Podziękowałam, pozdrowiłam i to tyle.

      Usuń
    2. A mogłabyś napisać przykład tego co można napisać w Anfrage? Bardzo mi zależy :)

      Usuń
    3. Oj, chyba ktoś nie czytał FAQ. Serdecznie polecam, tam jest odpowiedź. :)

      Usuń
  11. Ja , napisałam do Gregora i po 2 tygodniach dostałam odpowiedź : ))

    OdpowiedzUsuń
  12. GRATULUJĘ!
    A Ty pisałaś na adres ÖSV? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ja wypełniłam formularz na ich stronie. Ten sposób nadal świetnie działa, więc polecam. :)

      Usuń
    2. A trzeba zaznaczać te dwie rzeczy (FIS-Regeln i
      Mitgliedsausweis)?

      Usuń
    3. Nie, nie. Wypełniasz tylko te adresowe okienka, e-mail + piszesz prośbę w Anfrage.

      Usuń
  13. super post, nie wiedziałam,że można napisać do osv :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A skąd oni wezmą twój adres ? Płaciłaś coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Formularz na ich stronie zawiera wszystkie potrzebne rubryki do wypełnienia, także adres. Za takie rozwiązanie nic nie płacimy. :)

      Usuń
    2. Ale jak wysyłasz samodzielnie, to musisz dołączyć zaadresowaną kopertę i kupon międzynarodowy, bez ani rusz =)

      Usuń
  15. Twój blog jest super kocham bo <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Myślę, że się doczekasz autografu Gregora. Ja wysyłałam na ten drugi adres w grudniu 2012 a dostałam odpowiedź gdzieś we wrześniu 2013 :D Więc nic, tylko cierpliwie czekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Dzięki Tobie przypomniałam sobie o aktualizacji postu, bo również już otrzymałam odpowiedź od Gregora. Bardzo fajnie, że jednak odpisuje na listy.

      Usuń
  17. Jakie kartki dostałaś oprócz plakatu Gregora ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Gregora dostałam jego najnowszą kartkę.

      Usuń
  18. Wysyłałaś kupon międzynarodowy i kopertę zwrotną, i list. To tyle ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, cóż więcej potrzeba? ;)

      Usuń
    2. A jak wygląda ten kupon międzynarodowy ? I go się wkłada do tej koperty zwrotnej ?

      Usuń
  19. jak wygląda ten kupon międzynarodowy ? I go się wkłada do tej koperty zwrotnej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupon to taki kawałek papieru o wielkości małej koperty. Wkłada się go do koperty obok prośby i koperty zwrotnej. Do koperty zwrotnej skoczek wkłada autograf.

      Usuń
  20. Czyli trzeba kupić 2 kupony międzynarodowe ? Jeśli dobrze rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytaj FAQ, może to Ci coś wyjaśni. Kupon wysyłamy jeden, bo tylko jedną odpowiedź od skoczka dostajemy. A wysyłając nasz list, przecież używamy zwykłego, polskiego znaczka za 5 zł.

      Usuń
  21. Znaczki na koperty naklejamy polskie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc do Gregora, tak. Naklejamy polski znaczek za 5 zł i naklejkę "priorytet".

      Usuń
  22. Dzięki :D a do tego związku Austriackiego ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Czyli jak wysyłamy do Gregora to nie naklejamy znaczka na kopertę zwrotną, bo jest kupon międzynarodowy, tak ?
    Przepraszam, że tak ciagle pytam, ale nigdy tego nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak mówisz, rolę znaczka na powrót pełni kupon. :)

      Usuń
  24. O co chodzi w tym sposobie mailowym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypełniasz formularz z ich strony i otrzymujesz autograf. Oto sposób mailowy. ;)

      Usuń
  25. Dziękuję bardzo za pomoc :) I gratuluję ;) Życzę kolejnych sukcesów w zbieraniu autografów :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ej a jak się do Nich wyśle tą prośbę w emailu to jak oni przesyłają ten autograf ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zupełnie klasyczny sposób - pocztą.

      Usuń
  27. Na ich koszt czy jak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Nie martw się, listonosz nie będzie kazał płacić. :)

      Usuń
  28. Ale fajnie :D to super ! I jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoim zdaniem jeszcze działa ten sposób mailowy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie dam sobie uciąć ręki, bo ostatnio skorzystałam z niego parę miesięcy temu. Ale przecież nic nie kosztuje nas wypełnić ten formularz i spróbować. Jeśli nie wyjdzie, zawsze można pisać na adres związku normalny list i dodać IRC. Tak jak napisałam w poście "istnieje możliwość, że kiedyś taka możliwość się wyczerpie" i trzeba się z tym liczyć.

      Usuń
  30. hej a w formularzu w name,wpisalas tylko imie?

    OdpowiedzUsuń
  31. w anfrage pisalas po polsku ?

    OdpowiedzUsuń
  32. a w anfrage ,moze byc napisane po ang?

    OdpowiedzUsuń
  33. a jesli przed przeczytaniem twojego postu ,napisalam w anfrage po niemiecku,to co teraz mam jesczze raz napisac po ang?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie. ;) Po prostu można pisać po angielsku i po niemiecku. Ja dobrze się czuję w angielskim i dlatego jego używam.

      Usuń
  34. ile gdzies czekalas na list z autografami?

    OdpowiedzUsuń
  35. A te autografy sa prawdziwe (chodzi mi o ty ze np gregor je osobiscie wypisywal)czy poprostu wydrukowane ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, są autentyczne. Nie prowadziłabym bloga o autografach, gdybym tych autografów nie posiadała. Mam w kolekcji jeden nadruk, którego zresztą Wam nigdy nie pokazałam.

      Usuń
    2. a skad masz pewnosc ze nie jest to poprostu wydrukowanie zdjecie z autografem .nie podpisanym na tym zdjeciu tylko tez wydrukowanym

      Usuń
    3. Po pierwsze - to naprawdę całkiem nieźle widać. Po drugie - zebrałam mnóstwo tych kartek osobiście i za każdym razem moje koleżanki miały inne podpisy na takiej samej kartce, które otrzymały w tym samym momencie. Po trzecie - oglądam blogi innych kolekcjonerów i zawsze mogę porównać podpisy. A po czwarte - sama mam/ miałam sporo powtórek i każdy podpis się bardzo różni. Z 4 kartek Geigera mogłam wybierać - podpis po prawej czy lewej stronie, większy, mniejszy, zahaczający o jego zdjęcie, czy napisany tylko na tle. . Pozwolę sobie pokazać przykład powołując się na blog Oli: http://grafyfanki.blogspot.com/2013/05/austriacki-zwiazek-narciarski.html Chyba nie pozostawia żadnych wątpliwości, że to nie nadruk. Tylko, że to akurat widać gołym okiem. Podejrzewałam, że plakat może być z nadrukiem, ale myliłam się. Dostałam taki sam i miał zupełnie inny podpis. Na szczęście skoczkowie nie są takimi gwiazdami, żeby musieli "oszukiwać". :)

      Usuń
    4. Na prawdę, mam po kilka autografów jednego skoczka i nie dosyć, że widać, że markerem było widać i można spokojnie go zdrapać (troszkę próbowałam) to jeszcze na każdym jest inaczej napisane. Mam zdjęcia również skoczków, którzy siedzą z toną kartek i podpisują, także na pewno każdy jest prawdziwy :D

      Usuń
  36. Szkoda, że kontakt mailowy chyba już nie istnieje :( No chyba, że chwilowo zamknęli z powodu wielu nowych próśb, a jednocześnie wielu zaległych próśb, pewnie skoczkowie nie mieli czasu na autografy z powodu igrzysk... Ale wysłałam prośbę mailową w listopadzie czy na początku grudnia, kiedy ta możliwośc była i do dzisiaj nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak przewidywałam w swoim poście, sposób ten albo zanikł, albo jest tymczasowo niemożliwy. Polecam serdecznie tradycyjną prośbę, nie trzeba IRC, a autografy wysyłają! :)

      Usuń
    2. Chyba spróbuję właśnie tym sposobem :-) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  37. Hej, mam pytanie, w jakiej formie pisałaś list do ÖSV? Bo zastanawiam się jak go napisać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wskazówki co do listu do ZN, zawarłam w FAQ. :)

      Usuń
  38. Muszę wysłać ten adres do niego to prywatny

    OdpowiedzUsuń
  39. Można znowu wypełniać formularz! Udało mi się wczoraj wysłać tym sposobem prośbę o autograf ^^ więc ta możliwość znowu działa :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej !
    Mogę wysłać do Schlierenzauera prośbę bez IRC ale z EURO?
    I jeszcze mogę wysłać do Martina Kocha , bo zakończył już karierę i nie wiem czy wysłać list czy nie?
    Możesz podać datę kolejnych autografów których pokażesz .
    I czy masz adres do Michela Haybocka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że Euro zamiast IRC to dobry pomysł.
      Do Kocha zawsze można napisać. Hannawald nie skacze tyle lat, a autografy nadal wysyła, to nic nie zmienia. :)

      Usuń
  41. Czy myslisz ze jest sens napisania aby napisal z dedykacją czy raczej nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz mieć dedykację, to oczywiście, że jest sens. :) Chociaż muszę powiedzieć, że ja nie napisałam takiej prośby, a Gregor sam z siebie ją dodał.

      Usuń
  42. Wiesz może czy działa jeszcze ten sposób na autografy ze strony ÖSV i ile się czeka na odpowiedź?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do FAQ lub postu "Austriacki ZN".

      Usuń
  43. A jak nie dam irc to nie odeśle , taki jest wymóg, aby go dołączyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to prawdopodobne. Skoro piszą o IRC, to należy się spodziewać, że bez kuponu mogą nie odpisać.

      Usuń
  44. link do formularzu mi nie działa. mas moze inny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należy uważniej czytać moje posty - link już na nic się nie zda.

      Usuń
  45. A jeżeli włożę do koperty 4 euro i wyślę to mi odeśle ? bo nigdzie nie mogę tego znaczka IRC dostać :/

    OdpowiedzUsuń