sobota, 13 kwietnia 2013

4. Martin Koch

Cześć!
Bardzo się cieszę, że piszę nowy post, bo następna kartka w moim albumie budzi we mnie same pozytywne emocje.
Przez kilka lat miałam pecha i nie udało mi się zdobyć autografu Martina osobiście. Pewnie jeszcze długi czas musiałabym czekać, ale zdecydowałam się napisać list. Czytałam w internecie kilka opinii, że odpowiedź dostaje się naprawdę szybko, poza tym niektórzy otrzymali kartki z dedykacją. Przyznam, że poczekałam na odpowiedni moment (kiedy Martin nie był na zawodach), i wtedy wysłałam list, a w nim: prośbę, kopertę zwrotną i kupon na odpowiedź. Było to dokładnie 4. marca. Wielkie było moje zdziwienie, gdy tydzień później otrzymałam odpowiedź. Martin wysłał list priorytetem dokładnie 8. marca. Muszę przyznać, że poczta w tym wypadku spisała się bardzo dobrze. Moja koperta zawierała kartkę Fischera (10x15), na której widniała dedykacja i podpis. Nie powiem, moje kilkuletnie czekanie się opłaciło. Mogę tylko żałować, że nie wysłałam tej prośby o wiele wcześniej. ;)
A oto i adres Martina prosto z jego oficjalnej strony:

Martin Koch
Anton Mahringerweg 17
9500 Villach
Austria

Bardzo polecam Wam zrobienie użytku z tego adresu. Istnieje wielkie prawdopodobieństwo, że odpowiedź dostaniecie równie szybko. Na pewno kartkę muszę wyróżnić z tego powodu, iż jest na niej dedykacja. O ile zwykła odpowiedź daje dużo radości, to możecie sobie wyobrazić jak przyjemnie jest dostać taką kartkę.
Życzę wypchanych skrzynek i udanie napisanych próśb.
Pozdrawiam!




Hello.
As you see, my next card is from Martin Koch. I sent to him short letter, self-addressed envelope and IRC (as always, I should add). I did it on the 4th of March. You may not believe, but I received a response on the 11th of March. It took only 1 week! Not only was it fast, but it was also special, becasue I got a dedication on my card. What more could I say? If you like Martin, write letters! You'll be surprised how soon you'll get a response.
Good luck guys!

14 komentarzy:

  1. ekspresowa odpowiedź :)
    gratuluję bardzo !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak cieszyłam się jak tez od Martina dostałam ale Schmitta :) heheh napiszę na bank list , ale jak wypłatę dostanę :) mam już to w planach :0 pozdro
    http://ciekawepodpisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) dodalem do linków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, gdy dostajesz podpisaną kartę - jest radość, ale zastanawiasz się, czy skoczek w ogóle widział na oczy Twój list, czy może ktoś inny po prostu wysłał Ci pre-signed. A jak masz podpis z dedykacją, to masz już pewność. : )
    Gratuluję i pozdrawiam
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  5. co to znaczy zwrotna ? po prostu trzeba ją tam umieścić czy to jest jakaś specjalna ?? :D zazdroszczę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwrotna to po prostu normalna koperta, tylko z moim nazwiskiem i adresem, w której potem dostaję autograf. :) Po prostu wkładasz ją do większej koperty razem ze swoją prośbą i kuponem na odpowiedź.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. gratuluje ! ;) a ile łącznie masz już wszystkich autografów ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wszystkich autografów mam 150 (wliczając te w zeszycie i wszystkie kartki).

      Usuń
  7. Zazdroszczę ;) ja mam o wiele mniej ale nie wysyłam droga listowną. Jeżdżę na PŚ do zakopanego ;) jeszcze raz gratulacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. A co jeśli nie mam IRC , a chce wysłać do Kocha , to co robię . Wysyłam czy nie , bo na mojej pocztę nie moją pojęcia o IRC

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanko, a pisałaś prośbę o dedykację czy Martin był tak miły i sam ją napisał? ^^ Nie ukrywam, że bardzo mi na odpowiedzi zależy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, nigdy nie piszę próśb o dedykację. Martin sam był tak miły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Można zdobyć jego autograf po przez AZN?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie można, ale to zależy tylko od AZN jakie mają w danej chwili autografy. Nie widziałam ostatnio, żeby ktoś dostał akurat Kocha.

      Usuń