sobota, 17 sierpnia 2013

22. Kamil Stoch

Cześć!
Dziś pomimo braku jakiejś szczególnej okazji, postanowiłam stworzyć nieco obszerniejszy post. To za sprawą bohatera notki – Kamila Stocha. Patrząc na moją kolekcję, można by stwierdzić, że to w jego autografach się specjalizuję. Mam ich zdecydowanie najwięcej i nowe okazy zawsze bardzo mnie cieszą. Zresztą, to od niego dostałam swój pierwszy autograf od skoczka w życiu! Pomyślałam, że robiąc post o tym, jak zdobyć jego podpis pokażę Wam trochę więcej niż standardową jedną kartkę zdobytą pocztą.
Wysyłając prośbę do Kamila zamieszczamy jedynie list i kopertę zwrotną z naklejonym znaczkiem. Nie powiem Wam ile czekałam, bo przez ostatnie lata miałam to szczęście i na każdym wyjeździe dostawałam kartki osobiście. Z tego co widziałam u innych, na pewno czas oczekiwania nie odbiega od standardowego. Do Kamila piszemy na adres:

Kamil Stoch
ul. Krupówki 20
skrytka pocztowa 236
34-500 Zakopane

Jak na jeden post taka liczba kartek chyba wystarczy. Szczerze mówiąc mogłabym stworzyć jeszcze ze 2 notki na temat Kamila. Chyba jednak nie ma wielu takich fanatyków jak ja, chętnych do oglądania wszystkich kartek. ;)
Pozdrawiam!



Hi!
Today I've got for you autographs of my favourite ski jumper – Kamil Stoch. He is a World Champion and it's necessary to have his card. ;)
There's no problem to get it. You should just write a letter, enclose IRC and SAE. After 1-2 months you will receive your card.
I posted a few autographs. Some of them I got personally, some were sent to me long time ago. Every one is very precious for me. Hope to get another in winter. ;)
Greetings!

79 komentarzy:

  1. Gratuluję:)
    Bardzo ładne "kartki" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super autografy!!! :D a jak zdobylas autograf od Fannemela ? wyslalas do norweskiego zwiazku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają. :)
      Akurat wszystkie podpisy Fannemela zdobyłam osobiście, kartkę mam z PŚ w Zako.

      Usuń
  3. no poważna kolekcja :) ja mam jeszcze inną kartkę z jego autografem i to podwójną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję ;) świetny skoczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a czy jak wysyłasz kopertę zwrotną, to piszesz już swój adres ??

    OdpowiedzUsuń
  6. a znasz adres do Stefana Krafta ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stefan Kraft
      Wallnerfeld 2
      5620 Schwarzach im Pongau,
      Austria
      Prosto z jego oficjalnej strony. :)

      Jednakże radzę Ci spróbować napisać mailową prośbę do AZN, bo aktualnie mają jego kartki, więc czemu przy okazji nie skorzystać i nie dostać innych? Oto link do formularza:
      http://www.oesv.at/allgemeines/kontakt/index.html

      Usuń
  7. Ja jestem! Kocham Kamila, ale nie dodawaj więcej kartek, bo jestem bardzo zazdrosna! :D


    No dobra, gratuluję. :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy : Pisz do Austriacki zwiazek narciarski bo teraz maja kartki Krafta

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej! :) Dużo ich masz :) Też mam sporo od Kamila, ale chyba mniej :D Możesz dodać kolejną, też mam jobla na tym punkcie :D hahaha :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. no napisalem i co dalej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje czekać na listonosza. :)
      Znajomy dostał po 10 dniach, więc to bardzo niedługo.

      Usuń
  11. no to zaje.... znaczy się superr :)) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  12. ło ładna kolekcja Kamila :D gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. Mam pytanie. Jeśli chodzi o tą kopertę zwrotną to po prostu do koperty wkładam jeszcze jedną kopertę z nakjlejonym znaczkiem? Oto chodzi? ;) Bo trochę nie jestem zorientowana. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o to chodzi. Jeśli piszesz do Polaków - to koperta ma Twój adres + naklejony znaczek. Jeśli do zagranicznych skoczków, to piszesz na niej tylko swój adres i nie naklejasz już znaczka (bo polski się u nich do niczego nie nadaje), i w zamian za to dodajesz kupon na odpowiedź. W razie jakichś wątpliwości - trochę więcej na temat kuponu napisałam w poście o autografie Severina.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za informację! ;)

      Usuń
  14. hej mam pytanie bo dopiero zaczełam swoją przygode z autografami...niestety zrobiła chyba duży bląd...wysłałam kilka listów do Polaków m.in. do Kamila i dołączyłam znaczek taki zwykły za 1,60 a to chyba nie wystarczy prawda? Myślisz, że powinnam wysłać kolejny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, skądże, bardzo dobrze zrobiłaś. Ja też wysyłam prośby do Polaków i zawsze naklejam na kopertę zwrotną znaczek za 1,6 zł.

      Usuń
    2. TAK?! O jejku, to super :D bardzo dziekuję!

      Usuń
  15. heh, ja właśnie też mam podpis Kamila z przedwczoraj z drużynowego w Zakopcu :) okazało się że był w tym samym hotelu co ja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey mam pytanie jakiej wielkości musi być koperta ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam małą wpadkę. Zamiast nakleić znaczek na kopercie zwrotnej wrzuciłam znaczek do koperty ,,zewnętrznej". Czy to w czymś zaszkodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skądże, ktoś ten znaczek naklei za Ciebie. ;)

      Usuń
    2. A juz sie zmartwilam...

      Usuń
  18. Właśnie dzisiaj dostałam jego autograf! Z dedykacją...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też chceee :*** <33

    OdpowiedzUsuń
  20. Co trzeba umieścić w takim liście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, co podałam w "jak napisać prośbę o autograf".

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje :)
    Otrzymałem właśnie autograf od Kamila:)
    jest całkiem inny od tych które Ty masz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wygląda ten biznes, cały czas pojawiają się nowe kartki, tym bardziej w przypadku takiego mistrza jak Kamil. ;) Wisła czeka, mam nadzieję, że Kamil przygotowuje stosy pocztówek dla fanów. :D

      Usuń
    2. szkoda że nie mogę tam być:(

      Usuń
  23. Czy trzeba dołączać jakieś zdjęcia do tego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, kartki są przygotowane przez Kamila. Ale jak wyślesz mu jakieś zdjęcie, to na pewno podpisze. :)

      Usuń
  24. A jeżeli nie chcę pisać listu tylko chcę autograf muszę napisać ze chcę autograf czy wystarczy sama koperta i Kamil mi ją włoży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem zawsze wypada napisać prośbę, ale każdy robi jak uważa.

      Usuń
  25. Mam pytanie. Chcialabym wyslac list do Kamila z prosba o autograf. Dlatego powyzszy tekst bardzo mi pomogl. A mianowicie co napisalas w tym liscie? Tylko prosbe o autograf czy np napisalas tez cos o sobie? No i drugie pytanie pisalas normalnie Kamil czy Pan? Licze na odpowiedz. Z gory dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamil to mój ulubiony skoczek od wielu lat, więc napisałam mu wersję rozszerzoną listu - dotyczyło to sukcesu na MŚ, bo pisałam jeszcze przed Soczi. Piszę do niego na ty, bo "znam" go od czasu, gdy miał 18 lat, a sama nie jestem na tyle młodsza, żeby teraz, po sukcesach przechodzić na sztuczną formę "pan".

      Usuń
  26. A czy myslisz, ze jest teraz sens wysylania listu (chodzi mi o fakt, ze odbywa sie teraz TCS) moze lepiej wyslac po zakonczeniu? Co o tym myslisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem więcej - ja wysłałam prośbę tuż przed Soczi. :D Po prostu tak mi pasowało, choć wiedziałam, że odpowiedzi szybko nie dostanę. To było jak autografowy strzał w stopę, ale odpowiedź otrzymałam i nie wydaje mi się, że czekałam jakoś bardzo długo (niestety nie pamiętam dokładnie). Na Twoim miejscu wysłałabym list teraz.

      Usuń
  27. Cudowna kolekcja !!! :)
    Wysłać tylko koperty z listem bez zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy adres nadal aktualny ?
    Proszę o odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, nie przechowuję starych adresów na blogu.;)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź

      Usuń
  29. Hej ! Napisałam ostatnio lis do eve-nemet team i przyszła mi karta z Fischer. Cieszę się i z tego ale chciałam inną. Jak mogę zdobyć inną kartę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymiana, albo ponowna prośba z określeniem, jaką kartkę chcesz.

      Usuń
  30. Hej chciała bym napisać list do Kamila tylko nie wie czy dłużyszy czy krótszy? Lepiej sie rozpisac czy skrótko i zwiężle na temat ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam pytanie czy wysłać zdjęcie w kopercie , żeby złożył tam autograf czy poprastu sam mi prześle na zdjęciu PS , a jeśli wysyłać zdjęcie to jakiej wielkości ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz się pomęczyć, to możesz wysłać zdjęcie. Ja wolę otrzymywać kartki. ;)

      Usuń
  32. mam pytanie a czy znasz kamila email

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź na stronie Kamila, czy nie ma podanego jakiegoś maila. Ale to pewnie tylko w sprawach menedżerskich itp. byłby dostępny.

      Usuń
  33. zastanawiam sie czy napisać do niego tą prośbe mam 13 lat nie wiem czy wyśle kartke małolacie haha bardzo bym chciała zobaczyć go na żywo ale narazie moge tylko pomarzyć. co sądzisz o tym każdemu wysyła czy nie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieważne ile masz lat, fan to fan. Wysyłają kartki każdemu (oczywiście wliczając w to losowe kwestie, kiedy możesz nie dostać odpowiedzi).

      Usuń
  34. kocham skoki<3
    dziekuje jesteś the best

    OdpowiedzUsuń
  35. ile miałaś lat jak dostałaś swój pierwszy autograf? ile teraz masz autografów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam 14 lat. Teraz mam jakieś 320 autografów.

      Usuń
  36. Czy oprócz opłaty za znaczek coś jeszcze się płaci??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płacisz za dwa znaczki i za dwie koperty. Do tego dochodzi koszt zużytego długopisu. ;)

      Usuń
  37. Mam pytanko, ile cm ma ta kartka? Bo nie wiem, czy kupić większą lub mniejszą koperte.
    Pomyslalam żeby kupic dwie takie same a jedna bym zgiela i wlozyla, ale to chyba nie bardzo by pasowało? Jak myslisz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowa kartka ma wymiar 10x15, toteż kupujemy koperty C6. Ja zawsze kupowałam jedną większą, bo nie chciałam zginać. Są jednak tacy, którzy zginają koperty, więc możesz zrobić jak chcesz.

      Usuń
  38. A ja dzisiaj dostałem najnowszy autograf od jego mamy bardzo sympatyczna kobieta czysty przypadek ze zatrzymałem się na jego działce w Zębie gdzie buduje dom i to dzięki jego sąsiadowi z Bydgoszczy dzień zaczął mi się nadzwyczaj super :) pozdrawiam ps. Dwa dni wcześniej poleciał z żoną do Ameryki a był na działce z Żyła i Kubackim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że nawet moja Bydgoszcz odegrała tam swoją rolę. :D Gratuluję tym bardziej, sama muszę po sesji pomyśleć o nowych kartkach. :)

      Usuń
  39. Adres nadal aktualny czy lepiej napisac na evenement team ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie adres Evenement Teamu, więc jakby nie ma wyboru. 😀

      Usuń
  40. Czy to jest nadal aktualne? Bardzo chciałabym autograf Kamila (mam już Adama Małysza), ale nie wiem, czy to nadal aktualne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze najlepsze info jest na oficjalnej stronie skoczka, ale u mnie też można znaleźć aktualny adres. :D

      Usuń
    2. Ok dzięki. Ostatnio zdobyłam w Zakopanem na Pucharze Świata autograf Małysza. Jakimś cudem się dopchałam. :-) Ale niestety Stocha nie złapałam.

      Usuń
  41. Hej a ten adres jest dalej aktualny

    OdpowiedzUsuń