piątek, 19 kwietnia 2013

5. Andreas Stjernen

Cześć!
Dzisiaj zaprezentuję Wam kolejną, cenną dla mnie kartkę zdobytą listownie. Jest to autograf Andreasa Stjernena. Był on pierwszym z serii, jaki otrzymałam od Norweskiego Związku Narciarskiego. Tak jak w poprzednich przypadkach, wysłałam list i kopertę zwrotną. Uwaga, tutaj istotna wiadomość – nie musicie dołączać IRC – kupon wraca do nadawcy. Fakt ten powinien dodatkowo zachęcić do napisania listu, ponieważ koszty spadają nam o połowę. ;) Na odpowiedź nie czekałam długo, bo około 3 tygodni. Teraz najważniejsza sprawa – adres:

Norges Skiforbund
Andreas Stjernen
Ullevaal stadion
0840 Oslo
Norwegia

Muszę powiedzieć, że kartki z norweskiej serii bardzo mi się podobają. Kolejne wkrótce. ;) 
I jeszcze jedna sprawa – w następnych postach dotyczących kartek z tego źródła, w adresie będzie zmieniało się tylko nazwisko. Możecie w to miejsce wstawić każdego skoczka, a tamtejszy związek wyśle Wam jego podpis. W każdym razie ja będę powtarzać ten adres, co ułatwi sprawę. 
Wypchanych skrzynek Wam życzę!


  
Hi guys.
Today I want to tell you about Andreas Stjernen’s card. As usual I sent an envelope with a letter. You should know that IRC isn’t necessary – it returns to sender. I waited about 3 weeks for a response, and it was definitely worth it! I received one card (10x15). I like Norwegian cards very much. More of them I’ll show you in my next posts.

18 komentarzy:

  1. Ta informacja o adresie jest istotnie bardzo, bardzo pożyteczna! :D
    Gratuluję i pozdrawiam
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję !!
    napewno skorzystam z tego adresu :) dzięki wielkie :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Chętnie skorzystam z tego adresu :)
    Pozdrawiam i zapraszam na http://just-give-me-a-reason.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałem tez koło miesiąc temu może mi jutro przyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog ! Od jakiegoś czasu codziennie na niego wchodzę by zobaczyć nowe notki ;) czekam na więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super ja wysłałem do Rune Velty czekałem tylko tydzień i 3 dni i wysyłam następne Dzięki za adresy

      Usuń
  6. Ja Tez codziennie na to wchodze dzieki tej stronie znalazłem tak dużo adresów i moja kolekcja szybko się powiększa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. na jaki adres można wysłać do andresa bardala

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki wielkie za adres )))

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałem że ostatnio na listy najlepiej odpowiada Hilde a reszta to różnie, czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację, bo słyszę więcej narzekań, niż pochwał pod adresem Norwegii. Ja sama ostatnio pisałam do nich w lutym (Velta), i dostałam odpowiedź szybko, ale od tamtego czasu mogło się wszystko pozmieniać.

      Usuń
  11. Uuu to niedobrrze chciałem churtem wysyłać do nich listy :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju! Skorzystam. Miszczu!

    OdpowiedzUsuń