sobota, 23 sierpnia 2014

65. Jens Weißflog

Hej!
Dziś pokażę Wam autograf z grupy historycznej. Jestem zbyt młoda, żeby pamiętać wyczyny tego skoczka z zawodów, ale przez lata zainteresowania skokami, wielokrotnie słyszałam o jego dokonaniach. Nie przyszło mi jednak do głowy, żeby powalczyć o tenże podpis. Okazja nadarzyła się sama, gdyż zaproponowano mi go na wymianę. Na potrzeby bloga poszukałam też adresu Jensa. Oczywiście, należy do prośby dodać kopertę zwrotną i IRC.

Jens Weissflog Appartementhotel
"Autogramm"
Emil - Riedel - Straße 50
09484 Oberwiesenthal

Germany

Do usłyszenia!


30 komentarzy:

  1. Wiesz może czy oprócz Prevca i Damjana jest możliwość zdobycia autografu skoczku przez email/fb? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, możesz pisać i pytać na Fb wielu skoczków (mam na myśli Polaków). Znajomy chwalił się kiedyś, że dostał od kogoś autograf po takiej wiadomości. Choć oczywiście większość poda Ci adres, żebyś sam/a napisał/a.
      Z zagranicznymi widzisz jak to jest - na moim blogu masz masę adresów, bo właśnie takie informacje widnieją na ich oficjalnych stronach, czy też podają te kontakty na Fb. Zawsze możesz próbować pisać wiadomości, ale ja o innych tak skutecznych ścieżkach jak u Damjana i Prevca nie wiem.

      Usuń
  2. http://skokinarciarskieautografy.blogspot.com/ zapraszam do mnie (blog dopieri powstał) ps; Super zdobycz

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację! Wiesz może czy można dostać autografy poprzez jakąś ankietę jak to było ze AZN?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będę wiedzieć, to podam Wam to na blogu w następnej notce po odkryciu. Póki co nie znam innych takich źródeł oprócz Damjana i Prevca. Ale to jak wiesz nie formularze, tylko wiadomość na FB i e-mail.

      Usuń
  4. Gratuluję i mam pytanko czy pisał ktos maile do skoczków (prevc i damjan) bo omni podobno odsyłają sami autografy, chodzi mi oto po jakim czasie najczęsciej odpisują (prevc fb i mail damjan fb)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To różnie bywa. Ja czekałam na Jerneja jakieś 2 miesiące. Może inni się wypowiedzą o Prevcu i innych przykładach z Damjanem.

      Usuń
    2. Do mnie od Damjana przyszły kartki po niecałym tygodniu

      Usuń
  5. Gratulacje, mam wysłać list do finlandi i niewiem jak napisać na kopercia finland czy finlandia pomoże ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Finland, bo zawsze powinno się pisać nazwy krajów po angielsku.

      Usuń
  6. Czy listy najlepiej pisać ręcznie, czy można wysłać wydrukowany z komputera i podpisać się odręcznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnego "najlepiej". To indywidualna sprawa, czy preferujemy wydruki, czy ręcznie pisane listy. Jeśli np. ktoś okropnie bazgrze, to wiadomo, że lepiej wybrać komputer. Ja lubię pisać listy ręcznie i tak pewnie będę robiła zawsze. ;)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :) właśnie przed chwilą wróciłam z poczty i wysłałam mój pierwszy list do Austriaków, tylko, że kopertę zwrotną dałam DL ale myślę, że powinny tam się kartki zmieścić.

      Usuń
  7. W mojej kopercie się nie zmieściły bo jeszcze plakat mi dali to wycieli adres z mojej koperty i przykleili do swojej więc spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, ostatnio wysyłałem listy za granice (do skoczków) i na poczcie poprosiłem o ''znaczki zagraniczne'' i dostałem dwa znaczki na jedną kopertę ale nie dostałem naklejki priorytet. Sprzedawczyni coś tam mówiła ale nie słuchałem i przytaknąłem i chyba wysłałem bez priorytetu czy mimo tego list dojdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy nie mają naklejek, to przystawiają jakiś stempel. Pewnie to samo zrobiła z Twoimi listami. A jeżeli nie, to pewnie i tak pójdą jako priorytety, przecież mogą spojrzeć na wartość znaczków.

      Usuń
    2. No tak bo zapłaciłem 5.20 za jeden list

      Usuń
  9. gratuluje :) dodaje do polecanych ;) autografy-julkensa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje :))))
    Zajrzyj do mojego bloga:
    http://autografymoje.blogspot.com/2014/08/legia-warszawa.html

    OdpowiedzUsuń