sobota, 3 maja 2014

55. Noriaki Kasai

Hej!
Dzisiejszy post będzie odpowiedzią na liczne pytania, które otrzymywałam przez całą zimę. Wówczas, nie byłam w posiadaniu wiedzy, którą mam dziś i nie potrafiłam podać adresu Noriaki. Sama nie ryzykowałam wysyłania niepewnej prośby (z powodu deficytu IRC i faktu, że posiadałam już podpis Kasai). Na szczęście, dzięki blogowi nawiązałam bardzo cenne kontakty i dzięki Kindze oraz Adamowi mogę się z Wami tym adresem podzielić. Tropy, które podejmowałam z poszukiwaczami tego kontaktu okazały się słuszne – należy zwrócić się do Tsuchiya Home. W imieniu wszystkich dziękuję moim nieocenionym informatorom za podanie prawidłowej postaci owego skomplikowanego adresu.
Sama dopiero co wysłałam prośbę, bo oczywiście nie pogardzę nowym autografem tego niesamowitego skoczka. Pomyślałam jednak, że nie będę zwlekać do czasu, gdy dostanę odpowiedź i adres zamieszczę już dziś. Mam ku temu powody, bo mogę pochwalić się swoją zeszłoroczną zdobyczą z Wisły. Noriaki jest niesamowity nie tylko jako skoczek, ale także jako ulubieniec tłumów, które proszą go o podpis. Cierpliwość to na pewno jedna z jego cech. Jeśli liczycie na podobny autograf podczas zawodów – nie musicie się martwić.
Żeby nie pozostawić Was z niczym, podam także termin oczekiwania mojego znajomego – było to 1,5 miesiąca. Dodam również, że IRC jest potrzebny.
Nie namawiam, ale to grzech nie skorzystać. ;)

Tsuchiya Home
kita 9 Nishi 3 - 7 Kitaku,
Sapporo-shi, Hokkaido
JAPAN
060-0809



47 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    prowadzisz naprawdę najlepszy blog o autografach skoczków! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. serdecznie gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) sam zdobyłem nie dawno autograf od Noriakiego również od Tsuchyia Home ale w nieco inny sposób. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mozna wiedziec jaki? :)

      Usuń
    2. Moja koleżanka ma w rodzinę rodowitą japonkę i ona mi pomogła :D. Powiedziała że wystarczy napisać do nich e-mail. Spróbowałam :) Jak dostanę odpowiedź do dam znać ;)

      Usuń
    3. dostałaś już tą odpowiedź ? ahhaha

      Usuń
  4. Ooo, cenna zdobycz. :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest kartka?
    czy twoje zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest moje zdjęcie. Ale oni też nie wysyłają tradycyjnych kart, tylko zdjęcia.

      Usuń
    2. Chwila, chwila, gubie sie :ooo oni wysyłają sami te zdjęcia czy trzeba jakieś dodać do listu?

      Usuń
    3. Oni też wysyłają;)

      Usuń
    4. Oczywiście, że sami wysyłają. Nie znam przypadku, gdzie trzeba by wysyłać własne zdjęcia. ;)

      Usuń
    5. uff, dziękuje za odpowiedź ;)

      Usuń
  6. Mega pozytywny skoczek! :D
    Świetny autograf! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy do Tsuchyia Home pisałas jako do związku, czy kierowałas list do Noriakiego? I czy wysyłałas normalny priorytet zgraniczny do Japonii ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam jak do związku. Nie sądzę, żeby przekazywali listy Noriaki, więc tak mi było wygodniej. A priorytet był jak zawsze - za 5,2 zł. Także można określić go jako "normalny priorytet zagraniczny". ;)

      Usuń
    2. Ok, dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  8. Kogo zawitamy w przyszła sobotę?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze przecież, że Jaka Hvala ;)

      Usuń
    2. Dzięki))))Wiem że na pewno jest podane, ale jestem na tel a wtedy tego nie pokazuje..

      Usuń
  9. fajnie, że odpisuje z listu :)
    gratuluję! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten adres dotyczy tylko Noriakiego? czy też innych skoczków japońskich ? bo nie wiem czy pisać osobno też do innych skoczków japońskich czy tu poprosić o wszytskich autografy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie pasuje do wszystkich skoczków skaczących w Tsuchiya Home :)

      Usuń
    2. Dokładnie tak - dotyczy wszystkich skoczków z Tsuchiya.

      Usuń
  11. Gratulacje! Uwielbiam Noriakiego, więc bardzo mi się przyda ten adres :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog! Umieszczam go u siebie! :)
    zakochana-w-skokach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy wysyłałaś kopertę zwrotną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jest to absolutnie nieodłączny element. W innym razie nie dostalibyśmy odpowiedzi.

      Usuń
  14. Witaj! Czy dostałaś już może odpowiedz z autografem Noriakiego? Bo ja już czekam dość długo i niestety bez rezultatu ....:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie dostałam. Ale nie tracę nadziei. :)

      Usuń
  15. Ale dziwny adres pod tym japan trzeba pisać te cyfry? nigdy czegoś takiego nie widziałem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam adres, z jakiego z sukcesem skorzystał mój znajomy. Ba, sami Japończycy napisali kontakt w ten sposób, bo były pewne kłopoty z przerobieniem go na nasz alfabet. Także sądzę, że możesz ufać ludziom z Tsuchiya Home. :)

      Usuń
  16. Pisałas po angielsku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Japoński jest poza moimi granicami wyobraźni. ;)

      Usuń
  17. Oficjalnie potwierdzam, że adres właściwy, właśnie dziś, po ponad roku dostał swój autograf :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Również potwierdzam, że adres jest prawidłowy :) Mój czas oczekiwania na autograf to dokładnie 3 miesiące ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja czekałam jakoś strasznie długo, ale przynajmniej się opłaciło. :D

    OdpowiedzUsuń