sobota, 8 marca 2014

48. Thomas Diethart

Hej!
Zbliżamy się powoli do końca sezonu, ale na szczęścia, mam dla Was jeszcze kilka adresów. Na dzisiaj zaplanowałam post dotyczący Thomasa Dietharta. Jest to jedna z nowych gwiazd skoków i cieszę się, że tak szybko dołączyłam jego autograf do kolekcji. Ogromny plus dla niego, że tak szybko ogarnął tematykę podpisów i podał swój adres. Oczywiście, do prośby należy dołączyć kopertę zwrotną i IRC. Nie orientuję się niestety, w czasie oczekiwania na odpowiedź. Oto wspomniany adres:

Thomas Diethart
Postfach 14
6150 Steinach am Brenner
Austria

AKTUALNY 2017

Pochodzi on z oficjalnego profilu Thomasa na Facebooku. Moim zdaniem warto napisać prośbę i dołączyć jego kartkę do kolekcji.
Pozdrawiam!

 

29 komentarzy:

  1. Gratulacje! Czyli nie zdobyłaś autografu Thomasa przez wysłany list? Pewnie dostałaś go osobiście w Zakopanem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, miałam już jego autograf, gdy zobaczyłam adres. Kartkę mam z wymiany, więc nie pisałam prośby. :)

      Usuń
  2. Gratuluję! Fajna karta tak w ogóle. Też muszę napisać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna zdobycz :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Mogę wysłać do niego i do Wanka z prośbą bez IRC ale z 2 euro bo na mojej poczcie nie mają pojęcia o IRC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, kasa zamiast IRC jest bardzo dobrym rozwiązaniem.

      Usuń
  5. Dobry sukces! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, ja miałem zamiar do niego pisać ale otrzymałem list od związku narciarskiego z Austrii a tam własnie był jego podpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz adres o autograf Ronana Lamy Chauppuis?

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację ! Mam do cb pytanie - czy jak się jedzie na zawody np. pucharu świata to trzeba mieć swoje zdjęcia na autografy czy skoczkowie rozdają ? :) Bo chcę się wybrać na LGP i właśnie nwm czy mam sama drukować czy oni tam rozdają :) Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od Ciebie, jeśli masz ochotę zbierać autografy na "zaawansowanym" poziomie, to przygotuj zdjęcia tych skoczków, których chcesz mieć. Skoczkowie zawsze rozdają kartki, ale nigdy nie wiadomo czyją uda Ci się zdobyć.

      Usuń
    2. Dziękuję za pomoc ♥

      Usuń
  9. postanowiłam, że też zacznę wysyłać prosby o autograf, czytalam Twój poradnik, ale mam prośbę, można by było zobaczyć przykładowy list? :) z góry dziękuję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jak napisać prośbę o autograf?" nie wystarcza? :( Więcej niestety nie potrafię pomóc.

      Usuń
  10. Gratuluję! Bardzo fajny blog, dodałem do list, zapraszam do mnie ---> http://sportowe-souvenirs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie ;) czy jak piszesz powiedzmy do Macka Kota to piszesz Czesc Maciek czy Drogi Macku ? Bo wlasnie nie wiem jak napisac :) z gory dziekuje. Blog swietny. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przykładowym liście na blogu użyłam "drogi Maćku", więc tego się będę trzymać. :)

      Usuń
  12. Dzieki. Bardzo mi pomoglas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie ;) Bo przy niektórych autografach piszesz, że trzeba załączyć IRC a przy niektórych, ze nie. A wiesz co by było gdybym nie załączała IRC? Doszłoby czy raczej nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jestem pewna, że nie potrzeba IRC, to wtedy Wam to piszę. W pozostałych przypadkach (gdy wprost go wymagają lub wolę nie ryzykować), zawsze dołączam kupon.
      Tak jak napisałam w FAQ - jasne, że można wysłać bez - po prostu podejmujesz to ryzyko, że Ci nie odpiszą.

      Usuń
  14. Hej, czy można poprosić o autograf Thomasa w liście do AZN ?

    OdpowiedzUsuń