sobota, 19 lipca 2014

61. Lukas Hlava

Hej!
Ostatni post przed wyjazdem postanowiłam poświęcić na autograf Lukasa Hlavy. Tym bardziej, że jest to dopiero mój pierwszy podpis Czecha. Tak, Lukas to jeden z grupy 'nikomu, po żadnym ze skoków, niczego nie podpiszę'. Pewnie trochę przesadzam, ale moje obserwacje z Wisły nie pozostawiają wątpliwości (i pusty zeszyt także ;)). Kartkę tę uzyskałam dzięki wymianie, którą mogę zaliczyć do tych najbardziej udanych. Gdyby nie ta propozycja, pewnie zostałabym bez autografu Hlavy na kolejne lata. Jak wiecie, nie mam sprawdzonych kontaktów do Czech. Jest to biała plama na mojej mapie, dlatego głównie polegam na osobistym zbieraniu podpisów. 

Za tydzień oczywiście bez postu, będę działać wtedy w kierunku poszerzenia swojej kolekcji. ;) Udanej zabawy tym, którzy wybierają się do Wisły i miłego oglądania dla tych, którzy obejrzą skoki w telewizji!

Zapomniałam dodać, że od wtorku będę poza zasięgiem! Rok temu się wyłamałam i odpisywałam na Wasze pytania, bo miałam laptopa. W tym roku biorę tylko telefon, a nawet nie wiem, czy w noclegu w ogóle mamy internet. Także od wtorku do niedzieli nie piszcie wiadomości (chyba, że takie, na które mogę odpowiedzieć już po Wiśle). I nie miejcie mi za złe, że nie odpisuję, bo ostrzegałam! ;)


  


29 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Czy ktoś może wie gdzie w TV będą dzisiejsze MP (jeśli w ogóle będą w TV). Jak nie to może jakaś strona internetowa .... Była bym bardzo wdzięczna. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na relację telewizyjną nie możemy chyba liczyć. Skijumping.pl kombinuje z relacją live, a to raczej jedyne na czym możemy polegać. :(

      Usuń
  3. Gratuluję :) Podpis z Czech zawsze bardzo cenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Podpis z Czech zawsze bardzo cenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie, zapraszam do mnie ;)
    Adam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, ja osobiście nie przepadam za czeskimi skoczkami.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zdobyłaś???? gratki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby się dowiedzieć, wystarczy przestrzegać głównej reguły mojego bloga: czytać, co piszę.

      Usuń
  8. Gratuluję :) Zdziwiło mnie, że nie masz od niego autografu w zeszycie. Ja zdobyłam bez problemu na LGP 2012 :D Aczkolwiek tylko ten jeden raz zauważyłam, żeby podpisywał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponująca kolekcja :) I cały czas się powiększa. Masz może zamiar powiększyć ją o autografy takich skoczków jak Cene Prevc, Marinus Kraus lub Gregor Deschwanden?
    Sama jestem zaintersowana takimi autografami, ale nie jestem pewna adresów (lub nie umiem ich znaleźć), a zdążyłam się przekonać, że podane przez Ciebie informacje są bardzo rzetelne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam autograf Gregora, ale w zeszycie. Teraz popełniłam błąd i zapomniałam wywołać jego zdjęcie... Kraus był niedobry i nie przysłał mi kartek, ale złapię go w Wiśle. :) Cene pewnie też, jak tylko zacznie jeździć na zawody do Polski.
      Adres Krausa posiadam (ale sama nie dostałam odpowiedzi, co za pech), tak samo Deschwandena. ;) Wbijaj na maila, to chętnie się podzielę.

      Usuń
  10. Gratuluję tak świetnej kolekcji! Serdecznie zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    http://autograf-sportlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :) Masz może autograf któregoś z Włochów i adres?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co kojarzę, to nawet w zeszycie nie mam włoskich autografów. Ja nigdy nie polowałam, oni nigdy nie podpisywali, gdy akurat byłam przy barierkach. Żadnych adresów też nie znam.

      Usuń
  12. Gratuluję! :) Tego autografu właśnie brakuje w mojej kolekcji ! :)
    Poleciłam Twój blog :)
    Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  13. miałabyś może szanse zdobyć adres Jakuba Wolnego bardzo bym prosiła. oczywiście jak będzie to w twojej mocy go zdobyć.
    pozdrawiam!
    P.S.bardzo ciekawy blog! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W internecie nie wpadłam na jego adres, ale pewnie na początek trzeba by napisać na adres klubu lub do samego Jakuba (na Facebooku), żeby podał kontakt. Wiele osób tak robi. ;)

      Usuń
    2. aha dobra to dzięki bardzo.
      pozdrawiam!

      Usuń