sobota, 18 maja 2013

9. Anders Jacobsen

Hej!
Moja ostatnia notka dotyczyła niezwykle ważnych podpisów. Dzisiaj jest podobnie, ponieważ chcę Wam pokazać autograf Andresa Jacobsena, na który czekałam ładnych parę lat. Pomimo że spotykałam Norwega na skokach, jakoś nie miałam szczęścia i jego podpisu wciąż brakowało w mojej kolekcji. Nic dziwnego, że Andres był na mojej liście “Most Wanted”. Jak się okazało, zdobycie jego autografu drogą listowną było śmiesznie proste. Nie dość, że adres jest bardzo dobrze znany, to jeszcze na odpowiedź nie musiałam długo czekać – dokładnie 12 dni. Kolejnym plusem jest to, że kartka pochodzi z mojej ulubionej serii. Przypomnę Wam bezcenny dla kibiców norweskiej kadry adres:
                                                          
Norges Skiforbund
Anders Jacobsen
Ullevaal stadion
0840 Oslo
Norway

Jeśli jeszcze Wam brakuje tego podpisu, to serdecznie polecam.
Wypchanej skrzynki!

Hi guys.
Anders Jacobsen's autograph is next in my collection. It's really special sign, because it's my first from A.J. I waited only 12 days and I love it. These norwegian cards are great.
I'd like to remind you, that IRC isn't necessary, so you send only short letter and self-addressed envelope. I advise you to do it, if you don't have his autograph.
Good luck!

31 komentarzy:

  1. Gratuluję ! :)
    ja oczekuję na odpowiedź od Norwegów :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko, nawet nie wiesz, jak czekałam na tą notkę! Jacobsen jest moim ulubionym skoczkiem, ale niestety jeszcze nie mam od niego autografu :( Wkrótce będzie trzeba to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już dwa tygodnie czekam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje już zaraz wysyłam dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. a jak publikowac autografy bo ja mam autograf Rune Velty

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje! zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. pozazdrościć tylu wspaniałych autografów skoczków :)
    dodałam Cię do "Listy blogów" na mojej stronce :D
    http://autografy-maryni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Łaaaaaał, no gratuluję. Uwielbiam Norwegów. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem, że tam również trzeba wyslac list zwrotny, prawda? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie napisałam tego w notce po polsku, ale musimy dołączyć prośbę o autograf i kopertę zwrotną, bez kuponu IRC. :)

      Usuń
  12. Witaj!
    mam pytanko, czy jeżeli wyslałam kopertę zwrotną, ale zapomiałam napisać, POLAND to przyjdzie mi odpowiedz??? ( jak mogłam zapomieć :'()

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ciężka sprawa. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, co dzieje się w takiej sytuacji. Myśląc po ludzku - to żaden kłopot sprawdzić, gdzie znajduje się dane miasto i dopisać kraj na kopercie - może w Twoim przypadku ktoś tak zrobi. :) Bądź dobrej myśli.

      Usuń
  13. dziękuje Ci bardzo za pocieczenia :D w liście co prawda napisałam że jestem z Polski więc może się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy można wysłać list z prośbą o autografy wszystkich skoczków? Bo pojedynczo szkoda mi pieniędzy

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć :)
    12 dni? musisz mieć wielkie szczęście ;)
    ja już prawie 2 miesiące czekam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, generalnie mam wielkiego pecha. ;)
      Po prostu musiałam trafić w moment, gdy akurat wysyłali odpowiedzi (bo pewnie robią to raz na jakiś czas, hurtem).
      Poza tym, to było w zeszłym roku, a ostatnimi czasy różne rzeczy się z NZN działy (nie wysyłają już autografów po prośbach grupowych, tylko pojedynczo). Jednakże, byłabym jeszcze spokojna i czekała dalej. :)

      Usuń
    2. Tylko czekanie mi pozostało:)
      ja poprosiłem o kilka autografów w jednym liście.
      Obawiam się że nie odpiszą.
      Może wyśle jeszcze jeden list z prośbą o jeden autograf?

      Usuń
    3. W takim razie może być tak, jak piszesz. W przypadku grupowej prośby, możesz zostać bez odpowiedzi, więc napisanie kolejnego listu jest dobrym pomysłem (tym bardziej, że nie potrzeba IRC, co nam zmniejsza koszty).

      Usuń
  16. GRATULACJE! Można jeszcze do niego wysłać ten list z prośbą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, NZN cały czas działa, tylko nie odpowiada na zbiorowe prośby. Nastaw się jednak na długie oczekiwanie, bo takie słuchy mnie dochodzą.

      Usuń
  17. Czyli jak wysyłam bez kupnu IRC to nawet nie naklejam żadnego znaczku na koperte zwrotną tylko piszę swój adres ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy potrzebujemy kupon IRC wysylajac prosbe do norweskiego zwiazku ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Lepiej napisać po polsku Norwegia czy po angielsku Norwey jak adresujemy ?
    Pozdraawiam świetny blog , dzięki tobie odkryłam nową pasję kolekcjonowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to się stało, że mam napisane Norwegia w poście, bo powinno być Norway. Już zmieniam. ;)

      Usuń