sobota, 24 sierpnia 2013

23. Anders Fannemel

Hej!
Mój ostatni tydzień był bardzo pracowity pod względem autografów. A co za tym idzie, był również bardzo owocny. Niedawno cieszyłam się z pierwszej udanej wymiany, a teraz mam za sobą kolejne dwie i to równie świetne. Mój pomysł na prowadzenie tego bloga był co najmniej dobry. :)
Otrzymałam również zupełnie nowy podpis bohatera dzisiejszej notki – Andersa Fannemela. Anders to świetny gość, dlatego bardzo cenię jego podpisy w kolekcji. Jeśli spotkaliście go osobiście, to wiecie, jak cierpliwy jest przy rozdawaniu autografów.
Jakiś czas temu kilka osób ogarnął lekki niepokój, ponieważ nie otrzymywali odpowiedzi z Norwegii. Na szczęście teraz wszystko wróciło do normy i śmiało możecie pisać kolejne prośby. Ja na swoją kartkę czekałam około 3 miesięcy. Jak zazwyczaj do Norwegii, wysłałam tylko prośbę i kopertę zwrotną. Dodam, że cieszę się tym bardziej, ponieważ kartka pochodzi ze słynnej norweskiej serii, która bardzo przypadła mi do gustu. Zapewne pamiętacie ten adres:

Norges Skiforbund
Anders Fannemel
Ullevaal stadion
0840 Oslo
Norway

AKTUALNY 2017

Sądzę, że nikogo nie trzeba namawiać do jego użycia. ;)
Dość dawno nie pisałam o żadnym norweskim autografie, więc zwrócę się do osób mniej zorientowanych w zbieraniu podpisów. Oczywiście adres ten odnosi się do każdego Norwega.
Jeszcze raz serdecznie polecam, szczególnie tym, którzy jeszcze nie pisali do Norwegii. To naprawdę świetna sprawa i szkoda, że nie wszystkie związki bawią się w podobne rzeczy.
Pozdrawiam!





Hi guys!
Today I want to show you Anders Fannemel's autograph. I received it last Monday, after 3 months of waiting. I'd like to remind you, that you don't have to enclose IRC. Your request and self-addressed envelope would be enough to get Fannis' sign. Of course it's not necessary to write his name on envelope – if you don't do that, then you can ask for a few Norwegians' autographs, which is the best idea.
In my opinion, Anders is really fantastic guy, and every fan of ski jumping should have his card. Maybe I'm not the most objective person, but I'm sure, that there are not many people, who don't like Fannis.
Have a nice week!

32 komentarze:

  1. Gratuluję serdecznie :)
    też niedawno dostałem odpowiedź od Norwegów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj, muszę w końcu napisać do tych Norwegów, bo ich bardzo, bardzo lubię.
    Gratuluję Ci oczywiście i pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej a ja dzisiaj wyśle ale jak nie dodam IRC do mogą nie wysłać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź jest zarówno w poście, jak i w FAQ. Nie wysyła się IRC do Norwegii.

      Usuń
  4. Tzn że nie wszędzie trzeba IRC? Wszędzie tylko zagraniczny znaczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie wszędzie. Zawsze zaznaczam w poszczególnych postach, jeżeli IRC nie jest potrzebne. :) Zagraniczny znaczek to nieodpowiednie sformułowanie - jest to polski znaczek, który pozwoli wysłać naszą prośbę zagranicę.

      Usuń
    2. Ok, dzięki. Czyli ten polski znaczek pozwalający wysłać za granicę jest wszędzie bez względu na IRC itd no nie ?

      Usuń
    3. Dokładnie tak. Prosisz na poczcie o "zagraniczny priorytet" i wtedy dostajesz znaczki o wartości 5,2 zł i naklejkę priorytet. Jedno i drugie naklejasz na kopertę zaadresowaną do skoczka i wrzucasz do skrzynki. Taki zestaw otrzymasz na każdej poczcie, bo to zwykłe polskie znaczki i naklejka, a nie wymyślne IRC ;)

      Usuń
    4. Czyli koperta zwrotna z moim adresem wystarczy ? Nie muszę kupować żadnych znaczków specjalnych na nią czy coś 😉

      Usuń
    5. Wystarczy sama koperta zwrotna.

      Usuń
  5. Mam pytanko: Jeżeli wysyłam prośbę o autograf do np. właśnie Fannemela to do koperty dołączam kopertę tylko z moim adresem czy coś jeszcze? Muszę mieć na tej kopercie naklejone jakieś znaczki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie.
    Jesli wysłałabym list na ten adres,czy mój list dotarłby do Andersa czy tylko do związku,a on by o nim nie wiedział?

    OdpowiedzUsuń
  7. a może nie odpisują już na zbiorowe prośby bo trzeba dodać IRC?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie ma nic do rzeczy, skoro na pojedyncze bez IRC odpisują. :D Po prostu przekazują list do skoczka i dlatego nie ma już szans dla zbiorowych próśb.

      Usuń
  8. Ale masz jakieś informacje że w ogóle odpisują na pojedyncze, dostał ktoś ostatnio odpowiedź z Norwegii? Skoro przekazują skoczkowi to trzeba pisać tak jak do skoczka czy do związku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje informacje najnowsze dotyczą Velty, jak najbardziej mi odpisali. Jesienią ludzie narzekali, że nie dostają odpowiedzi na zbiorowe, a ja wysłałam w lutym indywidualną prośbę i mam potwierdzenie, że to działa. Zresztą, widziałam zdobycze na innych blogach, ale przecież o nich nie mam takiej wiedzy jak o swoich własnych.
      Do Rune pisałam jeszcze jak do związku, bo nie miałam pojęcia, że oni te listy mogą przekazywać skoczkom. Teraz pisałabym już do skoczka.

      Usuń
    2. Ale skąd wiesz że oni teraz je przekazują skoczkom? :D

      Usuń
    3. Dedukcja. Wszystkie elementy do siebie pasują. NZN nie odpisuje na zbiorowe prośby, bo nie mają tych kartek u siebie. Hilde wrzucił na Fb jakieś foto, z którego jasno wynika, że to on odpowiada na prośby, które są wysyłane na adres związku. Po prostu codziennie dostaję jakieś informacje dot. autografów i łatwiej mi to zebrać w całość. ;)

      Usuń
  9. Pod koniec wakacji wysłałam prośbę do Andersa, a nadal nie mam odpowiedzi.
    Mam się niepokoić czy po prostu czekać na odpowiedź, która się zwyczajnie opóźnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dwoje babka wróżyła. Może coś się z prośbą stało, a może otrzymasz odpowiedź. Tutaj potrzeba by było posiadać magiczne moce, żeby to wiedzieć. ;) Ja jeszcze trochę bym poczekała, ale jeśli minie jakieś 9 miesięcy, to zaczęłabym się zastanawiać nad nową prośbą.

      Usuń
    2. Ok, dzięki :) Mam ogromną nadzieję, że dojdzie bo m.in od niego oczekuję autografu najbardziej.. :)

      Usuń
  10. Czyli tak. na koperte naklejamy polski znaczek a do srodka wkladamy koperte zwrotna i na nia nie trzeba znaczka ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Doszły mnie słuchy, że Norwedzy już nie wysyłają na ten adres, tylko trzeba do każdego pisać osobno :/ Czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wysyłają już zbiorowo autografów, musisz pisać pojedynczo, tak jak jest w poście.

      Usuń