sobota, 16 listopada 2013

34. Sven Hannawald

Hej!
Dzisiaj pokażę Wam jeden z niewielu autografów od skoczków, którzy już zakończyli karierę. Dlatego, że Sven od dawna już nie skacze, nigdy nie miałam okazji zobaczyć go na żywo. Kiedyś nie żałowałam, bo przyznam, że okropnie działał mi na nerwy (chyba sporo osób tak ma, gdy ktoś cieszy się, a nasz ulubieniec przegrywa). Kiedyś moim faworytem był Adam Małysz, więc to chyba nikogo nie zdziwi. Teraz bardzo żałuję, że go nie poznałam, bo był świetnym zawodnikiem, poza tym z Niemiec, a to mój ulubiony kraj. Na pocieszenie udało mi się zdobyć jego autograf. Czekałam około 3 miesiące. Bardzo miło z jego strony, że dodał dedykację (człowiek wie, że jego list został przeczytany, a to bezcenne uczucie). Poza tym kartka wyróżnia się znacząco – jest już z rajdowych czasów Svena. :) Adres, na który pisałam to:

Sven Hannawald
c/o emotional engineering
Rosenstraße 99
70794 Filderstadt
Germany

Chciałabym odnotować ciekawą rzecz – pierwszy raz w mojej blogowej 'karierze', otrzymałam przesyłkę z nowymi autografami w trakcie pisania postu. Nie ma to jak pozytywny początek dnia.
Pozdrawiam serdecznie!


Hi!
Today's autograph is from Sven Hannawald. Great german ski jumper, who retired a few years ago. I wrote a letter, enclosed IRC and SAE. After about 3 months I received this nice card with dedication (which I really like, cause I know, that Sven read my letter). It's a shame, that I haven't had a possibility to meet him. But maybe some day I will. Hope Germany will always have so talented ski jumpers.
Greetings!

15 komentarzy:

  1. Gratuluję! Myślałem, aby wysłać mu list z wydrukowanymi zdjęciami z czasów jego narciarskiej kariery. Może je podpisze? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam go!!! Zazdroszczę Ci tego, że masz taką świetną kartkę, bo Sven wygląda na niej jak DO SCHRUPANIA. :D Kiedy pisałam do niego list przekopałam Internet w poszukiwaniu jakiegoś fajnego zdjęcia z czasów skakania, ale nic nie znalazłam, efektem czego dostałam taką sobie kartkę... http://img20.otofotki.pl/obrazki/vu374_SvenHannawald.jpg

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :) tez mam w planach wysłać list do niego już kilka miesięcy temu heheh w końcu się zmobilizuję chyba :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam takie pytanie, ile może być wart autograf Hannawalda i Liegla - mam taką czapkę biało-czerwoną z PŚ z 2003 roku na której obaj złożyli swoje autografy (1 i 2 miejsce wówczas).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe pytanie. Jak dla mnie - ogromna wartość sentymentalna. O żadnej innej nie mogę się wypowiedzieć, bo nie mam wiedzy na ten temat. Ja nawet kartki z autografem nie potrafiłabym wycenić.

      Usuń
  6. Hej ale super autograf : ) a znasz jakis adres do Ahonena? bo maży mi się Jego autograf ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam adres do Ahonena, ale nie jest sprawdzony. Możesz napisać do mnie na maila, to Ci go podam.

      Usuń
  7. Mam pytanie gdzie ty trzymasz te autografy w polce???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam album do autografów 10x15, powtórki i większe autografy trzymam w teczkach, podzielone na polskie i zagraniczne.

      Usuń
  8. Czy ten adres jest aktualny, gdzie go znalazłaś? Bo na oficjalnej stronie Svena nie ma żadnego adresu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może zrezygnowali z autografów i adres usunęli ze strony. Na pewno nie mogę się wypowiedzieć, czy jest aktualny, bo jak widzisz nie mam tu świeższych informacji na temat sukcesów/ porażek związanych z pisaniem do Svena.

      Usuń