czwartek, 25 kwietnia 2013

6. Bjoern Einar Romoeren



Witam!
Dzisiaj niezbyt urozmaicona notka, bo dotycząca kolejnej z serii norweskich zdobyczy. Już wspominałam, że bardzo podobają mi się te kartki i podtrzymuję swoją opinię. 
Autograf, o którym dzisiaj mowa ma spore znaczenie w mojej kolekcji. Bjoern był pierwszym skoczkiem, który złożył swój podpis w moim zeszycie, dlatego w albumie nie mogło zabraknąć tego okazu.
Kwestie dotyczące listu są takie same jak w przypadku Stjernena – czekałam 3 tygodnie, załączyłam prośbę i kopertę zwrotną. Pamiętajcie, że nie trzeba wysyłać Norwegom IRC, bo wraca on do nas. W poprzednim poście już się zachwycałam możliwością otrzymania podpisu od dowolnego Norwega, ale powtórzę: możecie na ten adres wysyłać prośby o autograf każdego z członków kadry. Wystarczy wstawić inne nazwisko. 

Norges Skiforbund
Bjoern Einar Romoeren
Ullevaal stadion
0840 Oslo
Norwegia

Bardzo polecam napisanie do tamtejszego związku, bo naprawdę robią kawał dobrej roboty z kartkami.
Powodzenia w kolejnym tygodniu!

Hello,
my next autograph is from Bjoern Einar Romoeren. I sent to him self-addressed envelope and short letter. It took only 3 weeks to get a response. I received one card (10x15), made by Norwegian Ski Federation, which I really like. The big advantage is fact, that you don’t have to enclose IRC. So, if you have some spare time – write to Norwegians.
Good luck!

19 komentarzy:

  1. oo super że do tej notki wybrałaś akurat Bjorna. Dzisiejszy wieczór poświęcam na pisanie listów i na pewno wykorzystam adres. Miło że nie trzeba dołączać kupony IRC.
    Co do bloga - jest świetny :)
    Pozdrawiam,
    Agata.

    www.z-milosci-do-skokow.blogspot.com

    Aa mam pytanie - to jest prawdziwy autograf czy nadruk?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w pisaniu! :)
      Ten autograf, jak i Stjernena są oryginalne. Chyba nawet widać na tym skanie, że marker jest na B mniej "intensywny", niż na pozostałej części podpisu.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ooooch, uwielbiam Bjoerna! Nawet nie wiesz ile czasu zbieram się, by w końcu wysłać do niego list. Może w końcu w majówkę znajdę na to chwilę. :)
    Gratuluję i pozdrawiam
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ;) wyślę do Andersa Bardala. Wiesz może czy te listy są przekazywane skoczkom czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Powiem tak - sądzę, że gdy pisałam list z prośbą o autograf Bera i Stjernena, to oni tego nie widzieli na oczy, natomiast gdy napisałam do innego Norwega i wysłałam mu zdjęcia do podpisania, to wtedy mój list został przekazany, bo spełnił prośbę, chociaż na odpowiedź musiałam dłużej poczekać.

      Usuń
  4. A czy jak nie napiszę nazwiska i w dołączonym liście napiszę, że chciała bym wszystkich to dostanę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo dobry pomysł, jeżeli w kolekcji brakuje Ci kilku norweskich autografów. Ze "wszystkimi" może bym nie przesadzała, ale o podpisy kilku w jednym liście śmiało można prosić i osobiście to polecam.

      Usuń
    2. Nie mam jeszcze żadnego więc zależy mi na wszystkich

      Usuń
    3. W takim razie spróbuj poprosić o wszystkie autografy. Dołącz większą kopertę, a kto wie, może się uda. :)

      Usuń
  5. Gratulacje :) Świetny skoczek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś się nie mogę zebrać na pisanie listu do niego!
    A o autografie od Bjoerna to marzę od dłuższego czasu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję !! :)
    pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny autograf :)
    Chyba też w końcu wyśle :)
    Zapraszam do mnie http://grfaymadzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie wczoraj dostałam od niego odpowiedź! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile czasu czekałaś na odpowiedź? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam już 2 miesiące i nic :(
    wysłałem kilka listów do kilku skoczków
    już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej,wiesz może czy tym samym sposobem otrzymam autograf Johana Forfanga ? Szukałam już w wielu miejscach i nie mogę znaleźć do niego adresu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno to najlepsze miejsce, w jakie można się zwrócić o jego autograf. Jeśli nie do NZN, to bezpośrednio do klubu możesz próbować.

      Usuń