sobota, 20 września 2014

69. Gregor Schlierenzauer

Cześć!
Dziś chciałam pokazać Wam kartkę, na którą czekałam aż 9 miesięcy. Już myślałam, że nie mam szans na odpowiedź, gdy zaskoczyła mnie przesyłka. Pisząc do Gregora, musimy być bardzo cierpliwi, bo wyobrażam sobie, jak wiele próśb dostaje ten skoczek. Poza tym, że długo czekałam, otrzymałam miłą niespodziankę w postaci dedykacji. Bardzo to lubię, bo widzę, że mój list został przeczytany. 
Jeżeli nie chcecie czekać tak długo, to próbujcie pisać do AZN. Zgodnie z nowymi informacjami, zaopatrzyli się w kartki Gregora. 
Pozdrawiam!



46 komentarzy:

  1. gratulacje!! :) fajnie że z dedykacją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tydzień temu dostałam przesyłkę od AZN. Byłam zaskoczona brakiem autografów Gregora i Morgiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie, że obecnie nie mają ich kartek, ale jestem przekonana, że kibice będą ich gnębić i się postarają o autografy przed zimą.

      Usuń
    2. Już AZN ma ich autografy. Ja je dzisiaj otrzymałam :)

      Usuń
    3. Ja właśnie otrzymałem i nie było Gregora i Morgiego

      Usuń
  3. Gratuluję zdobycia grafu z dedykacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;)
    Też właśnie czekam na autograf od niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie następny post o niemcach będzie z adresem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam już wszystkie niemieckie adresy, które znam, także pokażę inną pamiątkę. ;)

      Usuń
  6. Gratulacje :)
    my czekamy już ponad 3 miesiące, to jeszcze chyba trochę poeczekamy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Będziesz w tym sezonie w Zakopanem na PŚ? Jeżeli tak to poleciłabyś które siedzące trybuny lepsze bo też się wybieram...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę. Z siedzących to raczej nieduża różnica oprócz strony zeskoku. Ja byłam na tych po lewej stronie, widok ciekawy, ale wolę oglądać skoki z dołu. Są jeszcze te droższe trybuny siedzące na dole, ale nigdy nie korzystałam, więc nie wiem.

      Usuń
  8. Ja dzisiaj dostałam przesyłkę od AZN i była kartka Morgiego i Gregora :) a do tego jeszcze Kofi. Czekałam ponad 3 tygodnie. I jeszcze od Richarda Freitaga otrzymałam 2 autografy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Naprawdę super autograf :) Jeszcze dedykacja *___*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysyłałaś może prośbę do Fischera o autografy skoczków, których mają pod swoimi skrzydłami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fisher ma na oficjalnej stronie informację, że nie zajmują się wysyłaniem autografów i w tej sprawie należy kontaktować się ze sportowcem/managementem.

      Usuń
    2. A no właśnie! Jedynie można by liczyć na puste kartki, ale pewnie nie bawią się w podobne rzeczy.

      Usuń
  11. Czy nic się nie zmieniło w liście do Norwegii, dalej wysyłamy im bez IRC? Jutro mam zamiar wysłać oddzielnie do Hilde i Jacobsena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie zmieniło oprócz tego, że właśnie musisz pisać osobne prośby. IRC dalej nie wymagają. :)

      Usuń
  12. jesteś w stanie powiedzieć ile do tej pory wydałaś kasy na wysyłanie tych listów? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie jestem w stanie powiedzieć. Na pewno za dużo. ;D Ale nie odczuwam tego jako straty pieniędzy. Wysyłałam powiedzmy serię 3 listów w odstępach czasowych i nie był to wydatek kłopotliwy.

      Usuń
    2. Masz bardzo dużo autografów, czyli też wielką część masz z zawodów? ;)

      Usuń
    3. Dokładnie, z zawodów, z wymian, zdobytych przez inną osobę dla mnie.

      Usuń
  13. Kiedy nowa notka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w przyszły weekend, bo w ostatni miałam sporo na głowie.

      Usuń
  14. świetna karta hmm również na nią czekam

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy ktoś próbował w wiadomości prywatnej poprosić skoczka o adres przez FB i otrzymał odpowiedź? Ja do 4 już napisałam ale brak odpowiedzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak. Wielu Polaków podaje swoje adresy, żeby napisać prośbę, a nieliczni nawet sami wysyłają autografy. Jednakże doradzam cierpliwość.

      Usuń
    2. Miałaś rację z tą cierpliwością :) właśnie dwóch skoczków mi odpisało.

      Usuń
    3. Ja próbowałam pisać do kilku, dostałam odpowiedź od Jerneja Damjana i Andreasa Wellingera :) Poza tym Polacy także często odpisują, np. Kuba Kot :)

      Usuń
    4. Ja napisałem do Jerneja 20 sierpnia podając swój adres i do dziś ani odpowiedzi na fb ani autografu, ale za to Ema Klimec odpisała do mnie z prośbą o mój adres i informacja że może wysłać :)

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja zapytam nie wiadomo skąd czy masz instagram? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sprawa, zwłasza teraz, gdy (niestety) musiał skończyć karierę...

    OdpowiedzUsuń
  19. hej :)
    własnie znalazłam Twoj blog i jestem pod ogromnym wrażeniem :)
    Jesli chce sie poprosic o autograf Gregora to na jaki adres mozna napisac ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://autografy-skoczkow.blogspot.com/2013/06/15-gregor-schlierenzauer.html :)

      Usuń