sobota, 1 czerwca 2013

11. Wolfgang Loitzl

Hej!
Dziś przyszedł czas na kolejny istotny autograf w mojej kolekcji – od ulubionego Austriaka – Wolfganga Loitzla. Wysłałam do niego list, kopertę zwrotną i IRC. Na odpowiedź nie musiałam czekać specjalnie długo, bo tylko miesiąc i tydzień. Niezwykle ucieszyłam się po otrzymaniu tej kartki, bo to dopiero mój drugi autograf Wolfganga. Nie mam jakichś specjalnych uwag, czy informacji, co do pisania prośby do tego skoczka.
Serdecznie polecam, jeśli jeszcze nie macie jego kartki w kolekcji.

Wolfgang Loitzl
Rödschitz 1
8983 Bad Mitterndorf
Austria




Hi!
Today I don't have much to say about my autograph. As usually I sent a letter, an envelope and IRC. I received 1 card 10x15 after one month and one week waiting. Wolfgang is my favourite austrian ski jumper, so this autograph is really important in my collection. If you don't have his sign yet – don't wait, just write! ;)

17 komentarzy:

  1. mam jego podpis :)
    gratuluję serdecznie :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję może też wyśle pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Bardzo czekam na następną notkę z autografem.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam i ja :0 cieszę się bardzo z tego podpisu :)
    gratuluje Ci autografu

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. A czy na kopercie zwrotnej do Jurija Tepesa nakleja się znaczek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie naklejamy znaczka (bo zapewne nie posiadasz słoweńskich, a polskie są bezużyteczne). Dodajemy IRC, co znacznie zwiększa szanse na odpowiedź.

      Usuń
  6. Nominowałam cię do Liebster Award :D Szczegóły na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ile trzeba euro do Austrii lub Niemiec , bo nie mam IRC
    Czy tym przepadku nie trzeba IRC , bo na mojej poczcie wycofali IRC

    OdpowiedzUsuń
  8. jest szansa żeby otrzymać ten autograf dzięki AZN ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest. Ale nigdy nie przewidzisz, kiedy akurat będą mieli Loitzla i czy w ogóle (bo niestety pewności nigdy nie ma, chociaż to bardzo popularny Austriak).

      Usuń
  9. Czy ten adres jest nadal aktualny? :)

    OdpowiedzUsuń