piątek, 10 maja 2013

8. Georg Spaeth

Cześć!
Ostatnio zdarzyło mi się narzekać na słaby tydzień. Tym razem było o wiele lepiej i dostałam kilka interesujących rzeczy. Jednakże dzisiejszy post jest poświęcony autografowi, który otrzymałam 23. marca po zaledwie 19 dniach czekania. Wysłałam jak zawsze prośbę, kopertę i IRC. W odpowiedzi dostałam dwie kartki, niestety bez dedykacji. Być może dla wielu z Was Georg jest tylko małą częścią skocznego świata sprzed kilku lat. Ja natomiast wyznaczyłam sobie cel, żeby zdobyć jego autograf podczas pierwszego wyjazdu na skoki. Byłam całkiem bliska realizacji, bo skakał naprawdę dobrze. I wtedy pojawiła się kontuzja, która uniemożliwiła mi spotkanie Georga osobiście. Żałuję do dziś, bo to mój pierwszy niemiecki ulubieniec. Świetnie, że na pocieszenie mam chociaż te kartki. :)
Jeżeli ktoś jest zainteresowany autografem, oto adres:

Georg Späth
Roßbichlstra
ße 21
87561 Oberstdorf
Germany



Hello.
Today I want to show you very special autograph. It's from german ski jumper, Georg Spaeth, who was my first favourite athlete from this country. I sent an envelope, short letter and IRC. After almost 3 weeks I got 2 cards (10x15). It was a great idea to write him a letter, because I couldn't receive his autograph in other way. I regret that he don't take part in World Cup anymore. Luckily I finally have his cards. :)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję . ponownie świetna zdobycz . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Również lubię Georga, zreszta jak większość skoczków hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze - gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może wielką fanką skoków nie jestem, ale gratuluję, bo jak widzę dla Ciebie ten autograf jest ważny :)

    Jeśli chcesz, zapraszam do mnie :
    http://autografy-animri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń