sobota, 31 sierpnia 2013

24. Andreas Kofler

Hej!
Dzisiaj mam dla Was autograf jednego z najbardziej cierpliwych i sympatycznych skoczków. Muszę przyznać, że dawniej nie darzyłam go zbyt wielką sympatią. Moje zdanie zmieniło się wraz z tym, co zobaczyłam na własne oczy. Andreas to prawdziwa fabryka autografów. Do każdego fana podchodzi z uśmiechem, nikomu nie odmówi wspólnego zdjęcia. Można przy tym usłyszeć wiele sympatycznych słów z jego ust. Naprawdę fantastyczny skoczek. Wiecie już, że zdobycie osobiście jego autografu jest niezwykle proste. Jak jest z listowną prośbą? Całkiem podobnie. Pierwszy adres, pod który należy się udać to Austriacki Związek Narciarski. Wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na ich stronie:


Jeśli mają podpis Andreasa, to na pewno przyślą, w dodatku w bardzo niedługim czasie. Ja dostałam tę kartkę wraz z autografami Gregora i jeszcze jednego skoczka. Czekałam około 2-3 tygodnie.
W przypadku braku odpowiedzi na formularz, warto napisać tradycyjną prośbę na adres (nie potrzeba IRC!):

 Österreichischer Skiverband
Olympiastraße 10
A-6010 Innsbruck
Austria

Inna możliwość, to kontakt bezpośrednio z Koflerem. Na jego stronie można znaleźć ten adres:

Andreas Kofler
c/o A-Sponsoring GmbH
A-4813 Altmünster,
Ackerweg 22
Austria

W tym przypadku należy dołączyć kopertę zwrotną i kupon na odpowiedź. Nie wiem niestety, jak kształtuje się czas oczekiwania na przesyłkę, jednak dochodziły do mnie niepokojące słuchy, jakoby na kartkę Andreasa trzeba było całkiem długo czekać.


Oczywiście serdecznie zachęcam do spróbowania najpierw przez AZN, dopiero gdy to nie wyjdzie, można pomyśleć o tradycyjnej prośbie.




Hello!
My next autograph is from austrian ski jumper – Andreas Kofler. He is really amazing person. Very patient and likeable. I got my card after filling in the form on Austrian Ski Association's website. I didn't wait for a long time (about 2-3 weeks). Of course, you could also ask for other austrian ski jumpers' autographs. If it doesn't work, you could try sending your request direct to Andreas on address written above. Then you should add SAE and IRC.
Good luck!

11 komentarzy:

  1. Gratuluję ;) Też bardzo go lubię ;) I już skorzystałem z linku i napisałem formularz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:) ja wysłałam list do AZN;) mam nadzieję, że autografy zostaną wysłane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Taaak, Andreas jest bardzo cierpliwy ;D
    Sama również przekonałam się o tym na własne oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, Andreas! Szczerze? Też nie byłam jego fanką, ale od ubiegłego sezonu tak się coś we mnie zmienia... ;)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, jakoś nigdy za nim nie przepadałem szczerze mówiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ;] Również posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam pytanko można wysyłać zbiorowe prośby po autografy do mannerw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz adres Mannerów, to próbuj, czemu nie. :)

      Usuń
    2. Pamiętam że zimą wiele ludzi chwaliło się że dostawali paczki z ciasteczkami i autografami jednak nie znam adresu :/

      Usuń